Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luulen että mua on hyväksikäytetty seksuaalisesti!

Vierailija
15.12.2022 |

Maanantaina kaaduin polkupyörällä persuksilleni ja alaselkään sattui tosi kovaa. Päivän yritin olla rauhassa ja liikkumatta, mutta kipu vain paheni niin etten voinut enään kunnolla istua tai kävellä.

Menin sitten sairaalan päivystykseen jossa mun lanneranka kuvattiin. Sieltä paljastui ettå häntäluuni on murtunut.

No sitten mieslääkäri tuli paikalle ja selitti ensin tilanteen mitä kuvissa oli näkynyt ja sitten se tutki mun pullyn seutua kopeloiden. Olin jo aivan kauhusta kankeana enkä oikein osannut sanoa mitään vaikka se tunnustelles laski mun kaikki housut alas.
Seuraavaksi se taas kattoi kuvia ja sanoi että se on huonossa asennossa ja se pitää laittaa parempaan asentoon. Siis se häntäluu.
Mulle annettiin jotain vahvoja lääkkeitä vähä niin ku huumattiin ja sitte se mieslääkäri laittoi sormet mun peppuun ja muka sitä kautta väänti sen paikalleen.

Olin niin turta etten edes aluksi ymmärtänyt mitä oli tapahtunut ennen kuin vasta kotona. Siinä oli joku hoitajaki paikalla eikä se sanonu mitään sille.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti muakin on käytetty hyväksi kun alavatsa ja kivekset särki, naislääkäri käski ottaa housut pois ja kävi kivekset läpi näpräten niitä ja tutki samalla eturauhasen. Voinko enää luottaa naislääkäreihin. M-32

Minua myös, kun epäilin sukupuolitautia, niin naishoitaja otti kikulista kiinni ja otti pumpulitikulla näytteen kikulin reiästä. Mihin voin valittaa? mistä saa korvauksia? paljonko? Joutuuko hoitaja linnaan ja menettääkö oikeutensa? En ymmärtänyt silloin, kun se jutska tehtiin, että se olikin hyväksikäyttöä.

Kyllä siitä voi vielä jutun nostaa vuosienkin perästä.

Kannattaa!

Vierailija
62/65 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun vuonna 1996 joku muija kouraisi takapuoltani diskoteekin tanssilattialla.

Mistä voin hakea korvauksia kokemastani häirinnästä?

M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tapaus on kyllä niin arkipäivää sairaalamaailmassa. Mieslääkärit vain voivat tehdä noin. Siinä ei paljon hoitaja uskalla asiaan puuttua.

Vierailija
64/65 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvä provo, ja nuo kaikki ap:tapuollustavat kommentit ovat ap:n itsensä kirjoittamia.

Vierailija
65/65 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi seuraavaksi edes vähän uskottavampi aloitus.