Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mitään tehtävissä jos ei yksinkertaisesti uskalla lähestyä naisia tai edetä?

Vierailija
15.12.2022 |

Tiedätte kyllä miten tämä menee. Mies pitää huolta ulkonäöstään ja kunnostaan, käy töissä, harrastaa jotain, mutta ei ole seurustellut. Tämä siis koska ei uskalla lähestyä naisia tai sitten ei uskalla edetä asioiden kanssa jne. Onko tässä tapauksessa mitään tehtävissä jos puhutaan noin 30 v miehestä?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö uskalla jutella edes iäkkäämpien naisten kanssa? Pystytkö juttelemaan luontevasti naispuolisten läheistesi kanssa? Kannattaa aloittaa helpoista kohteista, esimerkiksi juuri naispuolisten sukulaisten ja työkavereiden kanssa. Siinä sitä tottuu juttelemaan vastakkaisen sukupuolen kanssa ja huomaa, että ihan tavallisia ihmisiä ne tissiotuksetkin ovat. Itse olen tarkoituksella opetellut juttelemaan ihmisten kanssa, olin joskus todella hiljainen ja arka. Nykyään juttelen jo ihan normaalisti kaikkien kanssa, mutta aina silloin tulee hankala olo jos on ihastunut johonkuhun. Miksi luonto onkin luonut sen niin, että juuri ihastuksen lähellä menee ihan paniikkiin?

Vierailija
22/76 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parit rohkaisuryypyt, niin estot katoaa.

Niin tekee 99 prosenttia kansasta niin ujot kuin

rohkeat.

Viina ei poista kaikilla estoja. Jotkut sulkeutuvat entistä enemmän alkoholin vaikutuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö uskalla jutella edes iäkkäämpien naisten kanssa? Pystytkö juttelemaan luontevasti naispuolisten läheistesi kanssa? Kannattaa aloittaa helpoista kohteista, esimerkiksi juuri naispuolisten sukulaisten ja työkavereiden kanssa. Siinä sitä tottuu juttelemaan vastakkaisen sukupuolen kanssa ja huomaa, että ihan tavallisia ihmisiä ne tissiotuksetkin ovat. Itse olen tarkoituksella opetellut juttelemaan ihmisten kanssa, olin joskus todella hiljainen ja arka. Nykyään juttelen jo ihan normaalisti kaikkien kanssa, mutta aina silloin tulee hankala olo jos on ihastunut johonkuhun. Miksi luonto onkin luonut sen niin, että juuri ihastuksen lähellä menee ihan paniikkiin?

Sukulaisten, työkavereiden, asiakaspalvelijoiden, viranomaisten jne. keskusteleminen sujuu ongelmitta. Silloin ei yritetä muodostaa mitään suhteita.

Vierailija
24/76 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan miesten on lähestyä kun naiset on kerran saanut pakit niin ei enää suostu miehiä lähestymään ja yhteiskunta vaatii pariutumista ja lisääntymistä

Vierailija
25/76 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on niin paljon treffipalstoja sen kun vain kertoo itsestään että täysin kokematon haluaisi seuraa naisista. 

Vierailija
26/76 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on niin paljon treffipalstoja sen kun vain kertoo itsestään että täysin kokematon haluaisi seuraa naisista. 

Ja kuvittelet tuolla saavan viestin viestiä?

Vierailija
27/76 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan miesten on lähestyä kun naiset on kerran saanut pakit niin ei enää suostu miehiä lähestymään ja yhteiskunta vaatii pariutumista ja lisääntymistä

Yllätä äiti muori tänä jouluna ja vie näytille luksusnukke sekä reborn. Vielä parempi jos on sukujuhla. Kehaise perustaneesi perheen.

Vierailija
28/76 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulaisten, työkavereiden, asiakaspalvelijoiden, viranomaisten jne. keskusteleminen sujuu ongelmitta. Silloin ei yritetä muodostaa mitään suhteita.

No et sä sitten ihan toivoton tapaus ole. Asiat vois olla huonomminkin, sillä moni suomalainen ei osaa jutella oikein kenenkään kanssa ja silloin tilanne on kerrassaan toivoton. Yritä vaan olla aktiivisesti mukana meiningeissä ja löytää harrastuksia joissa tapaa naisia.

Vierailija
29/76 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole tuolla onnistunut niin laajenna maantieteellistä aluetta. Siihen voisit tietysti lisätä että avioliitto ei ole poissuljettu ollenkaan. 

Vierailija
30/76 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin ahdistuneisuudesta. En pelkää sosiaalisia tilanteita vaan muita asioita. Kuitenkin mitä olen ahdistuksesta ja peloista oppinut niin ainoa tapa päästä niistä on lopulta se, että hyväksyy pelkonsa ja siitä huolimatta tekee niitä asioita, jotka ahdistusta aiheuttavat. On ihan ok, että jännittää tai pelottaa. Mutta välttelykäyttäytymisellä pahennamme pelkoa, koska se opettaa aivojamme siihen, että pelkoon on oikeasti aihetta. Ja näin pelko vain pahenee.

Voi olla, että tarvitset haasteisiin terapeutin apua. Yksin ei kannata asian kanssa kärvistellä. Ja asioissa edetään pienin askelin. Ei siis niin, että heti esim. yrittäisi lähteä baariin naisia iskemään.

Vierailija
31/76 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No samanlaistahan se on tuntemattomien naistenkin kanssa. En ole koskaan puhunut sillä oletuksella että tästä alkaa suhde. Kunhan tutustutaan ensin.

Vierailija
32/76 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole tuolla onnistunut niin laajenna maantieteellistä aluetta. Siihen voisit tietysti lisätä että avioliitto ei ole poissuljettu ollenkaan. 

E u r o e s c o r t => filtter => dom => travel. Katso hintoja.

Sopii duunarille

Vierailija
33/76 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No samanlaistahan se on tuntemattomien naistenkin kanssa. En ole koskaan puhunut sillä oletuksella että tästä alkaa suhde. Kunhan tutustutaan ensin.

Paitsi, että tuntemattomien kanssa se on täysin vapaaehtoista ja vaatimukset kovempia.

Vierailija
34/76 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et uskalla lähestyä? Kuule kun nuo on 15 vuotiaan ongelmia. Sinun pitäisi miettiä omia parisuhdevalmiuksiasi. Oletko emotionaalisesti tarpeeksi kypsä ja kykenevä kahden aikuisen väliseen ihmissuhteeseen, mitä haluat parisuhteelta, mitkä on vahvuutesi ja mitkä on heikkoutesi jne. Mitkä on arvosi, mitkä on ehdottomasti dealbreakereitä joista et jousta jne. Millaisen parisuhteen haluat?

Vierailija
35/76 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E u r o e s c o r t => filtter => dom => travel. Katso hintoja.

Sopii duunarille

Yritä pönttö nyt vihdoinkin ymmärtää, että miehet haluavat paisuhteen, eikä hutsua.

Vierailija
36/76 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kannattaa täältä sitä kysellä 😂😂😂

Vierailija
37/76 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen logiikkaa parhaimmillaan 🤣🤣

Vierailija
38/76 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rohkeat.

Viina ei vaikuta kaikkiin samalla tavalla.

Vierailija
39/76 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rohkeat.

Viina ei poista kaikilla estoja. Jotkut sulkeutuvat entistä enemmän alkoholin vaikutuksesta.

Kyllä. Viina ei saa pois ajatuksia, että kaikki voi mennä pieleen.

Vierailija
40/76 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientähän tuo on kun itse ujouden lisäksi en myöskään pidä huolta ulkonäöstäni ja kunnostani. Toisaalta eipä naistenkaan tarvitse tehdä mitään sen eteen että miehet kiinnostuu. Kyllä sen pitää toimia toisinpäinkin.