Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kondomisi merkki + malli ja kokosi

Vierailija
13.12.2022 |

Mitä kondomimerkkiä ja minkä kokoista mallia käytät? Vaaditko muotoilulta erityisominaisuuksia (päästä tilavampi, ohuus, tuoksu tmv.)? Mikä on peniksesi koko (pituus ja ympärysmitta)?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän muijasta. Mulla on hyllyllä valmis lajitelma, josta annan panon itse valita: EXS Mixed Flavour, Durex Pleasurefruits, Vitalis Color and Fruits. Suosituin on kyllä ollut kolan makuinen kondomi. Mun bravuuri on se, että kysyn muijalta haluaako kolaa. Sitten vedän kledjut pois päältä, vedän pikaisen stondiksen ja rullaan päälle kolakumin. Nauti siitä! Toimii aina, kun muija on saanut vähän viinaa ja estot hävinneet.

Vierailija
22/49 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exs air thin. Hitusen leveämpi ja kärjestä levenee kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas. Taas on maailman isoimmat munat täällä 😂😂 Suomalaisilla taitaa olla isomat ku Gambia neekerilä

Vierailija
24/49 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tahdo löytyä sopivaa, kaikki kiristää. Pituus 25 cm ja paksuus 17 cm. Kateelliset ei usko.

Vierailija
25/49 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kans kehtaa laittaa mittojani tähän kun ne kerran kerroin rehellisesti ja vielä minun lisäksi toisen todistajan läsnäollessa. Niin ei kelvannut , olisi pitänyt olla samanlainen nakki kuin keskiverto suomalaisella on?. Te ketkä olette kateellisia niille +18cm , niin ottakaa huomioon että ne teidän 13cm tilastot on tehty juuri sen takia ettei paha mieli tulisi kaikille.  Onhan ihmisillä erikokoiset korvat ja nenätkin. Naisilla erimuotoiset rinnat ja pebat.

Emätinkin itsessään VAIHTELEE rajusti.

siinä missä peniksetkin.

Olkaa siis jokainen tyytyväisiä itseenne. Paksuus jo on yli 16cm niin en usko, varmaan tarkoitit ympärystä sen uskon. 

Ja se wc hylsy homma mikä täällä leviää niin lyön vetoa että jokaisella tulee ulos sieltä hylsystä seisovana ketkä sen sinne saa menemään (itse en saa seisovana)sisään. Kokeiltu.

Vierailija
26/49 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off-topic mutta pakko kertoa takavuosien spärdäreistä seuraavaat lohkaisut:

1. Poliitikko oli kuulemma jakanut vaalimainoskamana kortsuja joiden pakkaukseen painettu Suti-Suti.

2. Lääkärikunta oli suositellut miehille joiden nallilla lyhyt paloaika kortsun jolla mainoslause "Camel - miehille jotka laukeavat omia aikojaan".

Vierailija
27/49 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MySize 64mm

Vierailija
28/49 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunto Kookas Xl. Ihan kondomimittanauhalla olen ympäryksen mitannut, eli on ihan oikeaa kokoa.

Vierailija
29/49 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl modos classic olen viimeksi käyttänyt. Myös muita mondos kondomeja olen käyttänyt ja tuntuu olevan meikäläisen aseeseen sopivia. Pituus 13 cm ja ympärysmitta 12 cm

Vierailija
30/49 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

My size pro 72:lla mennään.

Vierailija
31/49 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tshernobyl merkkistä kolmipääkäärme mallia koko on 20cm/12cm/35cm

Vierailija
32/49 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketin MyWear 175 cm sadetakki

Vierailija
33/49 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Citymarketin MyWear 175 cm sadetakki

En noon lyhyttä miestä ottais. On oltava 180+ cm

Vierailija
34/49 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

17.5/12 pippeli täällä. Kaupan kumit olleet juuri sopivia ja naisille tuntunut riittävän, kunhan opetteli ensin ottamaan huomioon toisen osapuolen seksissä aikanaan.

Vierailija
35/49 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkki se oli ennen oikea merkki. Nussittiin kyllä jatkuvasti opiskeluaikana. Hyvä tuuri, ettei sattunut mitään.

Vierailija
36/49 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka-jätesäkki 250l, just ja just mahtuu.

Vierailija
37/49 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exs air thin on paras kun käytetään. Alhaalta 56mm leveä ja päästä 64mm. Antaa niille tilaa liikkua. Hieman isompi niin saa rullattua päälle ilman venytystä. Ohut niin tuntuukin hyvältä. Kalulla pituutta 17cm ja ympärys noin 13-13.5cm

Tämä on ollut kyllä hyvä merkki. Rullautuu hyvin, ja tuntuma ihan hyvä. Tuoksu mielyttävä, jotenkin vanilijainen tms. Kokoluokka itsellä suht samat.

Tämä mukavin mitä löytyny!

Vierailija
38/49 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exs air thin on paras kun käytetään. Alhaalta 56mm leveä ja päästä 64mm. Antaa niille tilaa liikkua. Hieman isompi niin saa rullattua päälle ilman venytystä. Ohut niin tuntuukin hyvältä. Kalulla pituutta 17cm ja ympärys noin 13-13.5cm

Tämä on ollut kyllä hyvä merkki. Rullautuu hyvin, ja tuntuma ihan hyvä. Tuoksu mielyttävä, jotenkin vanilijainen tms. Kokoluokka itsellä suht samat.

Tämä mukavin mitä löytyny!

Ei kyllä mukavin on tuo edellinen kommentti

Vierailija
39/49 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

E X S -Merkiltä Air thin

Vierailija
40/49 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku My Size 45-47-49 voisi olla passeli nysälle, jos kumeja tarvitsisi.

m49

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi