Harmittamaan jäänyt tilanne, kun olisit saanut seksiä, mutta et hyödyntänyt tilaisuutta?
Mikä tai mitkä ovat niitä tilanteita, kun sinulla olisi ollut mahdollisuus harrastaa seksiä tutun tai tuntemattoman ihmisen kanssa, mutta jostakin syystä olet kieltäytynyt ja asia on jäänyt harmittamaan.
Kommentit (47)
Niitä on muutama:
- Levillä eräs paikallinen
- Espoolainen opettaja
- Eräs tanskalainen junassa
Sen enempää en kerro.
Noin ylipäänsä vituttaa kun nuorena ja nättinä olisi varmasti moni mimmi antautunut jos olisin ujoudeltani saanut suuni auki.
-Nyt plus viiskymppisenä ukkomiehenä puutteessa eläminen on perseestä.
Joskus aikoinaan teininä kaveri oli mun luona yötä pienien bileiden jälkeen. Bileistä oli myös jäänyt yksi tosi kuuma hippityttö, joka oli tosi sensuelli ja varsinkin kun oltiin alkoholia otettu. Se oli tosi kiinnostunut kaveristani. Kun sitten muut oli poistuneet ja yritettiin saada unta niin heillä sitten alkoi intiimi kanssakäyminen siinä vieressäni. He eivät tilannetta peitelleet ja raotin hiukan silmiäni jotta näin sen jumalaisen vartalon kun tyttö ratsasti kaverini päällä. Olihan se kivaa, mutta mua jotenkin vitutti oma tilanteeni. Mietin että jos ehdottaisin kolmen kimppaa. Toki näin jälkikäteen ajateltuna ei olisi varmaan suostunut, mutta olisi ollut kiihottavaa panna sitä perseeseen samaan aikaan kun kaveri pani pilluun. Olihan se myös sitä aikaa kun nuoret kokeilee kaikenlaista. Kaverin kanssa oltaisiin oltu ihan ok tilanteen kanssa kyllä. Tytöllä oli hyvä peppu ja sen verran kiimaista voihkinta oli että oli todella lähellä etten ehdottanut. Se on jäänyt kaivamaan jälkikäteen....
Kävin exäni luona kylässä kahvilla, kun olin jo aikani seurustellut nykyisen vaimoni kanssa. Tiedän, että olisin saanut sitä ihanaa ja hellää seksiä exältäni, hän kun muka oli vielä nukkumassa kun menin hänen luo. Lämmin halaus ovella, exän suurehkot rinnat omalla rintakehälläni, lämpimillä kosteilla huulilla nopea suudelma huulille, välitön erektio itselleni ja exä halusi jäädä hetkeksi halaamaan. Jätin naimatta, panetti niin maan perusteellisesti, harmittaa.
Olen kieltäytynyt useammin kuin suostunut, ei ole jäänyt harmittamaan. Ehkä pari- kolmekymmentä torjuntaa. Ihan joka Pubiruusulle ei aleta. M45
Kangasniemi ikää 18v. Ei tekemistä lähdenpä ajelemaan p.....urallia. 2 noin 28-30 v liftaria tien varressa. Olivat mökillä ja menossa hakemaan lisää juomia, olivat vuokranneet kimpassa mökin ja viettivät siellä tyttöjen viikonloppua..
Herrasmiehenä käytin heitä kaupassa ja käytiin paikallisella terassilla juomassa yhdet siiderit. Jonka jälkeen heitin heidät takaisin mökille. Mökin pihalla mimmit kysyi haluanko vielä kahvit ? No halusinhan minä, siinä istuskeltiin kauniissa ilta auringossa. Musiikki pauhasi ja neidot tanssivat joskin tanssi alkoi promillejen noustessa näyttää enemmänkin seksi esitykseltä.. Saunakin lämpeni ja neidot ilmoitti että voisivat lähteä sinne, tulee mr kuski mukaan?
No en tullut en vaan sopersin ujona poikana et mun täytyy lähteä kotiin.
Toinen tapaus. Olin naimisissa joskin parisuhde veteli täysin viimeisiään, kaveriporukan bileet ja kaunein ikinä näkemäni nainen teki hyvin suorasukaisen aloitteen, ehdotti et nyt sä lähdet mun hotellille nukkumaan mun kanssa. En lähtenyt koska naimisissa, viikon päästä päätettiin erota.
Monta tapausta on muistissa ja osa jo unohtunut. Nyt vanhana harmittaa, kun tuli oltua liian ronkeli nuorempana. Huonossakin repussa voi olla hyvät eväät, on osoittautunut myöhemmin todeksi. Ulkonäkö edellä- periaate ei kannata. Ei edes peniksen kokoa pysty päättelemään nenän tai sormien pituudesta.
Nuorena poikana 14-15 vuotiaana sain naapurin tytön yllättäen houkuteltua samaan sänkyyn ja kädet hänen vaatetuksensa sisäpuolelle. Vaikken mikään Runebergi olekaan, mutta sain puhuttua myös jatkoa toiminnalle. Valitettavasti vain ei ollut varmuusvälineitä ja homma tyrehtyi siihen. Toista mahdollisuutta tämän äärettömän kauniin tytön kanssa ei suotu, kun hän karkasi vanhamman pojan syliin.
Toinen kerta pari vuotta tuosta aiemmin kuvatusta. Työpaikan juhlista jatkoilla, jonkin verran itseäni vanhemman neitosen kanssa. Nuori nainenhan oli kaunis tumma lappalaistyttö. Oltiin pääsemässä asiaan ja partneri oli jo vähentänyt vaatetusta sukkahoususilleen , mutta yllättäen tyttö/nainen alkoi tuntua kovin paljon vanhemmalta ja pelko sekä pakoreaktio iski . Asiasta kuulin muutaman kerran jälkeenpäin työpaikalla. Tosiasiassa tämä nainen tuskin oli vielä kolmekymmentä.
Onneksi näiden jälkeen on ollut myös onnistuneita kontakteja, mutta nuo yllä mainitut ovat jääneet harmittamaan . Kun tilaisuus annetaa olisi se hyvä kyllä myös käyttää. Joskus myöhemmin on sitten ollut sellaisiakin tilanteita, että olisi ollut parempi jättää käyttämättä.
On kai noita muutama pitkän elämän aikana sattunut. Kerran noin kolmekymppisenä oman kasettisoittimen äänitystoiminto oli sökönä ja menin vaimoni tädin (silloin noin 50v) luokse nauhoittamaan yhtä Lp-levyä. Tämän tädin mies oli töissä ja olimme kahden. Heidän mankkari oli makuuhuoneen sängyn vieressä ja siinä lattialla istuskelin musiikkia kuunnellen. Vaimon täti tuli sille puolelle sänkyä maate ja katseli minua silmiin ja venytteli vielä silloin tikissä ollutta vartaloaan. Tajusin selvästi,että nyt olisi latu vapaa, mutta kun olimme paljon tekemisissä ja tämän tädin mies oli hyvä ystäväni niin jätin tilaisuuden käyttämättä. Olen kyllä katunut häveliäisyyttäni.
Eipä tule mieleen muuta kuin nuorena baarissa kaunis 40-50 v. nainen joka oli selvästi kiihkeä ja halukas minua kohtaan. Taisi olla poikuuskin silloin vielä tallella. Pyysi luokseen yöksi, mutta kun olin toiselta paikkakunnalta ja kavereiden kyydillä, valitsin kyydin.
Paljon on niitä tapauksia, että nainen on ollut "erittäin potentiaalinen tapaus", mutta sänkyyn päästäkseni olisi pitänyt olla päättäväisempi ja sitkeämpi.
Olin serkulla yökylässä ja kaksi tyttöä oli myös mukana, tädin kaverin tyttäret. Soittelin alakerrassa musaa ja toinen siskoista pelasi pleikkaa serkun kanssa. Se toinen tyttö, suloisen kaunis Laura, tuli mun luo alakertaan kuuntelemaan hitaita biisejä. Olisin saanut tanssittaa, olisin varmasti saanut rakastella ketään muita kun ei ollut koko talossa, porukat mökillä. Olin liian ujo ja hän odotti multa aloitetta. Muutaman kappaleen jälkeen tyttö oli palannut yläkertaan. Mitään emme puhuneet, katseltiin vaan ja ihailin häntä.
Nyt keski-ikäisenä kun muistelee teiniaikoja niin tajuaa tilanteita ihan erilailla. Vasta nyt ymmärrän, että minua yritettiin iskeä jne. Hassua ajatella miten yksinkertainen olin enkä osannut lukea tilanteita rivien välistä. Monta tilaisuutta meni ohi kun en ymmärtänyt vihjeitä tai en uskaltanut tehdä aloitetta, vaikka toinen selvästi olisi halunnut. Nyt harmittaa.
Baarissa hieroin yhden muijan tissejä ja pillua, oli nätti tyttö ja kauheassa kiimassa. Sen kaverit ei päästäneet sitä mun luokse, ne oli toiselta paikkakunnalta. Kirjoitin tytölle pari sähköpostia, ja hän pyysi minua käymään. En viitsinyt lainata isältä autoa ja ajaa 60km, vaikka olisi ollut takuuvarmaa pillua tarjolla. Olin tyhmä.
Kohtuu komeana jäi 20-30v ikävuoden välillä paljon täysin varmoja paikkoja käyttämättä. Aina ollut vähän seisokkiongelmia ennen kunnon tutustumista eikä tuossa iässä oikein kehdannut vielä riskiä ottaa. Koomisimpana jäänyt mieleen yksi tapaus, missä yökerhossa seuraan tulleen ihan ok näköisen naisen kanssa lähdettiin kotia kohti ja se huokutteli minua kotiinsa jopa kertomalla mitä kaikkea hyvää jääkapissasi olisi ollut aamiaiseksi (ja tämä siis ihan tosissaan eikä vitsillä).
Vierailija kirjoitti:
Vuosia sitten olin luvannut mennä erään naispuoleisen tuttavan luo avustamaan häntä eräässä huoltotoimenpiteessä hänen asunnossaan. Niin soitin ovikelloa sovittuna aikana ja jonkun aikaa odotettuani ovi aukesi ja sieltä tulikin tiukkaan paitaan ja kireisiin farkkuihin pukeutunut tuttu nainen ja hän tuumasi, Toivottavasti et pitkästynyt odottamaan sillä kyllähän varmaan tiesit että lasken sinut sisään, mutta imuroinnin lomassa en kuullut heti ovikellon ääntä,minulla on siivouspäivä. Niin hän siinä vielä hetken imuroi pyllistellen olohuoneessa siellä täällä. Imuroinnin lopetettuaan, hän alkoi juttelemaan niitänäitä niinkuin normaalistikin ja siirtyi pyykinkuivaustelineen luo viikkaamaan pyykkejään, kuivumassa oli aluspaitoja, toppeja, rintaliivejä ja alushousuja. Hän jutteli normaalisti siihen saakka, kunnes oli viikannut aluspaitansa sekä toppinsa,mutta sen jälkeen hän lopetti puheensa, nosti katseensa ja katsoi minua suoraan silmiin. Hän vi
H_O_A?
Tästä on aikaa vuosikymmeniä. Baarissa tapasin ruotsalaisen pariskunnan. Hyvin juttu luisti koulu Ruotsilla. Pariskunta kertoi majoittuneen hostelliin, joka oli erillinen rakennus pihan perällä. Sinne sitten pyysivät jatkoille. Hostelli huoneessa ravintolassa juodut juomat kalahti päähän ja hoipuin taksi asemalle. Vieläkin harmittaa. Tuskin pyysivät minua sinne ilta teelle. Baarista pokasin puoli tutun naisen. Tytsyn yksiössä sitten pantiin. Aamulla heräilin ja hivelin vieressä nukkunutta alastoman tytsyn peppua. Tytsy halusi vielä nukkua ja sanoi. Katotaan aamulla. No minä runkkasin aamu seisokin pois ja poistuin. Jäi aamupanot tekemättä. Jälkikäteen harmittanut. Nämä ja + monet muut kännin takia jääneet ja pieleen menneet panot.
18-25 ikävuoden välillä 70-80 luvulla useita kertoja olisin saanut, mutta tytöt halusi kortongin kanssa. Enhän minä mukana niitä kuljetellut. Voi sitä mukavaa tyttöä vinttihuoneessa, joka pokasi minut tansseista. Ei minusta paljon kostunut. Antoi kuitenkin minun runkata sohvalla. Älä sotke sitten paikkoja. Samoin Mosessa autossa tyttö oli vonkaaminen jälkeen valmis antamaan. No en anna jos sulla ei oo kumia. Nämä nyt tuli mieleen. Paljon kyllä tytöt antoi ilman kumia taisi olla vapaan seksi pillereiden aikaa. Myös harmittaa monet kännipanot. Yhenlaista sohlaamista. Ja tuon edellisen tarinan myös kirjoitin.
Nuorena tapailin useita tyttöjä, mutta en rohjennut ujouttani pyytää sänkyyn. Jälkeenpäin ymmärrän, että suurin osa olisi suostunut.
kun näitä lukee vahvistuu käsitykseni siitä että tein nuorempana oikein kun panin kaikki vähänkin sitä vinkkaavat yksilt ja aika usein olivat vielä impiä meille tullessaan. nykyään on kiva muistella niitä tyttöjä ja muitakin ketä tuli vedettyä spontaanisti
en ole koskaan ollut niin rakastunut että ei olisi voinut irroittaa mälliä ohikulkijaan
hölmöt uikuttaa täällä menettetyjä vaginoita, minä en ne oli voitettuja