Onko taivaassa pakko soittaa harppua?
Kommentit (203)
Toivottavasti ei, koska itse tykkään revitellä hanuria.
saako noita harppuja pyydystää harppuunalla?
Voi olla myös kuuntelijana.
Muutenhan soittaisivat turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitään taivasta olemassakaan.
Öööö....
Mistäs esim. sade ja lumi sataa maahan?
Vinkki;
Katso ylös, kun käyt ulkona.
Ei tänne hevillä päästä!
Terv. Pyhä Pietari
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä palstalla pakko tehdä poistettavia tyhmiä aloituksia.
Onko pakko olla yrmy😠?
Ei sitä tarvitse konserttitaitoinen olla, mutta muutama sävel täytyy pystyä tulijoille portilla näppäilemään. Ei ole paljoa vaadittu täysylöspitoa ja vaate-etua vastaan.
Milläs luulet näppäileväsi harppua? Koko maallinen kroppasi sormineen ja päineen mätänee ihan varmasti maan pinnalla, ellei sitä tuhkata. Olettamassasi taivaassa ei tarvitse soitella mitään soittopelejä, ei edes puhelinta, koska siellä ei ole minkään yhtiön tukiasemia, eikä esi-isiämme varten edes lankaverkkoa.
Autuaita ovat tyhmät ja yksinkertaiset sekä provokaattorit, sillä heidän on oleva taivasten valtakunta?
Toivottavasti ei, koska tapasin eilen aivan mahtavan kanttorin, joka soitti bluesia pakaroillaan. Taivaassa ei kuulemma olla naimisissa joten uskon siellä voivani vampata hänet sekstailemaan kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Milläs luulet näppäileväsi harppua? Koko maallinen kroppasi sormineen ja päineen mätänee ihan varmasti maan pinnalla, ellei sitä tuhkata. Olettamassasi taivaassa ei tarvitse soitella mitään soittopelejä, ei edes puhelinta, koska siellä ei ole minkään yhtiön tukiasemia, eikä esi-isiämme varten edes lankaverkkoa.
Autuaita ovat tyhmät ja yksinkertaiset sekä provokaattorit, sillä heidän on oleva taivasten valtakunta?
Se on nyt sellainen juttu, että ne sävelet tuotetaan portilla uusille tulijoille ihan sillä keinolla kuin kukin pystyy. Valituksia ei täällä vastaanoteta ja työvelvollisuus on kaikilla. Ei tämä mikään demokratia ole. Terv. vara-pietari
suomen lepso piispa päätti että nyt lepsoillaan sampan tahtiin
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei, koska itse tykkään revitellä hanuria.
:D
ei tartte
saat soitella sitä nahkafagottias kuten tähänkin asti
Millainen iloton tosikko täytyy olla, että tulee alapeukuttamaan huumoriketjua??
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä palstalla pakko tehdä poistettavia tyhmiä aloituksia.
Tänne aika-ajoin nostetaan vanhoja aloituksia uudella päivämäärällä. Tämä ei ole tyhmä aloitus.
Muskarissakin saa valita soittimen, joten voiko vaihtaa selloon? Mun lemppari!
Mä otan peruskouluaikojen nokkahuilun matkaan kun lähen. Ukkonooa soittelen tauotta, joudunpa minne tahansa. Saattaapa kyllä lusifeerus passittaa pietarin kiusaksi sitä vingutusta kuunnellessaan.
Mutta niitä saa vain kehua.