Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittamaan jäänyt tilanne, kun olisit saanut seksiä, mutta et hyödyntänyt tilaisuutta?

Vierailija
14.12.2022 |

Mikä tai mitkä ovat niitä tilanteita, kun sinulla olisi ollut mahdollisuus harrastaa seksiä tutun tai tuntemattoman ihmisen kanssa, mutta jostakin syystä olet kieltäytynyt ja asia on jäänyt harmittamaan.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole päässyt käymään niin yleensä olen painanut huolella koska tilaisuutta ei saa päästää käsistään jos kyseessä on kassien tyhjentymisharjoitukset

Vierailija
2/47 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei. ei ollut haittaa kun bileet oli kestäneet jo muutenkin niin pitkään ja kännii oli päällä vähän (eli ei mikään on parasjuhlakunto. ei juurikaan innostanut.. mihinkään).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni isosisko tarjosi pimppaansa seurusteluaikana. En käyttänyt tilaisuutta hyväksi,kun muka rakastin niin paljon tyttöystävääni.Nyt muutamaa vuosikymmentä myöhemmin olen katunut monesti silloista typeryyttäni.

Vierailija
4/47 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että eräänä juhannuksena olisi ollut saumat saada thaimaalaiselta pimulta, mutta korkeasta kielimuurista johtuen en oikein tiennyt, miten lähestyä asiaa. Harmitti jälkeenpäin, että en ollut rohkeampi.

Vierailija
5/47 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vuonna -90 legendaarisessa ravintola Arkadiassa eli Arkussa tuntematon mimmi tuli takavasemmalta pyytämättä ja yllättäen suutelemaan kun olin kai maksamassa juomaa baaritiskillä. Hämmennyin ja jäädyin, hän taisi tokaista "no ei sit" ja poistui ennen kuin ehdin henkeä vetää. Olisin saattanut päästä poikuudesta vuosia aikaisemmin, mutta olen lohduttautunut sillä, että hän ei muistini mukaan ollut kovinkaan viehättävä minun mieleeni.

Joitakin vuosia myöhemmin toisessa legendaarisessa ravintola Kallessa tapaamani naisen kanssa ystävystyin ja etenin suukotteluasteelle. Pidemmälle en osannut asiaa viedä, ja sitten kun hänen ollessaan ulkomaanopiskeluissa menin visiitille jo vähän totisemmalla tarkoituksella, niin hänhän oli jo jonkun sakemannin löytänyt. Otti kuitenkin luokseen kun reissu oli sovittu, ja sivutissin sain nähdä yöpaidan vaihdon yhteydessä.

Vierailija
6/47 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin vuonna -90 legendaarisessa ravintola Arkadiassa eli Arkussa tuntematon mimmi tuli takavasemmalta pyytämättä ja yllättäen suutelemaan kun olin kai maksamassa juomaa baaritiskillä. Hämmennyin ja jäädyin, hän taisi tokaista "no ei sit" ja poistui ennen kuin ehdin henkeä vetää. Olisin saattanut päästä poikuudesta vuosia aikaisemmin, mutta olen lohduttautunut sillä, että hän ei muistini mukaan ollut kovinkaan viehättävä minun mieleeni.

Joitakin vuosia myöhemmin toisessa legendaarisessa ravintola Kallessa tapaamani naisen kanssa ystävystyin ja etenin suukotteluasteelle. Pidemmälle en osannut asiaa viedä, ja sitten kun hänen ollessaan ulkomaanopiskeluissa menin visiitille jo vähän totisemmalla tarkoituksella, niin hänhän oli jo jonkun sakemannin löytänyt. Otti kuitenkin luokseen kun reissu oli sovittu, ja sivutissin sain nähdä yöpaidan vaihdon yhteydessä.

Niin ja vaimonhan muuten tapasin kolmannessa legendaarisessa ravintola Café Barockissa (jossa nykyään kai taas harjoitetaan hartautta). Sen jälkeen seksiä onkin piisannut sen verran, että ei kyllä ole jäänyt mikään kaduttamaan. Kolmas kerta toden sanoo.

Vierailija
7/47 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli eräs lukioajan ison haluni kohteena ollut kotipuolen nainen, jota en lukioaikana saanut, kun hänellä oli toinen poikaystävä silloin. Tunsimme siis tosi hyvin toisemme. Sanoin hänelle jossakin bileissä ihan suoraan, että jos kiinnostaa joskus myöhemmin silti mennä sänkyyn , haluan todella paljon sitä. No, hän sitten soittikin jo ensimmäisellä joululomalla  opiskellessamme  eri paikkakunnilla ja kysyi yllättäen, olisiko tarjous voimassa ja että tulisinko käymään hänen opiskelukämpilleen viikonlopuksi joulun jälkeen heti? Siis seksiä olisi silloin ollut satavarmasti tarjolla, sen kuuli hänen aina kehräävästä äänestäänkin heti. Sanoi vielä olleensa ilman poikaystävää jo jonkin aikaa , että varmasti ymmärsin. Minä olin jo silloin ehtinyt olla vähän aikaa yhdessä erään naisen kanssa ja suurta tyhmyyttäni sanoin, etten nyt oikein voi tulla. Hän tietenkin siitä loukkaantui minulle vaikkei niin sanonutkaan. Jälkeen päin olen niin paljon katunut, etten mennyt, koska siitä olisi varmaan voinut tulla jotakin. Jo pelkästään seksi hänen kanssaan olisi varmasti ollut tosi ihanaa, koska hän oli varmasti kiihkeää sorttia ja aktiivinen sängyssä, sen vaistosi.

Vierailija
8/47 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli eräs lukioajan ison haluni kohteena ollut kotipuolen nainen, jota en lukioaikana saanut, kun hänellä oli toinen poikaystävä silloin. Tunsimme siis tosi hyvin toisemme. Sanoin hänelle jossakin bileissä ihan suoraan, että jos kiinnostaa joskus myöhemmin silti mennä sänkyyn , haluan todella paljon sitä. No, hän sitten soittikin jo ensimmäisellä joululomalla  opiskellessamme  eri paikkakunnilla ja kysyi yllättäen, olisiko tarjous voimassa ja että tulisinko käymään hänen opiskelukämpilleen viikonlopuksi joulun jälkeen heti? Siis seksiä olisi silloin ollut satavarmasti tarjolla, sen kuuli hänen aina kehräävästä äänestäänkin heti. Sanoi vielä olleensa ilman poikaystävää jo jonkin aikaa , että varmasti ymmärsin. Minä olin jo silloin ehtinyt olla vähän aikaa yhdessä erään naisen kanssa ja suurta tyhmyyttäni sanoin, etten nyt oikein voi tulla. Hän tietenkin siitä loukkaantui minulle vaikkei niin sanonutkaan. Jälkeen päin olen niin paljon katunut, etten mennyt, koska siitä olisi varmaan voinut tulla jotakin. Jo pelkästään seksi hänen kanssaan olisi varmasti ollut tosi ihanaa, koska hän oli varmasti kiihkeää sorttia ja aktiivinen sängyssä, sen vaistosi.

Miehen on annettava aina kun nainen haluaa, piste!

Vierailija
9/47 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen on annettava aina kun nainen haluaa, piste!

Lisään vielä, että olihan meillä ollut joskus hänen poikaystävästään huolimatta koskettelua salaa ja ihan loppuun asti vietyä käsihoitoa ja kiihkeää hyväilyä puolin ja toisin autossa, mutta yhdyntään hän ei millään silloin kanssani suostunut vaikka oli tosi kiihottunutkin ja minulla kondomeja mukana. Silloin huomasin hänen kiihkeytensä ja herkän laukeamisensa siinäkin jo. Mitä se olisikaan ollut sängyssä....Meillä oli hyvää kemiaa puheissakin aina.

Vierailija
10/47 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelukaverin kanssa oli jonkinmoista peliä ja jos olisin aloitteen tehnyt, varmasti olisin pöksyihinsä päässyt. Olin kuitenkin silloin jo avoliitossa nykyisen puolisoni kanssa, joten en hitaiden tanssimista pidemmälle mennyt, vaikka kovasti mieli tekikin. Myöhemmin sitten oltiin samassa firmassa töissä ja eräissä juhlissa jutellessa hän tunnusti olleensa aivan korviaan myöten ihastunut minuun, mutta kun tiesi minun seurustelevan, ei tehnyt aloitetta. Ja tämä tunne oli kyllä molemminpuoleinen, vahvasti. Sinä iltana kyllä myös suudeltiin kun erottiin, mutta se olikin ainoa suudelma tai ylipäänsä halausta kummempi ele.

Myöhemmin sitten oli toisen työkaverin kanssa kaikenmoista säätöä ja siinäkin olisin melko helpolla päässyt pöksyihin, mutten alkanut millekään. En esimerkiksi mennyt hänen hotellihuoneeseensa kahdestaan jatkoille firman bileiden jälkeen. Hänenkään kanssa ei halausta kummempaa koskaan ollut, eikä ole koskaan asiasta puhuttu jälkeenpäin, mutta uskon että molemmin puolin oltiin ihan lätkässä.

Hiukan nämä harmittaa silleen entä jos -tyyppisesti, varsinkin tuo opiskeluaikojen kaveri, mutta rakastan puolisoani ja lasteni äitiä yhä ja kaikki on hyvin elämässä.

Vierailija
11/47 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunoin lihavan naisen kanssa. Panetti, olisin saanutkin mutta isko joku moraalisuuskohtaus enkä pettånyt kihlattuani.

Vierailija
12/47 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työnantajani kanssa laivalla keikkahommissa. Hän tuli eräänä yönä hyttiini ja oli sen oloinen, että kullia pitäis saada. Sen verran kännissä olin etten kyenny panemaan hänta. Vitutta vieläkin suunnattomasti.

Vierailija
13/47 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräiden oman alan seminaaripäivän jatkoilla ravintolassa noin 10 vuotta itseäni vanhempi, erittäin uhkea rouva ilmoitti olevansa avoimessa suhteessa, ja vihjaili "jatkon jatkoista" minulle. En lähtenyt, koska halusin pysyä itse uskollisena, ja tuossa vaiheessa oli jo useita viinilasillisia nautittu, joten olisin ollut tuolle rouvalle todennäköisesti pettymys. Harmittamaan onkin jäänyt lähinnä se, että olisin voinut nähdä tuon rouvan erittäin isot rinnat vailla rihman kiertämää.

Tästä on toki jo reilusti yli vuosikymmen aikaa, eikä se enää kyllä harmita, parempi näin - en ole koskaan ajautunut pettämään.

Vierailija
14/47 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs Piia 90 luvun puolen välin aikoihin

Vierailija
15/47 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Merikievarissa tansseissa ja tutustuin kahteen erittäin viehettävään vanhampaa konstaapeliin. Neitokaiset olivat tulleet Helsingistä viikonloppua viettämään Merikarvialle. Kyytini jätti minut Merikievariin ja pääsin neitokaisten väliin yöksi. Ujona nuorenamiehenä en kehdannut kuin sormin kosketella kumpaakin... ja aamulla kävi selväksi että molemmat olisivat suostuneet yhteiseen hauskanpitoon. Kyllä on suoraan sanottuna vi&%¤#nut niin maan perusteellisesti silloinen tyhmyyteni. Nykyään en jätä tilaisuutta käyttämättä!

Ihminen katuu tekemättömiä asioita...

Vierailija
16/47 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten olin luvannut mennä erään naispuoleisen tuttavan luo avustamaan häntä eräässä huoltotoimenpiteessä hänen asunnossaan. Niin soitin ovikelloa sovittuna aikana ja jonkun aikaa odotettuani ovi aukesi ja sieltä tulikin tiukkaan paitaan ja kireisiin farkkuihin pukeutunut tuttu nainen ja hän tuumasi, Toivottavasti et pitkästynyt odottamaan sillä kyllähän varmaan tiesit että lasken sinut sisään, mutta imuroinnin lomassa en kuullut heti ovikellon ääntä,minulla on siivouspäivä. Niin hän siinä vielä hetken imuroi pyllistellen olohuoneessa siellä täällä. Imuroinnin lopetettuaan, hän alkoi juttelemaan niitänäitä niinkuin normaalistikin ja siirtyi pyykinkuivaustelineen luo viikkaamaan pyykkejään, kuivumassa oli aluspaitoja, toppeja, rintaliivejä ja alushousuja. Hän jutteli normaalisti siihen saakka, kunnes oli viikannut aluspaitansa sekä toppinsa,mutta sen jälkeen hän lopetti puheensa, nosti katseensa ja katsoi minua suoraan silmiin. Hän viikkasi kaikki kauniit stringinsä ja seksikkäät rintaliivinsä telineeltä puhumatta mitään, katsoen minua syvälle silmiin ja rauhallisin sekä hyväilevin ottein käsitteli alusvaatteitaan. Itselläni suuta kuivasi, vatsassa kihelmöi ja kiveksissä kävi valtava kutina, mielessäni mietin että nytkö sitten pääsen kellistämään sen ihmisen jota olen jo monta vuotta halunnut kellistää. Havahduin siihen kun hän katsoo minua edelleen silmiini ja kysyy, että mitä meidän pitäisikään tehdä ennen kuin siirrymme siihen huoltotoimenpiteeseen.  En uskonut, että tuo kysymys oli selkeä vihjaus siihen mitä hän haluaisi vaan aloin luettelemaan niitä asioita joita hänen olisi hyvä tehdä asunnossaan ennen kuin huoltotoimenpide tehdään. Varmaan hän kuuli äänestänikin, että olin hämmentynyt mutta nainen vain totesi, että asia selvä ja alkoi valmistelemaan tulevaa toimenpidettä. Huoltotoimenpiteen jälkeen nainen keitti kahvit, juteltiin ja niin läksin omaan kotiini.

On muuten jälkikäteen harmittanut ihan liian paljon, etten napannut naisen kädestä kiinni ja taluttanut häntä makuuhuoneeseen ja sanonut että kyllä meidän pitää harrastaa seksiä ihan ensimmäisenä ennen kuin aletaan huoltotoimenpidettä suorittamaan. Mikäli tämä kyseinen H.... vielä joskus ehdotuksen tekee asian suhteen niin silloin en epäile hetkeäkään, harmikseni hän on tällä hetkellä varattu, mutta siltoja en ole polttanut:D

Vierailija
17/47 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma joku fantasiani on ollut jo aika nuoresta saakka jotenkin 'päätyä' monen miehen himon kohteeksi ja kokea se tunne. En mahda sille mitään, mutta se ajoittain ajatuksena kiihottaa todellakin kunnolla vieläkin. Noin vuosi sitten sellaiseen avautui mahdollisuus, ainakin luulen niin, kun olimme hiihtelemässä pohjoisessa. vierusmökin kaverukset olivat mukavaa seuraa, kolme miestä, ja mieheni niistä yhden töiden kauttaan tunsi hyvin. Joku ilta sitten vähän istuksittiin meidän möksällä ja miehet saunoivat. Oma mies oli hövelillä tuulella ja houkutteli lauteille mukaan. Pyyhkeeseen kietoutuneena uskaltauduin mukaan ja katselin niitä paljaita vartaloita salaa. Vähän huomiota ja pikku pyllylle taputtelua tuli suihkutellessani, mutta sen pitemmälle ei menty, kun rohkeus itseltäni houkutteluista huolimatta petti. Jälkikäteen harmittaa, kun ehkä se olisi ollut se tilaisuus kokea oma juttuni, ainakin oma mies sitä yritti siinä vähän kuiskutella että annettaisiin vaan mennä kerrankin. 

Vierailija
18/47 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuoremmat miehet vonkaavat ja pitävät minua kiihottavana ja kiinnostavana, mutten pysty nyt nauttimaan heistä vaakatasossa ja vaatteet pois.

Vierailija
19/47 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saariselällä bussia odotellessa yksi ihan mukiinmenevä itseäni hieman vanhempi nainen 30-40v yritti saada jäämään mökkiinsä kun hänen työkaveriporukka lähti, mutta hän jäi ruskaa ihastelemaan vielä ylimääräiseksi vuorokaudeksi. Olisi kuulema ollut jääkaappi täynnä ruokaa, sauna jne. Nauravainen ja kaunis. Pantavan näköinen. Oli mentävä kun paluuliput hankittu. Jälkikäteen harmittaa etten jäänyt.

Vierailija
20/47 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saariselällä bussia odotellessa yksi ihan mukiinmenevä itseäni hieman vanhempi nainen 30-40v yritti saada jäämään mökkiinsä kun hänen työkaveriporukka lähti, mutta hän jäi ruskaa ihastelemaan vielä ylimääräiseksi vuorokaudeksi. Olisi kuulema ollut jääkaappi täynnä ruokaa, sauna jne. Nauravainen ja kaunis. Pantavan näköinen. Oli mentävä kun paluuliput hankittu. Jälkikäteen harmittaa etten jäänyt.

Miehenä en pystyisi elämään tuon asian kanssa. Kuolisin vtutukseen.

T. Nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi