Mikä olisi paras pituus miespuoliselle kumppanille?
Kommentit (89)
170-180 ehdottomasti, olen itse 166cm
Mitä väliä, kunhan on itsestäni pidempi. Jos olen 165 niin mies mieluiten yli 165. Jos olen 175 niin mies mieluiten yli 175 jne.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Mutta olin kerran sängyssä brasilialaisen transnainen kanssa, joka oli 167 cm ja sillä oli m u l k u n pituus 23 cm ja 7 cm paksu. Pitkä musta tukka ja isot silikoonirinnat. Melkoisia geenejä niillä 😅
Ooxeennuus.
187 on minusta paras. Mahdun kävellessä kainaloon. Itse olen 168 pitkä. Mutta kaikki yli 170 on ihan ok. 😊
Olen 168cm. En voisi seurustella alle 180cm pitkän kanssa, koska tuntuisi nololta katsella korkkareilta miestä alaspäin. Mies vie ja minä vikisen!
Puuttuu vastausvaihtoehto "aivan sama".
Minulle riittää, että mies on yli 160 senttiä.
Vierailija kirjoitti:
Alle 180 ovat manletteja.
ok, he ovat kuitenkin hyvin haluttuja.
Mä oon 180 cm niin mun on varmaan ihan hyväksyttyä sanoa noin 190 cm. Sitä en ymmärrä miksi lyhyet naiset haluaa pitkän miehen. Mä kyllä viehätyn lyhyistäkin miehistä ja olen pari senttie lyhyemmän kanssa seurustellutkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 180 cm niin mun on varmaan ihan hyväksyttyä sanoa noin 190 cm. Sitä en ymmärrä miksi lyhyet naiset haluaa pitkän miehen. Mä kyllä viehätyn lyhyistäkin miehistä ja olen pari senttie lyhyemmän kanssa seurustellutkin.
Koska silloin he saavat keskipitkiä tai pitkiä lapsia.
160-170 cm. Olen itse 175 cm, mutta ulkoisesti eniten silmää miellyttäneet miehet on olleet alle hiukan alle 170 cm. Harmi kun moni häpeää omaa "lyhyyttään" haluten lyhyemmän naisen ja omat mahdollisuudet menee sit siinä :(
No mun kumppani on 192 niin pakko sanoa se.
Vierailija kirjoitti:
Mieti, teikäläinen voi nostaa jotakin 170 senttistä manlettia niskavilloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti, teikäläinen voi nostaa jotakin 170 senttistä manlettia niskavilloista.
Joo, niin melkeen voin :) Turvallinen olo
up