Onko mitään tehtävissä jos ei yksinkertaisesti uskalla lähestyä naisia tai edetä?
Tiedätte kyllä miten tämä menee. Mies pitää huolta ulkonäöstään ja kunnostaan, käy töissä, harrastaa jotain, mutta ei ole seurustellut. Tämä siis koska ei uskalla lähestyä naisia tai sitten ei uskalla edetä asioiden kanssa jne. Onko tässä tapauksessa mitään tehtävissä jos puhutaan noin 30 v miehestä?
Kommentit (76)
Nämä ulkomaanmatkat ja nettisivut on ihan turhaa jos on ujo.
Harva nainen jaksaa kannatella miestä, joka ei uskalla edes naiselle puhua. Tuollaisen kanssa suhde on yleisemmin jatkuvaa kantamista ja puskemista. Sama olisi toisinpäinkin, eli menevä mies ja nainen joka ei uskalla edes miehille puhua.
Vierailija kirjoitti:
Harva nainen jaksaa kannatella miestä, joka ei uskalla edes naiselle puhua. Tuollaisen kanssa suhde on yleisemmin jatkuvaa kantamista ja puskemista. Sama olisi toisinpäinkin, eli menevä mies ja nainen joka ei uskalla edes miehille puhua.
Tuo jälkimmäinen on kyllä todella yleistä ja moni mies juuri haluaa ujon naisen, joka ei puhu miehille. Ainakaan muille miehille....
Naisen sosiaalisuus ei ole muutenkaan niin tarpeellista koska meisten odotetaan lähestyvän ja naisen tehtäväksi jää lähinnä, että hyväksyykö miehen vai antaako pakit.
Jännä kuulla tälläisestä.. itse jotenkin automaattisesti oletan aina että jos mies ei lähesty niin hän ei vaan pidä tarpeeksi viehättävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parit rohkaisuryypyt, niin estot katoaa.
Niin tekee 99 prosenttia kansasta niin ujot kuin
rohkeat.Viina ei vaikuta kaikkiin samalla tavalla.
Tämä. Ei viina minusta tee iloista ja rohkeaa, vaan uneliaan ja kiukkuisen. Siksipä ei tule paljoa juotua kun en oikein saa siitä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jännä kuulla tälläisestä.. itse jotenkin automaattisesti oletan aina että jos mies ei lähesty niin hän ei vaan pidä tarpeeksi viehättävänä.
99 prosenttisesti yleisenpää on kuitenkin se ettei mies uskalla lähestyä, koska ulkonäkö ja kunto ei ole kunnossa.
Julma totuushan on nyt se, että jos pelkää kontaktia naisen kanssa,
jos on totaaalisesti kielensä nielaissut ja valmiina pakoon kuin peura ajovaloissa, on kyllä häviävän pieni mahdollisuus yhtään kehenkään tutustua.
Ei ole mitään palvelua jonka voisi tilata tuomaan nainen elämääsi, itse sinun on se asia hoidettava.
Ja jos et pysty uskalla etkä voi, on kyllä mahdollisuudet olemattomat.
Eipä ole muuta keinoa kuin itsensä siedättäminen, vähitellen opetella olemaan ihmisten joukossa ja pikkuhiljaa osallistua. Ketään ei ole tähän mennessä syöty, siitä olisi kyllä ollut isot otsikot.
Jos ongelma on sietämätön etkä pysty mitenkään sitä yksin haltsaamaan, hae apua.
Mietipä muuten mikä niissä naisissa pelottaa?
Paha sanoa mitään varmaksi, mutta haastavaa se on jos ei osaa/uskalla tehdä naisten suhteen mitään. Legendaarinen sanonta, että ei ne naiset kotoa tule hakemaan on valitettavan tosi mikäli et satu olemaan jonkun naisen märkä päiväuni numero 1. Itse olen hyväksynyt sen, että oma elämä tulee menemään sinkkuna ja poikuus tallella. En ole mitenkään naisten mieleen, enkä oikein osaa taikka uskalla ottaa tuntemattomiin naisiin mitään kontaktia oikeassa elämässä. Alan muutenkin olla jo siinä iässä, että olen aika auttamattoman paljon jäljessä tässä paritumishommassa muihin ikäisiini nähden. Saan naisista korkeintaan hyvänpäivän tuttuja joille voi kaupungilla heittää morot ja jaella kuulumiset. Onhan sekin jotain, että edes morot uskallan jo heitellä ilman, että tarvitsee pakoon lähteä.
Terveisin Naispelko29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
99 prosenttisesti yleisenpää on kuitenkin se ettei mies uskalla lähestyä, koska ulkonäkö ja kunto ei ole kunnossa.
Kenen mielestä?
Pääseekö mies naisen ajatuksia lukemaan, vai onko kyseessä olettamus?
Voi olla että kunto ei kunnossa jos niin tuhannen päissään yritetään lähestyä, se kyllä inhottaa ja on omiaan karkottamaan ainakin normaalit naiset.
On, jos olet hyvännäköinen. Ei tarvi kuin laittaa profiili tinderiin niin siellä on mallitytöt jonossa. Kyllä niistä joku iskee kiinni, vaikka olisitkin ujo. Käsittääkseni ko. sovelluksessa on paljon nimenomaan räväköitä naisia, jotka kyllä osaavat edetä jos mies ei osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis 194 jättiläinen yrittää iskeä niin pakokauhu on useimiten reaktio. Jos nainen on sinkku niin koskaan ei ole tullut suoraa ei sanaa, kun olen kirjoittanut runon tai parin.
-----------------------------------------------
"Onko Runoilla sielu? - Sielu joka Sinuttelee Sinua? - Kuiskii ja kiusoittelee - Välillä Runo kiusaa ja ärsytääkin - eihän se Sielu saa olla täysmakea - pitää elämällä olla suola ja Sielukin" KariH 16.12.2022
Vierailija kirjoitti:
Julma totuushan on nyt se, että jos pelkää kontaktia naisen kanssa,
jos on totaaalisesti kielensä nielaissut ja valmiina pakoon kuin peura ajovaloissa, on kyllä häviävän pieni mahdollisuus yhtään kehenkään tutustua.
Ei ole mitään palvelua jonka voisi tilata tuomaan nainen elämääsi, itse sinun on se asia hoidettava.
Ja jos et pysty uskalla etkä voi, on kyllä mahdollisuudet olemattomat.
Eipä ole muuta keinoa kuin itsensä siedättäminen, vähitellen opetella olemaan ihmisten joukossa ja pikkuhiljaa osallistua. Ketään ei ole tähän mennessä syöty, siitä olisi kyllä ollut isot otsikot.
Jos ongelma on sietämätön etkä pysty mitenkään sitä yksin haltsaamaan, hae apua.
Mietipä muuten mikä niissä naisissa pelottaa?
Ei kaikkien miesten kuulukkaan koskaan löytää ketään. Ei se yksin eläminen lopulta miltään tunnu kun vuosikymmenet vierii. Sen kun hyväksyy, niin voi alkaa miettiä miten tekee elämästään itselle mielekkään.
Vierailija kirjoitti:
Dom nainen hoitaa suhteen etenemisen. Toki tähän pitää eka saada yhteys.
On tehtävissä. Rohkeutta voi kehittää, ei sen puute ole kiveen hakattu asia. Aloita vaikka psykoterapiassa.
Kyllähän minäkin olin arka aika pitkään teiniiän traumaatisen rakkausstoorin vuoksi. Sitten kun opin, että älä pidättele netissä ajatusmaailmaasi ja uskalla puhua ihan sx asioiita suoraan miltä tuntuu. Muutama päivän nettijutustelun jälkeen saa/voi/pitää pistää selvästi vesirajan ali vaikka ihan BDSM jutua. Eri asia mitä toteutuu ja joskus joutuu myös toteuttamaan yhdessä sovitut asiat. Yksi juttu - tytöt/naiset pitävät hetken tuumaustaukoa ja palaavat kolkuttamaan oljkapäätä tai potkasevat perseelle ja nettijutusstelu jatkuu niissä merkeissä. Sitten pitää osata lukea koska ehdottaa live-miittiä. Joku kiva kaffila tai ravinteli tai leffa tai teerenpeli niminen tapaamispaikka Tampereella eikä olluyt oma ehdotukseni. Naisen omalla tutulla taistelutantereella on se turvallisin naiselle, Muistakaa elämä on muutakin kuin sxxx:ä eli triviaalia, kivaa tekemistä, väittelyä ja sopivasti kina-riitaa.
Vierailija kirjoitti:
On tehtävissä. Rohkeutta voi kehittää, ei sen puute ole kiveen hakattu asia. Aloita vaikka psykoterapiassa.
Sitä ei ainakaan kannata koskaan mainita naiselleen, sillä se on melkoinen red flag.
Kaunis poikarakkaus on sinun tulevaisuutesi. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma smeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dom nainen hoitaa suhteen etenemisen. Toki tähän pitää eka saada yhteys.
Niin siis en suosittele aitoa DOM naista vaan pikku-dominaa mieleltään. Domme kyllä ohjaa oikeaan seuraan, mutta kun sen homman pitäisi tehdä mies.......
Montako virhettä nainen antaa anteeksi seurustelun alussa? Paljon! Se ettei yritä ja erehdy on pahempaa. Yrittäkää. Ja jos lähdette koskettamalla lähestymään niin mahdollisimman neutraaleista paikoista, kuten sormet, kädenselkä, kyynätpää, olkapää mutta jo hiukset on liian privat omroden. Jos kestää kosketusta niin pikaisen rohkeampaa. Yhden tai kaksi "vahinkoa erogeeniselle alueelle" saa tapahtua ja vain ohimenevällä hetken viipeellä. Tarkoitus on päästä naisen korvien väliin ystävänä eikä seksikumpanina. Lätkäsy tai kiukkuinen katse ei aina ole nou vaan väärä ajoitus. Kuten sanoi - nainen sietää virheitä PALJON!
Suosittelen matkaa aasiaan. Kohteeksi Thaimaa ja naapurimaat.