IS: Wille Rydman on syytön
Kommentit (687)
Sitähän ei tiedetä onko vai eikö, sillä näyttöä ei ollut ja asiaa ei viety syyteharkintaan. On äärimmäisen vaikeaa saada näyttöä mikäli on vain uhrin ja tekijän sana sanaa vasteen ja tapahtuneella ei ole todistajia. Koska näyttövastuu on uhrilla ja syyttäjällä niin tekijä pääsee helposti kuin koira veräjästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi olkoo hesarin toimitus millaista paskajournalismua teettekään nykyään. Ja hyi olkoon avmammat jotka räksytitte mukana.
Antaisitko 13- vuotiaan tyttäresi mennä Kokoomuksen nuorisojärjestön bileisiin ja ehkä vielä kaffelle kahdestaan tämän kanssa? Ai, miksi et? Eihän hän poliisin mukaan ole syyllistynyt raiskaukseen.
Olen eri, mutta totta kai antaisin. Olen kasvattanut tyttäreni järkeväksi ja omat rajansa tuntevaksi. Totta kai olisin äärimmäisen pettynyt, jos tyttäreni haluaisi liittyä Kokoomuksen nuorisojärjestöön, mutta mediassa olleiden tietojen valossa minulla ei olisi mitään syytä olla huolissani hänen puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi olkoo hesarin toimitus millaista paskajournalismua teettekään nykyään. Ja hyi olkoon avmammat jotka räksytitte mukana.
Antaisitko 13- vuotiaan tyttäresi mennä Kokoomuksen nuorisojärjestön bileisiin ja ehkä vielä kaffelle kahdestaan tämän kanssa? Ai, miksi et? Eihän hän poliisin mukaan ole syyllistynyt raiskaukseen.
Olen eri, mutta totta kai antaisin. Olen kasvattanut tyttäreni järkeväksi ja omat rajansa tuntevaksi. Totta kai olisin äärimmäisen pettynyt, jos tyttäreni haluaisi liittyä Kokoomuksen nuorisojärjestöön, mutta mediassa olleiden tietojen valossa minulla ei olisi mitään syytä olla huolissani hänen puolestaan.
Kokoomuksessa naisten ahdistelu on maan tapa, eikä vieläkään ole selvitetty, ketkä muut miehet Helsingin Kokoomusnuorissa ahdisteli nuoria tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan totta. Jokainen Rydmaniin yhdistetty alaikäinen tyttö on ollut itse aktiivinen hänen suuntaansa.
On aina yhtä hupaisaa kun lapsiaan laiminlyövät mammat yrittää kerätä irtopisteitä jahtaamalla jotain kuviteltuja pedareita. Me, jotka on jaksettu oikeasti kasvattaa lapsiamme, tiedetään että ne on sen verran järkeviä etteivät joudu minkään groomauksen kohteeksi.
Niitä on paljon kokoomuksessa,mutta eivät uskalla oikein puhua tulee lähtö on tarkaa tietoa miten taputellaan jne jne....
Jyrki Katainen ja Ilkka Kanerva ja Jan Vapaavuori ja muut niljakkeet ovat ihan samaa limasankosakkia.
Tuulesta temmattu juttu kuten taitaa olla 90% näistä metoo jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksessa naisten ahdistelu on maan tapa, eikä vieläkään ole selvitetty, ketkä muut miehet Helsingin Kokoomusnuorissa ahdisteli nuoria tyttöjä.
Ei ainakaan Haavisto.
Rydmanin kannattaisi etsiä tehtäviä vaikka Kokoomus johon piiristä.
Kyse ei siinä syyttämättäjättämispäätöksessä ollut näytön puutteesta. Syyttäjä nimenomaisesti perusteli ratkaisuaan sillä, että asianomistajan päiväkirjat yms. olivat ristiriidassa hänen lausuntojensa kanssa ja että viestittely tuki Rydmanin kertomaa. Eli näyttöä oli, ja se todisti Rydmanin puolesta.
Kokoomus voisi antaa Orpon vaihdossa rkp:lle koska mikään muu ei tunnu kelpaavan niille.
Kokoomuksen tulevan vaalivoiton sössiä on Orpo ja viitteet tästä on jo nähty.
Vierailija kirjoitti:
Sitähän ei tiedetä onko vai eikö, sillä näyttöä ei ollut ja asiaa ei viety syyteharkintaan. On äärimmäisen vaikeaa saada näyttöä mikäli on vain uhrin ja tekijän sana sanaa vasteen ja tapahtuneella ei ole todistajia. Koska näyttövastuu on uhrilla ja syyttäjällä niin tekijä pääsee helposti kuin koira veräjästä.
Haluaisitko järjestelmän, jossa naapurisi voi koska tahansa laitattaa sinut vankilaan jollain perättömällä ilmiannolla, jos naamasi ei miellytä?
Mitkä ovat Kokoomuksen kuuluisat arvot? Kokoomuksen heikoimmat lenkkit ovat Orpo ja Mykkänen, nämä käyttävät puolueessa suurinta valtaa.
Milloin Kok kansanedustajat ottavat kantaa Rydmanin puolesta? Moni toimija ja eduskuntavaaliehdokas on puolustanut Rydmania, mutta onko hyvän ystävän Atte Kalevan nähty puolustavan Rydmania?
Vierailija kirjoitti:
Se taitaa olla niitä kuuluisan oikeusvaltioperiaatteen peruspilareita, että ihmisen on syytön jos häntä ei syylliseksi erikseen todisteta.
Ajatelkaas rehellisesti äidit, kuka meistä ilahtuisi, jos kuulisi, että noin 18-v- tyttäremme olisi alkanut seukkaamaan W.R:n kanssa? Minusta se olis tosi paha juttu tyttären kehityksen kannalta ....Olenko ainoa ?