Onko sulla juuri nyt kylmä kotonasi?
Kommentit (43)
Normi tilanteessa ois ihan lämmin mutta olen kipeänä ja vaikkamittari näyttää +24 palelee
22 astetta ja suihkun lattialämmitystä voi itse säätää, joten lämpimällä on (kerrostalokaksio). Kela maksaa sähkölaskun, joten ei tarvitse palella :) Sähkösaunakin löytyy ja lämmitän 2-3 krt viikossa.
Hyvällä omalla tunnolla nautin tästä pienestä luksuksesta ettei tartte palella ja miettiä sähkölaskua.
Ne porealtaiden ja hienompien asuntojen omistajat kärvistelkööt nyt!
22.3 astetta nyt. Laitoin puuta uuniin. Kalliiksi tulee ostetuilla puilla. Sähköä ei uskalla lämmitykseen käyttää. Liian kallista.
Liian kylmää, koska ei ole varaa lämmittää enempää. Kannattaa pukeutua lämpimästi, koska tällaiseen sisältyy terveysriskejä.
https://kotiliesi.fi/terveys/kylmassa-elamisen-terveyshaitat/
Vaihtelee. Olohuoneessa 24 ja nousee, takassa tuli. Makuuhuoneissa 19-20. Keittiössä 22.
Ihan sopiva on joka puolella.
23.5 astetta meillä ja se on hyvä ei liika kuuma tai kylmä.
Lämmintä on tällä hetkellä. Uunit lämmitetty ja olohuoneessa näyttäisi 26 astetta. Toki viilenee sitten vähitellen ennen seuraavaa lämmitystä. Kylmiä ovat sähköpatterit joita emme ole tänä talvena käyttäneet lainkaan.
19,2 mut tähän alkaa jo tottua. Viileää vähän mut T-paidalla jo pärjää jos vähänkin liikkuu. Villatakki ja villasukat kyllä käytössä muuten.
Terve ihminen ei tarvi yli 21 astetta, mutta toisaalta alle 19 alkaa olla jo niin kylmä että riskinä vilustuminen.
Ihan mukava lämpötila on. Aamulla lämmitettiin takka-leivinuunia ja nyt uudelleen.
Ostin tänään mittarin ja mittasin kolmesta paikkaa. Huoneen keskeltä, ikkunalaudalta ja keittiöstä lämmön. Lämpötila on 16.2 astetta.
Ostin uuden sisämittarin koska epäilin että vanha on rikki. Vanha mittari näytti 18.7 astetta. Ikkunan edessä ku on niin tuntee kun oikein vetää jostain raosta. Ei ole hyvä eristys tässä yksiössä.
Viileää on, ei kylmä. On villaa päällä.
On, mutta olenkin koronassa ja kuumeessa. Ei täällä kai oikeasti ole kovin kylmä.
On kylmä. Mulla on ollut aikaisemmin kylkivälihaksen tulehdus, luulen, että sain sen uudestaan yöllä kylmästä ja vedosta.
Ei ole. Pidämme ilmalämpöpumppua päällä. Kerrostalossa.
Vähän vilpoinen. Vajaat 19 astetta, sähkölämmitys.