Onko sulla juuri nyt kylmä kotonasi?
Kommentit (43)
26,8. Ihan liian lämmintä. Mies kipeenä ja palelee.
Ei ole kylmä, kun torkkupeiton alla olen. Sormia vähän paleltaa.
Ihan sopiva. Yläkerrassa 18,5 astetta, leivinuuni lämmitetty eilen. Ei ole suoraa sähkölämmitystä, talon lämmittää takka/uuni ja kaukolämpö.
Olen aina syksystä pitkälle kevääseen villapaidassa ja villasukissa, joten tämä lämpötila sopii oikein hyvin.
Lämmin on. Ei ole sisälämpömittaria.
Ei ole ainakaan meidän kerrostalossa mikään muuttunut vielä. Lattialämmitys.
Meillä 20 astetta, ihan normaali. Vuokra-asunto ja kaukolämpö.
16 astetta ja palelee. Seuraavaa sössöttäjää, joka "neuvoo" alentamaan kodin lämpötilaa parilla asteella, vedän turpiin.
Ei ole kylmä. Kaukolämpötalo ja noin 20 astetta lämpöä. Kohta puulämmitteiseen saunaan.
Ei ole. Olen T-paidassa ja sortseissa. Lämpöä siinä,23 astetta.
20,5 vaikka patterit täysillä (yksi ylitäysillä josta poistin rajoittimen). Täällä kaukolämpö ja ihan selkeästi on käännetty kylmemmäksi, viime talvena olisi ollut 23 astetta näillä termostaattiasetuksilla.
Sopivan lämmin. Asunnon alakerrassa 21 astetta ja yläkerrassa 22 astetta.
19 astetta paitsi makkarit 17, lapset villavaatteissa kotona. Vauva myös puettu lämpimästi.
Lämmin on mutta pientä vedon tunnetta paikoin. Tuloilman jälkilämmitys on vielä pois päältä.
Itse asiassa on vähän kylmä. Meinasin mennä nopeaan suihkuun, mutta kun aloin riisua vaatteita, niin tuntui niin kylmältä, että jätin väliin. En kyllä ole hikoillutkaan, joten ehkä se suihku olisi turhaa. Ja kallistakin.
19 astetta muualla, makkareissa 17 astetta. Ihan ok.
12 astetta, ei tunnu hirveän kylmältä kun kolmet villasukat ja pilkkihaalarit päällä.
Lapset hieman valittaa kylmyyttä, mutta annan haaleaa kaakaota.
15, koska joku räpläs ilmalämpöpumppua. Eilen oli 18.
Ihan sopiva. Vapaapäivä ja oon lämmittänyt takkaa.