Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaisiko sinun päätökseesi, jos toinen olisi sekstaillut kaveripiirin sisällä?

Vierailija
15.12.2022 |

Eli jos sinulla olisi sutinaa, tai jopa ihan parisuhde alkamassa jonkun henkilön kanssa ja teillä olisi yhteisiä kavereita, niin haluaisitko tietää, että keiden kaikkien kanssa tämä tyyppi on tuttavapiirin sisällä sekstaillut ennen päätöstäsi parisuhteeseen alkamisesta? Jos vaikka tietäisit hänen sekstailleen yhden kanssa ja se olisi ok parisuhteen puolesta, niin olisiko se sitten turn off, jos saisit myöhemmin parisuhteessa jo ollessasi tietää sen yhden lisäksi olleen muitakin tuttavapiirin jäseniä listalla? Olisiko tämä vaikuttanut parisuhdehaluihisi, jos olisit tiennyt aiemmin?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudolta se tuntuisi jos kaveri olisi alkanut homoilemaan muiden kavereideni kanssa.

Vierailija
2/30 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta. Mustasukkaiset sekopäät pysykööt kaukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että nainen olisi nussinut kavereideni kanssa? Eipä jatkuisi suhde sellaiseen.

Vierailija
4/30 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että nainen olisi nussinut kavereideni kanssa? Eipä jatkuisi suhde sellaiseen.

Tämä oli juuri se pointti, ja vieläpä jos saat tietää asioista laajemassa mittakaavassa vasta parisuhteen jo alettua.

Ap

Vierailija
5/30 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta jos tekisi sitä uudestaan suhteen aikana, niin vaikuttaisi.

Vierailija
6/30 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläpyörät ovat ihan kivoja ja kokeneita seksikumppaneita, mutta ei heistä parisuhteeseen ole.

Vierailija
7/30 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitti jos on pannut mun kavereita tai tuttuja. En haluais siihen tilanteeseen että ruvetaan keskustelemaan naisystävän sänkytaidoista tai mieltymyksistä. Tai saada joskus tietää että on antanut painaa anaaliin vaikka nyt ei enää halua. Tai joutua miettimään itekseen joskus että toi on ruikkinu mällit mun kumppanin suuhun ja nuollu sen pildee.

Jos ja kun niitä kumppaneita on ollu, niin mieluummin saavat pysyä ihan tuntemattomina.

Vierailija
8/30 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap itse kokematon neitsyt vai, miksi ahdistaa? Eikö se olisi pahenpi, jos olisi nainut tuntemattomia kuten sinä?

Vierailija
9/30 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty eläytymään tuollaiseen tilanteeseen. Kuulostaa jonkun pikkukylän tai suljetun yhteisön todellisuudelta. Omassa elämässäni kaveripiirissä ihmisillä on sen verran erilainen maku ja toisaalta maailma on niin laaja, että kaikilla on kontakteja sen oman kaveripiirin ulkopuolellakin, joten en pysty kuvittelemaan, että tulisi sellaista tilannetta, että kumppanini olisi ollut joidenkin kavereitteni kanssa.

Vierailija
10/30 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap itse kokematon neitsyt vai, miksi ahdistaa? Eikö se olisi pahenpi, jos olisi nainut tuntemattomia kuten sinä?

Ei liity kokemattomuuteen mitenkään, ettei halua kumppaninsa naivan kavereiden kanssa. Ehkä sinun kaveripiirissäsi kaikki naivat toisiaan, mutta ei minun kaveripiirissäni sellaista katsota hyvällä että naidaan toisen muijaa.

Vierailija
11/30 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta. Mustasukkaiset sekopäät pysykööt kaukana.

Itse pysyn mielelläni kaukana heistä, jotka ovat panneet joka toista tuttavapiiriinsä kuuluvaa.

Vierailija
12/30 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti todellisuudessa tietäsin mutta ellen niin ei haittaisi.

Vierailija
13/30 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liity kokemattomuuteen mitenkään, ettei halua kumppaninsa naivan kavereiden kanssa. Ehkä sinun kaveripiirissäsi kaikki naivat toisiaan, mutta ei minun kaveripiirissäni sellaista katsota hyvällä että naidaan toisen muijaa.

Jos on erottu aiemmin niin ei ole toisen muija kuten rumasti ilmaiset.

Vierailija
14/30 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin häiritsisi tietää tai saada tietää. Vaikea kuvitella että olisi paljon yhteistä ja samanlainen asenne parisuhteeseen ihmisen kanssa jolle seksi on niin "casual" juttu että on käynyt läpi useampia tyyppejä samasta kaveriporukasta.

Vierailija
15/30 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on paneskellut ympäriinsä se vaikuttaisi vaikka oisi paneskellut muitten kun mun kavereitten kanssa.

Jos kyse on ollut tapailusta tai seurustelusta niin se oisi ok ainakin jos nyt ei ole ihan mun läheisten kavereitten kanssa ollut. Mutta noi nyt onkin tiedossa kaikilla.

Vierailija
16/30 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kavereiden kanssa sanaton sopimus, ettei toisten exiin kajottu. Naiset haettiin aina muualta.  En olisi sotkeutunut jonkun kaverin exään, tai sitten olisi pitänyt olla poikkeuksellinen tapaus jo alunperin.

Vierailija
17/30 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa ollenkaan. On tullut aikoinaan pantua niin paljon, että väkisinkin silloin kun aloin nykyisen avovaimon kanssa seurustelemaan, hänen ystäväpiirissään näitä vastaan tuli. Joiden kanssa olin siis joskus pannut.

Vierailija
18/30 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisin kyllä jos mies olisi säätänyt kaveripiirissäni, enkä  huolisi porukan kierrättämää.

Vierailija
19/30 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, kaveripiireissä oli aikanaan täysin normaalia ristiin rastiin seurustelu ja seksikin. Mitäs ihmeellistä siinä olisi, olen yhä kaveri exäni kanssa, vaikka hän on mun jälkeen seurustellut usemman kaverini kanssa ja on yhden kanssa naimisissa. Minun puolisoni on myös exän hyvä kaveri.

Vierailija
20/30 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää, jotta voisin päättää suhteen/olla aloittamatta suhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi