Jännitän tinder treffejä, sen jälkeen kun luin netistä sarjamurhaajista
Tiedän että suurin osa miehistä on hyviä ja treffit ovat tähän asti mennyt hyvin. Yksi mies haluaisi nyt tavata ja viedä minua ajelulle. Ihan mukavan oloinen mies viestien perusteella.
Kommentit (51)
Niin. Ei kannata sopia ensimmäisiä treffejä yksityisasuntoihin tai autoihin, vaan julkiselle paikalle, esim. kahvilaan.
Mutta ne hyvät miehet eivät saa pikkuhousujasi kastumaan vaan ne jännittävämmät.
ne on kaikki sarjamurhaajia. sut tap etaan
Näin miehenä luulisi, että miehetkään ei ekana ehdottaisi ekoille treffeille mitään ajeluita. Todella tyhmä mies tai jotain taka-ajatuksia.
Yksi viaton syy tietysti voi olla sosiaalisten tilanteiden pelko, jos haluaa ajella. Mutta pitäisi sen verran ymmärtää, että on uhkatilanne naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ei kannata sopia ensimmäisiä treffejä yksityisasuntoihin tai autoihin, vaan julkiselle paikalle, esim. kahvilaan.
Jännitän että näen siellä tuttuja.
Hohhoijaa..
Kumpi on parempi...
Nähdä niitä tuttuja vai sopia treffit ei julkiselle paikalle tuntemattoman kanssa?
jännissä miehissä on se riski. saat mitä tilaat
Vierailija kirjoitti:
Mutta ne hyvät miehet eivät saa pikkuhousujasi kastumaan vaan ne jännittävämmät.
Juu mutta eivät he ilkeitä ole olleet ne jännät.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä luulisi, että miehetkään ei ekana ehdottaisi ekoille treffeille mitään ajeluita. Todella tyhmä mies tai jotain taka-ajatuksia.
Yksi viaton syy tietysti voi olla sosiaalisten tilanteiden pelko, jos haluaa ajella. Mutta pitäisi sen verran ymmärtää, että on uhkatilanne naiselle.
Hän puhuu kyllä seksuaaliseen sävyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännitän että näen siellä tuttuja.
Hohhoijaa..
Kumpi on parempi...
Nähdä niitä tuttuja vai sopia treffit ei julkiselle paikalle tuntemattoman kanssa?
Tutut juoruavat jos näkevät minun jonkun miehen kanssa. Ja voi ne treffit mennä hyvinkin tuntemattoman kanssa.
Sehän saattaa olla vaikka sarjanussija joka kykenee useaan peräkkäiseen panoon...
Vierailija kirjoitti:
Sehän saattaa olla vaikka sarjanussija joka kykenee useaan peräkkäiseen panoon...
Olen jo tavannut sellaisia, se ei ole minulle uutta.
Miksi hengaat juoruajien seurassa?
Videotreffit. Skype,Google Meet, Zoom.
Vierailija kirjoitti:
No miten se muka pois sulkee hullun?
Ekat treffit kahvilassa julkisella paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten se muka pois sulkee hullun?
Ekat treffit kahvilassa julkisella paikalla.
Ei tarvi kohdata tuttuja
1 / 100
miehestä on täysi psykopaatti
20 / 100 on erittäin tunnekylmiä
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule psykot osaa olla erittäin hurmaavia ja lukee uhria
Voi olla oikein ihana zoom keskustelu
Itse en ole kirjautunut mikään treffipalsta.Jos en kumppania tai suhdetta naisena livenä löydä annan olla koko asian.