Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavoin huomasit jättäänesi väärän ihmisen?

Vierailija
14.12.2022 |

Eli varmasti joku katuu omasta aloitteesta tehtyä eroa jostain exästään ja vasta jälkeenpäin tajusi, että tämä olikin loppujen lopuksi hyvä kumppani. Mikä tilanne sai tämän lopulta myöhemmin tajuamaan?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin, että nuoruuden rakkauteni kanssa onnemme ei olisi varmaan kestänyt. Myöhemmin ajateltuna suhde ei olisi ilmeisesti kestänyt niitä vaikeuksia ja sairauksia mitä elämä heitti eteen. Toisaalta, olisiko sen toisen ihmisen kanssa tullut niitä vaikeuksia, mitä on nykyisessä suhteessa. Ei voi tietää

Olen sellaisessa suhteessa, joka on toistaiseksi kestänyt. Joskus mietin, että onko elämän tarkoitus tosiaan kitkuttamista ja kestämistä hemmetinmoisissa vaikeuksissa. Onko se kitkuttaminen ja kärsiminen sitten sitä rakkautta ja jotenkin itsetarkoitus, jonka tulisi jalostaa ihmistä. Olisiko voinut kuitenkin välttää jotkut pitkäaikaiset ongelmat valitsemalla toisin.

Tunteet edellä pitäisi musta mennä näissä asioissa, siis rakkaudessa. Ota yhteyttä häneen jos koet olevasi onneton. 

Kiitos kommentistasi ja näkemyksestäsi. En tiedä kärsiikö mieheni tässä enemmän. Ei ole hänen syytään, että minä sairastuin fyysisesti. Hän on pitänyt paljon huolta perheestämme. Mielestäni se on rakkautta. Olisin varmaan joka tapauksessa sairastunut, vaikka olisin ollut sen toisen miehen kanssa. En koe, että voisin lähteä toisen miehen perään, muuta kuin ehkä tavata hänet kerran.

Kai minä kaipaan sitä kun minä silloin joskus hehkuin ja säteilin, oli hyvä henkinen ja fyysinen yhteys ja yhteisymmärrys. Nykyisen kanssa fyysisestä yhteydestä ei ole tietoakaan. Ilman sitä yhteyttä olen ihan kuihtunut, mutta näillä mennään. On tässä paljon hyvääkin, jos vain unohtaa sen mitä puuttuu.

Vierailija
62/65 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin tehneeni virheen, kun jätin kilttimiehen ja otin tilalle j ä n n ä m i e h e n 😔

Heh, sensurointibotti on muokattu päälaelleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitkeästi ajatellut niin, että se vanha suuri tosirakkauteni ei ole vastaus siihen, jos minä olen onneton nykyisessä elämässäni. Minulla ei tavallaan ole tuota vaihtoehtoa omassa mielessäni ja maailmankatsomuksessani. Ymmärrän kyllä hyvin sen näkemyksen, että jotkut menevät tunteet edellä niin, että olisivat jo aikoja sitten tehneet korjausliikkeitä sen vanhan suhteen puoleen ja jättäneet kaikki rasittavat kulissit ja kivireen vetämisen. Loppujen lopuksi uskon kuitenkin, että tässä nykyisessä elämässäni on se oikea ja kouriintuntuva rakkaus, vaikkei se niin kovin romanttinen olekaan.

Nro 61

Vierailija
64/65 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu viimeisintä eroa/jättämistä. Mutta monet täällä on katunut ensirakkauden jättämistä. Minulle kävi niin onnellisesti, että eron jälkeen tapasin ensirakkauteni uudestaan, ja seurustellaan nyt. Kadutti kyllä monesti kun meidän juttu teininä jäi kesken, nyt saadaan katsoa loppuun.

Vierailija
65/65 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli masentunut ja jätin. Jättäminen sai miehen ratkaisemaan masennuksensa ja huomasin jättäneeni kultakimpaleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi