Ihan hirveetä, näin viime yönä lievästi eroottissävytteistä unta eräästä opiskelijastani,
ja tänään mulla on toki ryhmä, jossa tuo opiskelija on! MIKSI?!?!?
Kommentit (47)
Tai siis ainakin minulle ihastukset on ongelmallisia silloin kun ne ei syystä tai toisesta etene mihinkään.
Kerro lisää unestasi. Lauloivatko muut opiskelijat Suvivirttä samaan aikaan kun jaoitte opiskelijaksi kanssa rakkauden hetken?
Vierailija kirjoitti:
Miksi oi miksi te naiset ette voi hoitaa päätänne kuntoon?
Kannattaa aloittaa pään hoitaminen itsestä, ja kun olet saavuttanut riittävän tasapainon, voit sitten miettiä muiden auttamista.
Ap
Se lehmä oli siinä unessa tosi kiva persoona, mutta ei se lisännyt mun lehmiin kohdistuvia haluja. Tarvitseeko edes sanoa etten oikeasti haluaisi panna äitiäni t: toi mutsilehmätyyppi
Oliko vuosi 1982 ja opiskelijasi nimi oli Pikku-Marjukka?
Vierailija kirjoitti:
Tai siis ainakin minulle ihastukset on ongelmallisia silloin kun ne ei syystä tai toisesta etene mihinkään.
Parisuhteessa ollessa taas on yleensä aika toivottavaa, etteivät etene. Toki kaikenlaisia suhteita on.
Ap
Minä näen usein eroottisia unia opettajastani.
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää unestasi. Lauloivatko muut opiskelijat Suvivirttä samaan aikaan kun jaoitte opiskelijaksi kanssa rakkauden hetken?
En muista unta kauhean konkreettisesti. Siinä oli vain jotain halailua ja pussailua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa ollessa taas on yleensä aika toivottavaa, etteivät etene. Toki kaikenlaisia suhteita on.
Ap
No jos tää opiskelija vaikka pyytäisi kahville tms niin lähtisitkö?
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä näen usein eroottisia unia opettajastani.
Oon mäkin joskus nähnyt, mutta koen tämän toisinpäin kiusallisempana!
Ap
Unissa usein pyydetään opiskelijoita polvelle istumaan kun on ensin juotu makeaa mehua tai mennään liiteriin katsomaan kissanpentuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo jos tää opiskelija vaikka pyytäisi kahville tms niin lähtisitkö?
En lähtis.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Unissa usein pyydetään opiskelijoita polvelle istumaan kun on ensin juotu makeaa mehua tai mennään liiteriin katsomaan kissanpentuja.
Hah hah, olis kyllä melkoista, jos hän istuis mun polvelle 😆
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatukset ovat vain ajatuksia, ne menevät ja tulevat kuin meren aallot
No näinhän se on, mutta kiusallista silti. Mulla on ollut tässä hieman vaikeaa, ja uni oli jotenkin tosi kiva ja lohduttava.
Ap
Onko sulla sitten omassa avioliitossasi jotain ongelmia, jos tuo uni toi sulle lohtua? Joskus mieli tosiaan luo lohtu-unia, varsinkin jos on ollut jotain murhetta ja huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Ap
Miksi valehtelet? Kyllä se todellisuudessa Pikku-Marjukka taisi olla, vaikka nyt valveilla ollessasi yrität väittää muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatukset ovat vain ajatuksia, ne menevät ja tulevat kuin meren aallot
No näinhän se on, mutta kiusallista silti. Mulla on ollut tässä hieman vaikeaa, ja uni oli jotenkin tosi kiva ja lohduttava.
Ap
Onko sulla sitten omassa avioliitossasi jotain ongelmia, jos tuo uni toi sulle lohtua? Joskus mieli tosiaan luo lohtu-unia, varsinkin jos on ollut jotain murhetta ja huolta.
Enemmän muussa elämässä, mutta kyllä avioliitossakin.
Ap
Selitin tuossa ylempänä, että uni muutti tunnetilaani, ja ehkä sen takia on nyt voimakkaasti mielessä.
Ap