Jännitän tinder treffejä, sen jälkeen kun luin netistä sarjamurhaajista
Tiedän että suurin osa miehistä on hyviä ja treffit ovat tähän asti mennyt hyvin. Yksi mies haluaisi nyt tavata ja viedä minua ajelulle. Ihan mukavan oloinen mies viestien perusteella.
Kommentit (51)
Kannattaa kirjoitella pitempään ennen kun ketää tapaat kasvotusten. Kysele mieheltä ja pyydä kuvia. Kysyn vaan suoraan onko se tehnyt vakavia rikoksia koskaan. Jos ei vastaa niin hylkäät miehen. Ja älä mene ajelulle tai miehen kotiin vaan kahvilaan tai raflaan.
Anteeksi ap, mutta oletko jotenkin autistinen? IKINÄ ei treffejä ajelulle, toisen asuntoon tms. varsinkaan, jos toinen puhuu jo nyt seksuaalissävytteisesti... Vaikka ahdistelu on miesten vika blaablaa, niin kylmä fakta on vain se, etteivät hullu tästä maailmasta lopu. Ei vaikka kuinka naiset haluaisivat uskotella, ettei naisten tarvitse varoa ja elää pelossa.
Mitä väliä sillä on, jos joku tuttu näkee? Jos on noin huono itsetunto, ei kannata deittailla ollenkaan..
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi ap, mutta oletko jotenkin autistinen? IKINÄ ei treffejä ajelulle, toisen asuntoon tms. varsinkaan, jos toinen puhuu jo nyt seksuaalissävytteisesti... Vaikka ahdistelu on miesten vika blaablaa, niin kylmä fakta on vain se, etteivät hullu tästä maailmasta lopu. Ei vaikka kuinka naiset haluaisivat uskotella, ettei naisten tarvitse varoa ja elää pelossa.
Mitä väliä sillä on, jos joku tuttu näkee? Jos on noin huono itsetunto, ei kannata deittailla ollenkaan..
Ymmärrän vaaran mutta silti miehet ovat vaikuttaneet mukaville kun heitä näkee ensimmäistä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Sovi treffit yleiselle paikalle!
Tähän haluaisin kuulla perusteluja miksi? Tietysti jos se ehkä 1% miehistä sattuu paikalle. Mä olen käynyt ehkä noin 100 treffeillä. Vain oman vaimoni olen tavannut julkisella paikalla, sekä pari kertaa ollut treffattavan kaveri alkuun matkassa, mutta en koskaan esim kahvila tai ravintola. Olen tosi asiallinen ja ymmärtävä mies, usein olen sanonutkin naiselle heti että näytä ovea jos siltä tuntuu, poistun sitten, kertaakaan ei ole tarvinnut poistua. Treffit siis olleet 90/100 naisen kotona. On siellä ollut lapsiakin ja heidän kanssaan on pelattu jopa lautapelejä ja on ollut kivaa. Mä olen aluksi ujo ja hiljainen, esim vaikka treffit kahvilassa olisivat painajainen, en pystyisi ollenkaan tuomaan itsestäni avoimesti esille mitä olen. Toki julkisia paikkoja on myös vaikka ulkona. Olen myös maalta ja toki täällä ihmiset ovat erilaisia kuin kaupungissa. Ovat hyvin asiallisia kyllä aina. M37v
Eiköhän tuo Mikakin aluksi ole ollut ihan kivan oloinen, muuten ei olisi saanut ketään kyytiin/ kiinnostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ei kannata sopia ensimmäisiä treffejä yksityisasuntoihin tai autoihin, vaan julkiselle paikalle, esim. kahvilaan.
Mistä sinä näet onko deitti kunnollinen jos käyt sen kanssa kahvilassa pari kertaa? Sehän voi esittää treffeillä asiallista.
Mikä pahinta, se saattaa tulla Daihatsulla hakeen. Peru heti ne treffit, jätä se sika.
Ekat treffit aina julkiselle paikalle, kahvilaan tms. Sieltä pääsee sitten pois jos ei nappaa.
Jos ei oleteta miehen olevan joku sarjamurhaaja, jos tunnelma on jotenkin väkinäinen, on autosta vaikea lähteä kesken pois.
Jos mies vaatii ajelua, se on tosi iso red flag - pysy kaukana koko tyypistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ei kannata sopia ensimmäisiä treffejä yksityisasuntoihin tai autoihin, vaan julkiselle paikalle, esim. kahvilaan.
Mistä sinä näet onko deitti kunnollinen jos käyt sen kanssa kahvilassa pari kertaa? Sehän voi esittää treffeillä asiallista.
Ei mistään voi tietää, parempi on ettei sovi mitään treffejä. Kirjoittelee vaan muutamia lauseita kerran viikossa. Eikä puhettakaan puhelinnumerosta eikä etunimen kertomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä luulisi, että miehetkään ei ekana ehdottaisi ekoille treffeille mitään ajeluita. Todella tyhmä mies tai jotain taka-ajatuksia.
Yksi viaton syy tietysti voi olla sosiaalisten tilanteiden pelko, jos haluaa ajella. Mutta pitäisi sen verran ymmärtää, että on uhkatilanne naiselle.
Entisinä hyvinä aikoina autoajelu oli aika tavallinen treffikäytäntö tai ainakin niin, että mies haki naisen tämän kotiosoitteesta kyytiin ja siitä jatkettiin vaikka kahvilaan. Ajat ovat muuttuneet, eikä enää ole turvallista tehdä noin, eikä taida moni sitä enää ehdottaakaan.
Miehet ei halua tavata julkisella paikalla koska muut tapailunaiset voi vahingossa nähdä. Tai vaimo.
Miehet ei halua julkisia tapaamisia samasta syystä kuin eivät halua yhteiskuvia esim lomamatkoilla: eivät halua jäädä kiinni sarjadeittailusta muille naisille, joita tapailevat.
Jotkut aina kuitenkin kuvittelee että kyse on seurustelusta.
Karkkilan silmien puhkoja liikkui autolla ja järkkäsi tapaamisen syrjässä. Tietääkseni on vapautunu. Mieti haluatko riskeerata. Edelliseltä lähti silmät v!tutuksen vuoksi. Nimi vaihtunu.
Keski-iän paremmalla puolella.
Jos ajelun jälkeen on miehen kämpillä tarjolla maksaa, fava-papuja ja chiantia niin kannattaa olla varuillaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei halua tavata julkisella paikalla koska muut tapailunaiset voi vahingossa nähdä. Tai vaimo.
Tämähän se.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei halua julkisia tapaamisia samasta syystä kuin eivät halua yhteiskuvia esim lomamatkoilla: eivät halua jäädä kiinni sarjadeittailusta muille naisille, joita tapailevat.
Jepp. Mutta siitäpä syystä niitä kannattaa pyytää ja vaatia. Heti julkiselle paikalle muutamat kerrat treffeille. Samoten jos on sovittu seurustelusta, heti someen postaus ja yhteiskuvat. Pyydä myös tapaamaan kavereita yms. Siinä erottuu jyvät akanoista.
Toinen juttu. Jos lähdet itsellesi aiemmin tuntemattoman tyypin kanssa treffeille, kerro vähintään yhdelle – mieluummin useammalle läheiselle minne menet ja kenen kanssa. Ihan osoite jne. Varsinkin jos menet jonkun kotiin tutustumisvaiheessa. Ihan vain varuilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jepp. Mutta siitäpä syystä niitä kannattaa pyytää ja vaatia. Heti julkiselle paikalle muutamat kerrat treffeille. Samoten jos on sovittu seurustelusta, heti someen postaus ja yhteiskuvat. Pyydä myös tapaamaan kavereita yms. Siinä erottuu jyvät akanoista.
Toinen juttu. Jos lähdet itsellesi aiemmin tuntemattoman tyypin kanssa treffeille, kerro vähintään yhdelle – mieluummin useammalle läheiselle minne menet ja kenen kanssa. Ihan osoite jne. Varsinkin jos menet jonkun kotiin tutustumisvaiheessa. Ihan vain varuilta.
Vieraalla paikkakunnalla aina hotelliin. Jos nyt on aivan pakko poiketa miehen kotona pyydä tuttavaa soittamaan tunnin päästä tarkistuspuhelu.
Tutut eivät anna minun mennä treffeille vieraiden miesten kanssa.
Toisaalta julkisillakin paikooilla tapahtuu monenlaisia rikoksia. Riittävästi kun pelkää, niin ei uskalla kotoaan poistua. Ongelma toki, kun kodissa tapahtuu lukumääräisesti einiten onnettomuuksia. Me kuollaan niin kaikki tähän elämään....