Pikkujoululahjan hinnaksi oli sovittu 10-15 €. Sain 2 euron lahjan
Kommentit (53)
No mitä sait? Mistä tiedät että se on kahden euron hintainen?
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaankin hoitaja?
No en. Harrastusryhmän pikkujoulut.
Ihmettelen vaan miten jollain on pokkaa tehdä noin. Ei ollut pakko osallistua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No mitä sait? Mistä tiedät että se on kahden euron hintainen?
Tokmannin oma merkki, ei ole muualla myynnissä.
Ap
Jotkut ne osaa härskisti pelata omaan pussiin.
Ehkä se oli saanut sen lahjaksi ja pisti kiertoon tietämättä hintaa?
Ei voi olla totta, kitiseekö joku aikuinen ihminen tuollaisesta?! Mitä jos se oli joku yksinhuoltaja jolla on rahat tiukalla mutta halusi kuitenkin osallistua. Kehtaisitko valittaa hänelle naamatusten?
Joo, en tajua. Tuollaisia tyyppejä on joskus. Jos on rahapula tai ei vaan kiinnosta ostaa hintahaarukkaan sopivaa niin miksi edes vie lahjan. Omaa ahneuttaan?
Mä en käsitä näitä pikkujoululahjoja aikuisten kesken. Maailma ja me ihmiset hukutaan muutenkin roinaan.
Että sikäli ehkä parempi 2 euron krääsä kuin 10 euron krääsä.
Vaadi erotus rahana ja laita perään kahdeksan euron lasku.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta, kitiseekö joku aikuinen ihminen tuollaisesta?! Mitä jos se oli joku yksinhuoltaja jolla on rahat tiukalla mutta halusi kuitenkin osallistua. Kehtaisitko valittaa hänelle naamatusten?
Miksi osallistuu 2 euron lahjalla jos on sovittu että minimi on 10 €? Aika härskiä. Hakeekoon lahjan diakoniasta tms eikä tuollaista kavereiden hyväksikäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en käsitä näitä pikkujoululahjoja aikuisten kesken. Maailma ja me ihmiset hukutaan muutenkin roinaan.
Että sikäli ehkä parempi 2 euron krääsä kuin 10 euron krääsä.
Ne on vapaaehtoisia. Ketään ei pakoteta mukaan jos ei halua.
Edelleen, se summa oli yhdessä sovittu ja kaikki tiesi, että ei tarvitse osallistua jos ei halua. En tiedä mitä tyypin päässä on liikkunut.
Ap
No kyllä minäkin hiukan närkästyisin jos olisin itse panostanut lahjaan sen mikä on sovittukin. Veikkaan että antaja on saanut tuotteen itsekin lahjaksi ja pisti eteenpäin tietämättä hintaa. Tosin jokaisen pitäisi tajuta, että ei esim.kynttilä millään maksa 10 euroa.
Oliko lahjaan unohtunut hintalappu vai mistä tiedät, että kuinka paljon se maksoi?
Ihan oikein että on tuonut halvemman, ihan törkypyyntö. Nämä on joskus niin tajuttomia.
Olet varmaankin hoitaja?