Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vastaisitte? Anoppi kyttää missä käyn

Vierailija
13.12.2022 |

Anoppi usein tavatessamme tuo jotenkin piikittelevään sävyyn esiin, missä hän tai joku tuttunsa on nähnyt minut. Esimerkiksi viime viikolla joku hänen kaverinsa oli nähnyt minut sairaalan parkkipaikalla (en edes tiedä mistä tunnisti, minä en tunne häntä). Ja anoppi sitten otti tämän muikeasti virnuillen puheeksi, odottaen kai että kertoisin miksi olin siellä. Minulla ei ole mitään salattavaa tai hämärää meneillään, mutta hyvästä syystä olen pitänyt anoppiin hyvin etäiset mutta kohteliaat välit. En siis kerro hänelle mitään, juttelen säästä, sillä kaikki kertomani laulettaisiin eteenpäin niille jotka vain jaksavat kuunnella. Mietin vaan kun alkaa väsyttää nuo hänen salapoliisileikkinsä, että miten saisin tehtyä selväksi ettei tuo ole mitenkään hauskaa.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi anoppi ei saisi kysyä, miksi miniä oli sairaalassa? Normaali kysymys perheen kesken.

Ei sekään kuulu hänelle, hän on vain anoppi! Asia oli APn yksityisasia, ei ole pakko tilittää anopille tai anopin kavereille.

Ei se asia kuulu anopille,ellei ap. itse kerro omasta aloitteestaan siitä hänelle :)

Vierailija
42/43 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojelee poikaansa hutsulta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minähän keksin uteliaille tivaajille mehukkaita tarinoita siitä miksi ja mitä olin tekemässä kyseisessä paikassa missä nähty. Yleensä hillitsee utelua tehokkaasti mutta ei tietenkään toimi kaikkiin.

Mä tein tätä entiselle naapurille joka seisoskeli muiden ovien takana kuuntelemassa mitä asunnoissa puhutaan. Hän siis luuli mm että olin tabpanut ja piilottanut ruumiin jonnekin. Oli aivan hädissään sen jälkeen kun minut näki. Itse esitin etten tiennyt hänen "tietävän" ja vihjailin välillä kaikenlaista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi