Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaisiko sinun päätökseesi, jos toinen olisi sekstaillut kaveripiirin sisällä?

Vierailija
15.12.2022 |

Eli jos sinulla olisi sutinaa, tai jopa ihan parisuhde alkamassa jonkun henkilön kanssa ja teillä olisi yhteisiä kavereita, niin haluaisitko tietää, että keiden kaikkien kanssa tämä tyyppi on tuttavapiirin sisällä sekstaillut ennen päätöstäsi parisuhteeseen alkamisesta? Jos vaikka tietäisit hänen sekstailleen yhden kanssa ja se olisi ok parisuhteen puolesta, niin olisiko se sitten turn off, jos saisit myöhemmin parisuhteessa jo ollessasi tietää sen yhden lisäksi olleen muitakin tuttavapiirin jäseniä listalla? Olisiko tämä vaikuttanut parisuhdehaluihisi, jos olisit tiennyt aiemmin?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietää, jotta voisin päättää suhteen/olla aloittamatta suhdetta.

Juuri tämä vaikuttaa siihen, että aloittaako suhdetta. Itse sain suhteen aikana tietää, että akka oli jakanut piparia parille muullekin kaverille kuin sille yhdelle, josta olinkin tietoinen. Sen hyväksyin ja sillä oletamuksella hommaan lähdin. Sitten kun sai tietää näitä lisäjuttuja, niin se vaan tappoi yksinkertaisesti sen oman fiiliksen siihen suhteeseen.

Ap

Vierailija
22/30 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap itse kokematon neitsyt vai, miksi ahdistaa? Eikö se olisi pahenpi, jos olisi nainut tuntemattomia kuten sinä?

T: puutteessa oleva vanhapiika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai tuo vaikuttaisi ja todella paljon.

Vierailija
24/30 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan Lappeenrantameiningiltä.

Siis oikeesti, kaikki tuntee toisensa ja kaikki sinkut panee ristiin ja sitten ihmetellään lun pitää etsiä vakava seurustelukumppani Kouvolasta tai Joensuusta asti.

Mutta joo. Minua häiritsee kun sain näin jälkikäteen tietää että kaveriporukan jätkä, jonka tiedän häntineen aika tavalla kun sillä kerskailee, on joskus nuorempana pannut nykyistä vaimoani.

Olisin ollut onnellisempi ilman tätä tietoa.

Vierailija
25/30 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä vaikuttaa siihen, että aloittaako suhdetta. Itse sain suhteen aikana tietää, että akka oli jakanut piparia parille muullekin kaverille kuin sille yhdelle, josta olinkin tietoinen. Sen hyväksyin ja sillä oletamuksella hommaan lähdin. Sitten kun sai tietää näitä lisäjuttuja, niin se vaan tappoi yksinkertaisesti sen oman fiiliksen siihen suhteeseen.

Ap

Ikävä tilanne. Sympatiani ovat puolellasi. Itse laittaisin daamin kiertoon seuraavalle kaverille tuossa tilanteessa.

Vierailija
26/30 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi mennyt yhteen mieheni kanssa mikäli hänellä olisi ollut mitään sutinaa kavereideni kanssa. Kaveripiirillä voidaan tarkoittaa nyt niin montaa eri asiaa etten oikein osaa siihen ottaa kantaa, mutta kavereideni kanssa oleminen olisi ollut hylkäävä virhe.  Tiedän kyllä 3 henkilöä kenen kanssa hän on ollut yhdessä, joista yksi on exvaimonsa, eikä nämä haittaa ollenkaan, koska en ole kiinnostunut mieheni menneisyydestä seillä saralla, mutta mikäli menneisyys löisi kättä nykyisyyden kanssa niin että elämääni kuuluisi tiiviisti kaveri jonka kanssa mieheni on ollut niin se ei olisi ok. Menneet on menneitä, nykyisyys nyt.

Vierailija
27/30 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Me sovimme mieheni kanssa että meneet on menneitä eikä niitä kaivella, ja jos joku tulee jommalle kummalle puhumaan jotain entisistä, niin sanotaan heti että kiitos mutta en halua keskustella kanssasi kumppanistani. Sovimme siis ihan alussa että emme kysele toisiltamme, ja olemme sinut minkä tahansa kanssa mitä sillä saralla on aiemmin tapahtunut ja kenen kanssa. Jonkin verran ahdisti kun ajattelin että jos se on kuitenkin ollut jonkun ihan hirveän kanssa, mutta vuosien varrella on tullut selväksi ettei ole. Tällaisen sopimuksen halusin ihan itseäni varten, koska olen ollut monen mieheni tunteman miehen kanssa sängyssä, enkä halunnut niistä miehelleni kertoa. 

Sinänsä peli on reilu, ja sama molemmille, ja sen pystyi ottaa tai jättää.

Vierailija
28/30 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap itse kokematon neitsyt vai, miksi ahdistaa? Eikö se olisi pahenpi, jos olisi nainut tuntemattomia kuten sinä?

Ei liity kokemattomuuteen mitenkään, ettei halua kumppaninsa naivan kavereiden kanssa. Ehkä sinun kaveripiirissäsi kaikki naivat toisiaan, mutta ei minun kaveripiirissäni sellaista katsota hyvällä että naidaan toisen muijaa.

Et tainnut nyt ymmärtää lukemaasi ollenkaan.

Vierailija
29/30 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietäisin kyllä jos mies olisi säätänyt kaveripiirissäni, enkä  huolisi porukan kierrättämää.

Mutta se on ok että on sellaisen porukan kierrättämä joita et tunne?

Vierailija
30/30 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietäisin kyllä jos mies olisi säätänyt kaveripiirissäni, enkä  huolisi porukan kierrättämää.

Mutta se on ok että on sellaisen porukan kierrättämä joita et tunne?

Ei, sinulleko olisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme