Onko mitään tehtävissä jos ei yksinkertaisesti uskalla lähestyä naisia tai edetä?
Tiedätte kyllä miten tämä menee. Mies pitää huolta ulkonäöstään ja kunnostaan, käy töissä, harrastaa jotain, mutta ei ole seurustellut. Tämä siis koska ei uskalla lähestyä naisia tai sitten ei uskalla edetä asioiden kanssa jne. Onko tässä tapauksessa mitään tehtävissä jos puhutaan noin 30 v miehestä?
Kommentit (76)
Itse olen hyvätuloinen yrittäjä. Firma tuottaa vuodessa voittoa 100k-200k euroa, En silti ole koskaan käynyt edes treffeillä. Ihailen toki kaukaa ja vaivihkaa sellaisia söpöjä naisia. Moni 30-vuotiaskin on minun silmissäni perussöpö nainen, kunhan vain pitää terveydestään ja kropastaan huolta. Itse en käy yöelämässä, harrastukset ovat yksin tehtäviä tai sitten sellaisia ettei siellä mitään suhteita luoda.
Yöelämässä pitäisi olla joku turvamies mukana, koska olen myös melko turvallisuushakuinen enkä ota mitään riskejä. Raha ja menestyminen on tehnyt myös varovaiseksi. En luota juuri kehenkään ja suojamuuri on korkea ja paksu.
Jos joku ehdottaa työelämässä tutustumista niin turha toivo. Työelämässä ollaan virallisen asiallisia.
M36
Vierailija kirjoitti:
Paritanssikurssille mars!
Eikö tässä ole hakusessa lisääntymisikäinen nuori nainen eikä eläkkeellä oleva vanha mummo?
Aina voi pyrkiä noviisiksi Valamon luostariin.
Näillä mitääntekemättömillä miehillä on paha asenneongelma: ne eivät tajua, mikä on IHMINEN.
Mies on ihminen, nainen on ihminen, enemmän nämä ovat samanlaisia kuin erilaisia ja suurimmat erot ovat yksilötasolla.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hyvätuloinen yrittäjä. Firma tuottaa vuodessa voittoa 100k-200k euroa, En silti ole koskaan käynyt edes treffeillä. Ihailen toki kaukaa ja vaivihkaa sellaisia söpöjä naisia. Moni 30-vuotiaskin on minun silmissäni perussöpö nainen, kunhan vain pitää terveydestään ja kropastaan huolta. Itse en käy yöelämässä, harrastukset ovat yksin tehtäviä tai sitten sellaisia ettei siellä mitään suhteita luoda.
Yöelämässä pitäisi olla joku turvamies mukana, koska olen myös melko turvallisuushakuinen enkä ota mitään riskejä. Raha ja menestyminen on tehnyt myös varovaiseksi. En luota juuri kehenkään ja suojamuuri on korkea ja paksu.
Jos joku ehdottaa työelämässä tutustumista niin turha toivo. Työelämässä ollaan virallisen asiallisia.
M36
Kuulostaa siltä ettet edes haluaisi kumppania. Eikä siinä mitään väärää ole, valinta sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kuulla tälläisestä.. itse jotenkin automaattisesti oletan aina että jos mies ei lähesty niin hän ei vaan pidä tarpeeksi viehättävänä.
99 prosenttisesti yleisenpää on kuitenkin se ettei mies uskalla lähestyä, koska ulkonäkö ja kunto ei ole kunnossa.
Eli molemmat sukupuolet pitää itseään sitten riittämättömänä. Surullista.
Kyseinen henkilö ei taida olla kovinkaan liikunnallinen. Ainakin keksii asioita, jotka estävät seuralaisen etsimisen. Olet tainnut pettyä joskus naisten suhteen, koska et luota keneenkään suojamuurisi takia.
Joten tuskinpa se nainen kotoa sua ihan kotoa hakemaan tulee, ellei satu olemaan se turvamies-nainen.
Vierailija kirjoitti:
Joku paritanssikursseilla käynyt: onko niin, että niissä on yleensä pulaa miehistä, vai onko se vain myytti? Yleensä kaikenlaisissa yhteisöissä/harrastuksissa on miesenemmistö, joten sen takia kysyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kuulla tälläisestä.. itse jotenkin automaattisesti oletan aina että jos mies ei lähesty niin hän ei vaan pidä tarpeeksi viehättävänä.
99 prosenttisesti yleisenpää on kuitenkin se ettei mies uskalla lähestyä, koska ulkonäkö ja kunto ei ole kunnossa.
Jos tilanne on tuo niin silloin kohde on väärä. Kannattaa katsella sellaisia, joiden rinnalla ei tunne itseään riittämättömäksi. Vai tunteeko joku mies/nainen muka jokaisen vastakkaisen sukupuolen edustajan rinnalla?
Olin äsken yksin baarissa. Kaltaiselleni aralle sinkkumiehelle se oli valtaisa askel. Ehkä seuraavalla kerralla uskallan kysyä jotain siellä pelaamaan biljardia kanssani. Pikkuhiljaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tilanne on tuo niin silloin kohde on väärä. Kannattaa katsella sellaisia, joiden rinnalla ei tunne itseään riittämättömäksi. Vai tunteeko joku mies/nainen muka jokaisen vastakkaisen sukupuolen edustajan rinnalla?
Suunnilleen joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunnilleen joo.
No hitsi. Sitten on hankala tilanne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku paritanssikursseilla käynyt: onko niin, että niissä on yleensä pulaa miehistä, vai onko se vain myytti? Yleensä kaikenlaisissa yhteisöissä/harrastuksissa on miesenemmistö, joten sen takia kysyn.
Tanssipiireissä on pulaa miehistä. Myös salsakursseilla. Ei kannata masentua, jos vielä alkeiskurssilla on paljon miehiä kyllä ne miehet jatkokursseille mennessä harventuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tehtävissä. Rohkeutta voi kehittää, ei sen puute ole kiveen hakattu asia. Aloita vaikka psykoterapiassa.
Sitä ei ainakaan kannata koskaan mainita naiselleen, sillä se on melkoinen red flag.
Mitä ihmettä nyt taas?
Kyllä minulle paljon isompi turn-off on nämä "terapiassa en ole käynyt enkä mene" -tyypit, joista sen terapian tarpeen näkee jo Tinder-profiilin perusteella.
Itse olen käynyt terapiassa useamman vuoden ja sain sieltä niin hyvät elämänhalllintakeinot, että en enää huoli miestä jolla ei ole vastaavan tasoista itseymmärrystä ja kykyä pitää itsensä tasapainossa. Jotkut saavat nämä jo lapsuudenkodista, mutta ihan yhtä hyvä vaihtoehto on sekin että on itse kehittänyt itseään aikuisena. Oikeastaan tuo jälkimmäinen vaihtoehto on minulle mieluisampi, koska luotan tällaisen ihmisen paineensietokykyyn enemmän.
t. Sama
Tämä on vähän sellaista, että pitäisi tehdä täydellinen suoritus aina kun puhuu naisille. Jos teet yhdenkin virheen niin kiinnostus lopahtaa..