Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinäkin vähentänyt käsien pesua säästösyistä?

Vierailija
16.12.2022 |

Lämmin vesi on niin kallista, etten enää pese käsiä kotona ellei niissä ole näkyvää likaa. En edes silloin kun käsi haisee vessassa käymisen jälkeen kakalta. Hajun saa helposti peittymään raikkaan sitruksen tuoksun alle, kun kuorii mandariinin ja hieroo kättä kuoren reunoihin.

Oletko sinäkin vähentänyt käsien pesua säästösyistä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja teitä joitakin. :D

NO EN OLE VÄHENTÄNYT! 

Vierailija
2/10 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvakin ruvennu haisee takapuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. En käy edes vessassa kotona ellei ole ihan pakko, koska reilun kilometrin päässä on 24/7 auki oleva kauppa jossa pääsee ilmaiseksi vessaan.

Vierailija
4/10 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähentänyt ajattelua. Luin jostakin, että aivot käyttävät paljon energiaa, jolloin joutuu siis syömään enemmän, ja ruoka on kallista ja ympäristö pilaantuu. 

Vierailija
5/10 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Siinä säästää paljon enemmän kuin pelkän veden, koska kädet ei enää kuivu eikä täydy käyttää käsivoidetta.

Vierailija
6/10 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍

Vierailija
7/10 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mandariinivinkistä! Olen tähän mennessä pessyt kädet aina ennen kun luokseni tulee vieraita, mutta nyt voin jättää senkin väliin. Mandariinit maksaa, mutta toisaalta vieraille on kiva tarjota myös raikasta hedelmää.

Vierailija
8/10 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mandariinin kuoret voi kuivattaa ja murskata teesihtiin makua antamaan.

Monta kärpästä yhdellä iskulla, kuten sanotaan.

Vierailija
9/10 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos mandariinivinkistä! Olen tähän mennessä pessyt kädet aina ennen kun luokseni tulee vieraita, mutta nyt voin jättää senkin väliin. Mandariinit maksaa, mutta toisaalta vieraille on kiva tarjota myös raikasta hedelmää.

🤮 Tarjoat siis vieraille jotain kakka-mandariineja.

Vierailija
10/10 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähentänyt ajattelua. Luin jostakin, että aivot käyttävät paljon energiaa, jolloin joutuu siis syömään enemmän, ja ruoka on kallista ja ympäristö pilaantuu. 

Niin. Ajattelepa että aivojen energiankulutus on 0,4 joulea minuutissa pelkästään selviytymisessä, kun taas jo ristisanatehtäviä ratkoessa energiantarve voi nousta jopa 6 jouleen (1,4 kaloria) minuutissa. Aivot kuluttavat kaiken kaikkiaan 20 prosenttia ihmisen käyttämästä energiasta!

Siispä aivot narikkaan - energiaa säästyy! Vaikka siellähän ne jo monen kohdalla näyttää olevankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi