Millä sanoilla nainen vonkaat seksiä mieheltäsi ja millä tavoin
Kommentit (89)
Käyttäjä42269 kirjoitti:
Ei tuohon äijään tehoa mikään,ei vihjailu,ei suora puhe,ei hepenet,ei niin mikään.
Täydellä pakalla pelaava hakisi seksin sitten muualta, jos tuntee tarvitsevansa sitä.
Olen kuullut, lukenut kerran: 'pet..kule, vatkaa sitä munaahoro..' ? En tiedä, toimiiko yhtää paremmin..
Vierailija kirjoitti:
En vonkaa. Vuosia sitten siltä tuli monesti pakit. Milloin pää kipeä tai ei muuten jaksa. Ja vaikka herätteli sängyssä kullin illalla eli ei oo epäselvää mitä mielessä niin alkoi vain joka kerta nukkumaan. Joten nykyään vaikka ois kuinka himoissa en näytä sitä miehelle. Ja se kyllä tietää, sanonu sille monesti. Ei sitä vaivaa. Seksiä on joskus kerran kuussa tai 2kertaa viikossa mutta aina niin et mies tekee aloitteen.
Tuostakin syystä lupasin vaimolle jo nuorena, että saa seksiä aina kuin haluaa. Minusta miehellä ei ole mitään pätevää syytä kieltäytyä, ei ole iso vaiva tyydyttää rakastaan. Miehenä minulle ihan selvää, ettei vaimoa aina kiinnosta, kun naisilla hormoonitoiminnot yms pillun "huollot" vaihtelee eikä aina sovi tai tunnu hyvältä. Eilen oli taas seksiä vaimon aloitteesta.
Otan pikkarit pois ja istun miehen naamalle. Yleensä hän ymmärtää, että mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vaimon ei ole koskaan tarvinnut vongata. Olen suostunut seksiin aina kun hän on halunnut. Lupaisin jo nuorena, että olen aina valmis kuin partiolainen. Nykyisin vaimon "vonkaus" kuuluu, että otapa lääkkeesi ajoissa. Siinä vaiheessa alkaa alapää heräämään vaikkei ole edes ehtinyt ottamaan puolikasta.
Pate se on aina niin vaatimaton! Oikeasti mitään lääkkeitä tarvitse, kun seisoo muutenkin niin kuin antikristuksen kärrin aisa, toisin kuin piilohomoilla, nettirunkkareilla ja vässyköillä.
Vierailija kirjoitti:
Menneiden keskustelujen perusteella vonkaava mies on oksettava luuseri.
Mitä on vonkaava nainen?
Hän on seksiä pihtaavan rettirunkkari-piilohomo miehen uhri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimon ei ole koskaan tarvinnut vongata. Olen suostunut seksiin aina kun hän on halunnut. Lupaisin jo nuorena, että olen aina valmis kuin partiolainen. Nykyisin vaimon "vonkaus" kuuluu, että otapa lääkkeesi ajoissa. Siinä vaiheessa alkaa alapää heräämään vaikkei ole edes ehtinyt ottamaan puolikasta.
Pate se on aina niin vaatimaton! Oikeasti mitään lääkkeitä tarvitse, kun seisoo muutenkin niin kuin antikristuksen kärrin aisa, toisin kuin piilohomoilla, nettirunkkareilla ja vässyköillä.
Mies on pian kansainvälinen kuuluisuus. Googlekin jo löytää miehen. Pian keltainen lehdistö kirjoittaa artikkelin maan parhaimmasta panijasta ja naisten taitajasta. Olen tässä jo hiukan aikaa miettinyt, jotta kumpi miehellä on suurempi: k.lli vai narsismi?
Vierailija kirjoitti:
Otan pikkarit pois ja istun miehen naamalle. Yleensä hän ymmärtää, että mistä on kyse.[/
-/
Hyvä meininki ! Täydet kymmenen pistettä.
Jo alkaa kuumottaa
Vierailija kirjoitti:
Menneiden keskustelujen perusteella vonkaava mies on oksettava luuseri.
Mitä on vonkaava nainen?[/
-/-
Vonkaava nainen olis unelma. Ei minua
haittais. Vaikka sanallisesti edes vonkais
Ei taida poika tietää,että täällä olisi patukankuorta tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Minusta miehellä ei ole mitään pätevää syytä kieltäytyä, ei ole iso vaiva tyydyttää rakastaan. Miehenä minulle ihan selvää, ettei vaimoa aina kiinnosta, kun naisilla hormoonitoiminnot yms pillun "huollot" vaihtelee eikä aina sovi tai tunnu hyvältä. Eilen oli taas seksiä vaimon aloitteesta.
Jessus mikä stereotypia, että mies olisi aina valmis seksiin. Ja aina saa kieltäytyä, ei tarvitse olla pätevää syytä. Joskus ei vain huvita sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta miehellä ei ole mitään pätevää syytä kieltäytyä, ei ole iso vaiva tyydyttää rakastaan. Miehenä minulle ihan selvää, ettei vaimoa aina kiinnosta, kun naisilla hormoonitoiminnot yms pillun "huollot" vaihtelee eikä aina sovi tai tunnu hyvältä. Eilen oli taas seksiä vaimon aloitteesta.
Jessus mikä stereotypia, että mies olisi aina valmis seksiin. Ja aina saa kieltäytyä, ei tarvitse olla pätevää syytä. Joskus ei vain huvita sukupuolesta riippumatta.
Näin on kun minä en jaksa minä en halua minun ei tarvitse.... itse ottaa vastuun kieltäytymisestä kun puoliso haluaa. Tarpeeksi kun kieltäytyy niin käy kuten täältäkin saa lukea, loppuu ehdottelut kokonaan. Kieltäytyminen on hyvä keino laskea naisen mielialaa ja itsetuntoa. Monilla naisilla se on tunnetusti vahva ja kestää pakkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pate on tunteeton panokone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa ymmärrän huonommin miehen kuin naisen kieltäytymisen, kahdesta eri syystä: 1) yleisesti ottaen naiset ovat parempia lukemaan puolisoaan ja tilannetta, joka mahdollisesti voisi johtaa seksiin. Harva nainen tulee ehdottelemaan tosissaan sellaisella hetkellä, kun tietää, että mies ei halua. Jos ehdottelee, tekee sen kiusatakseen. 2) Naisen saaminen valmiiksi on isomman työn takana kuin miehen saaminen valmiiksi. Toki osa naisista kiihottuu helposti, mutta hyvin iso osa ei kiihotu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ymmärrät jo itsekin, että kateutesi ja katkeruutesi alkaa menemään jo naurettavaksi ja yli oman hilseesi. Edellenen kommentti jo ihan absurdi tietäen, että et ole täällä muuta tehnytkään, kun kytännyt kirjoituksiani. Kehottaisin jo hakemaan lääkitystä jos mielesi on noin pahasti nyrjähtänyt, että pahaa oloa pitää täällä jatkuvasti purkaa ja tehdä itsestäsi naurunalainen osoittamalla todeksi kuinka kateellinen yms olet. Mitä enemmän näitä toistat sitä enemmän todistat väitteeni todeksi. Sinun on turha edes kuvitella, että vaikuittaisit jotenkin minun kirjoittamiseeni. Kirjoitan mitä haluan milloin haluan.
-Pate
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ymmärrät jo itsekin, että kateutesi ja katkeruutesi alkaa menemään jo naurettavaksi ja yli oman hilseesi. Edellenen kommentti jo ihan absurdi tietäen, että et ole täällä muuta tehnytkään, kun kytännyt kirjoituksiani. Kehottaisin jo hakemaan lääkitystä jos mielesi on noin pahasti nyrjähtänyt, että pahaa oloa pitää täällä jatkuvasti purkaa ja tehdä itsestäsi naurunalainen osoittamalla todeksi kuinka kateellinen yms olet. Mitä enemmän näitä toistat sitä enemmän todistat väitteeni todeksi. Sinun on turha edes kuvitella, että vaikuittaisit jotenkin minun kirjoittamiseeni. Kirjoitan mitä haluan milloin haluan.
-Pate
Pate, itsensä toistamisen terminaattori. Same song since 1984.
Oikeastaan voisit kertoa meille, miltä se tuntui ekaa kertaa, kun vaimo ei enää saanut orkkua sun megakalullasi. Millaset fiilikset sulla oli silloin? Varmasti muistat sen hetken kun eilisen päivän.
ps. joko olet ehtinyt katsoa pikkuvaimosi mankelia?
Mitä minä sanoin. Paha on ahistus. Voi voi.
Tällä palstalla on kolme henkilöä, joiden poistuminen siistisi palstaa valtavasti.
Klitoris Hullu, ihanaaseksiämonestijokapäivä sekä sinä Pano Pate. Kukaan teistä kolmesta ei tee muuta, kun jauhaa samaa juttua kerta toisensa jälkeen. Ketjun aiheesta riippumatta.
Kenelläkään teistä ei ole tapana vastata mihinkään ja kaikki oikeat asiat tulevat ulos aina teidän suistanne. Sitten kuvittelette, että joku jaksaisi keskustella kanssanne jotenkin järkevästi. Ei kannata, se on todettu täysin turhaksi. Jotenkin tuntuu siltä, että olette saman ikäluokan muumioita.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on kolme henkilöä, joiden poistuminen siistisi palstaa valtavasti.
Klitoris Hullu, ihanaaseksiämonestijokapäivä sekä sinä Pano Pate. Kukaan teistä kolmesta ei tee muuta, kun jauhaa samaa juttua kerta toisensa jälkeen. Ketjun aiheesta riippumatta.
Kenelläkään teistä ei ole tapana vastata mihinkään ja kaikki oikeat asiat tulevat ulos aina teidän suistanne. Sitten kuvittelette, että joku jaksaisi keskustella kanssanne jotenkin järkevästi. Ei kannata, se on todettu täysin turhaksi. Jotenkin tuntuu siltä, että olette saman ikäluokan muumioita.
Mutta eikö KH ole nimenoman ihanaaseksiäjokapäivä-tyyppi? 🤔
En vonkaa. Vuosia sitten siltä tuli monesti pakit. Milloin pää kipeä tai ei muuten jaksa. Ja vaikka herätteli sängyssä kullin illalla eli ei oo epäselvää mitä mielessä niin alkoi vain joka kerta nukkumaan. Joten nykyään vaikka ois kuinka himoissa en näytä sitä miehelle. Ja se kyllä tietää, sanonu sille monesti. Ei sitä vaivaa. Seksiä on joskus kerran kuussa tai 2kertaa viikossa mutta aina niin et mies tekee aloitteen.