Miksi näen vanhasta työkaverista usein romanttisia unia?
Olen vuosia nähnyt silloin tällöin eräästä vanhasta työkaverista romanttisia unia, joissa on kaihoisa ja intohimoinen tunnelma, halailua ja suutelua ja sellaista ja yleensä uni etenee siihen, että päädymme intohimoiseen suhteeseen. Yhteensä kymmeniä ja kymmeniä kertoja olen nähnyt näitä unia. Näin niitä jo kun olimme pitkään samassa työpaikassa, mutta jo kuusi vuotta sitten vaihdoin toiseen työhön eli emme ole edes tavanneet kuuteen vuoteen. Meidän välillä ei ole ikinä tapahtunut mitään, jonkunlaisia ystäviä olimme aikoinaan kyllä eli tunsimme toisemme ihan hyvin. Pidin hänestä ystävänä, mutta ikäeron ja hänen persoonan takia mikään parisuhde ei ainakaan minun näkökulmasta voisi koskaan olla mitenkään haluttu asia. Ei meistä kumpikaan ole edes sinkku, vaikka aikoinaan olimme sinkkuja jossain vaiheessa yhtä aikaa, silti mitään välillämme ei ollut.
Viime yönä taas tällainen uni, ja se uni oli aivan ihana ja olisin halunnut sen vain jatkuvan ja jatkuvan. Mutta mikä juttu tämä voi olla?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on vain kova ikävä häntä.
Voi olla, että on. Pidin hänestä todella paljon ja hän oli elämässäni joka arkipäivä vuosien ajan.
Ap
Teidän välillä on oikeasti ollut räjähtävää himoa, mitta kiellät sen ja siksi se tulee uniin läpi.
Jos hän on paljon ajatuksissasi niin tulee uniin. Voi olla myös että kyseessä on muu henkilö jolla on jotain samaa kuin hänellä esim. Nimi tai ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kellään muulla ole vastaavaa?
Kyselee Ap
On. Et ole yksin asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kellään muulla ole vastaavaa?
Kyselee Ap
Mä näin kerran unta että olin romanttisesti kiinnostunut kaveristani. :D Oli oikeen perhosia vatsassa siinä unessa. Vaikka oikeassa arkielämässä ei ollut, eikä unenkaan jälkeen ollut. En vieläkään tiedä mistä moinen johtui.
Tosin vähän eri kuin sulla, joka näet useasti tästä unta. Itsellä tuo rajoittui vain tuohon yhteen pari vuotta sitten sattuneeseen uneen.
Jos mietit paljon entistä työpaikkaasi niin sitä kautta tulee uniisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos mietit paljon entistä työpaikkaasi niin sitä kautta tulee uniisi.
En juuri mieti vanhaa työpaikkaa eikä minun ole sinne ikävä. Enkä nähnyt työunia siellä töissä ollessanikaan. Enkä näe muista vanhoista ystävistä juurikaan unta. Nämä romanttiset ja kiihkeät toistuvat unet tästä samasta ihmisestä hämmentää minua. Hyvä kuulla, että en sentään ainoa ole, jolla on tällaista. Ap
Sinulla on vain kova ikävä häntä.