Juttu tinderistä miesnäkökulmasta
Kommentit (54)
Hyvää vaihtelua, että kerrotaan todellisuudesta toisenki sukupuolen taholta. Vasta olikin myös juttua homomiehistä, tosin ei tinderistä.
Huvitti kun jutusta oli linkki toiseen juttuun jossa puhuttiin homojen grinderistä. Ilmeisesti se että moi ei johda mihinkään ei ole vain saatanallisten naisten ilkeyttä :D.
"KUN vantaalainen Roope latasi monien homoseksuaalien käyttämän deittisovellus Grindrin ensimmäistä kertaa täytettyään 18 vuotta, tuntemattomilta miehiltä alkoi heti tulvia viestejä.
Kaksi vuotta myöhemmin Roope saa yhä päivittäin viestejä kymmeniltä ihmisiltä. Niihin kaikkiin vastaaminen veisi tuntikausia, joten karsintaa on tehtävä.
Esimerkiksi yksinkertainen moi ei useinkaan herätä hänen kiinnostustaan. Pelkkään alastonkuvaan hän saattaa vastata vain emojilla."
Minä ihmettelen tätä. Hyvinhän siellä tulee matcheja ja tykkäyksiä. Mulla on nytkin monta naista jonka kanssa pitäisi tavata, ihan sitä pimppiä kylläkin vain tarjolla, olen varattu. Mutta helppo olis sieltä vaimokin valkata. Mun jäljiltä syntyy eka tinder lapsi helmikuussa. M37v
Kyllä noista jutusta jää päällimmäiseksi ajatus nykyaikaisesta uusavuttomuudesta ja kermaperseisyydestä ja oikeutuksen tunteesta. Tuokin mies oli kuitenkin päässyt yli kymmenen kertaa treffeille Tinderiin kautta. En usko että Suomi olisi asuttu maa, jos entisaikainen ihminen olisi istunut valittamaan heti kun joku asia ei toimi hänen mielestään optimaalisesti. Oli keksittävä keinot ihan itse, valittaminen ei auttanut yhtään mitään. Okei, Tinder ei tuota toivottua tulosta, no koeta keksiä muita keinoja. Et tapaa naisia missään? Kenen vastuulla tässä nyt oikeasti pitäisi olla se että tapaat naisia? Eikö siihen mitään muuta keinoa löydy kuin Tinder?
Minusta tuntuu että miehet kuvittelee tinderin olevan jokin pikaratkaisu, en tiedä mihin. Jos ei viestiin vastaa samana päivänä, mätchi poistuu. Myöskään eivät itse vastaa viesteihin, ilmeisesti jos se ei ole samantien huippukiinnostava. Halua tutustua ei ole, ainostaan halua löytää pikaratkaisuja.
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelen tätä. Hyvinhän siellä tulee matcheja ja tykkäyksiä. Mulla on nytkin monta naista jonka kanssa pitäisi tavata, ihan sitä pimppiä kylläkin vain tarjolla, olen varattu. Mutta helppo olis sieltä vaimokin valkata. Mun jäljiltä syntyy eka tinder lapsi helmikuussa. M37v
Haluaisitko itsellesi vaimon, joka jakaa pimppaansa Tinderissä varatuille?
Vau tuo artrikkeli vaikutti itsetuntooni. Olen luullut olevani ihan nätti ja hauska mutta en sitten ole kumpaakaan koska joka tykkäys ei johda mätchiin ja todellakaan ei riitä että vaan vastailen miesten viesteihin. Olen siis varmaan ruma ja ikävä luonne oikeasti tai noiden kaverit jotain missimalleja.
"Usein keskustelun lopputulos on ghostaus tai unmatchaus, joka on aina yhtä raskas isku omalle mielenterveydelleni.”
Eiköhän pitäisi aikuisen ihmisen itse tajuta, ettei ulkonäköön perustuva deittisysteemi ehkä ole hyvä vaihtoehto itselle jos mielenterveys horjuu siitä että joku ei vastaa viestiin.
Tuostakin jutusta näkee heti että ongelma on kuvissa. Miehet, se on niissä kuvissa niin usein. Jutun alussa vasemmanpuoleinen kuva on hyvä, luulisi että olisi paljon kiinnostuneita. Oikeanpuoleisesta kuvasta tulee mieleen yläkoulu. Kuvat lähettää ristiriitaista viestiä. Onko mies komea atleetti vai ikäistään nuoremman näköinen nörtti. Valitse linja mitä olet enemmän. Jos olisin nörtti tyttö, en uskaltaisi vastata koska liian komea ja atleetti. Jos olisin salikissa, halut menis tuosta yläkoulukuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Tuostakin jutusta näkee heti että ongelma on kuvissa. Miehet, se on niissä kuvissa niin usein. Jutun alussa vasemmanpuoleinen kuva on hyvä, luulisi että olisi paljon kiinnostuneita. Oikeanpuoleisesta kuvasta tulee mieleen yläkoulu. Kuvat lähettää ristiriitaista viestiä. Onko mies komea atleetti vai ikäistään nuoremman näköinen nörtti. Valitse linja mitä olet enemmän. Jos olisin nörtti tyttö, en uskaltaisi vastata koska liian komea ja atleetti. Jos olisin salikissa, halut menis tuosta yläkoulukuvasta.
Kolme yläpeukkua, ainakin muutama ihminen komppaa. Kiinnostaisi muiden naisten mielipide, olenko oikeilla linjoilla.
Jutun mies on liian hyvännäköinen, naisena ajattelen heti että on pleijeri enkä siis ottaisi tosissaan kovin helposti.
Vierailija kirjoitti:
21v on ihan lapsi mieheksi.
Täytyy nyt sanoa että veikkaan tuon Kanasen puhuvan pelkkää paskaa. Hänellä muka ei ole sosiaalista elämää 17-vuotiaasta eteen päin mutta sitten yhtäkkiä onkin naispuoleisia kavreita joiden tinderiä pääsee katsomaan. Valehtelee minkä kerkeää.
Tää tyyppi valittaa NAISTEN ulkonäkökeskeisyydestä tinderissä? C'moon....
Nyt on kyllä hc-ulinaa hesarissa. Mitä nuo jässikät oikein odottavat?
Vierailija kirjoitti:
Tää tyyppi valittaa NAISTEN ulkonäkökeskeisyydestä tinderissä? C'moon....
Sanos muuta😄
Vierailija kirjoitti:
"Usein keskustelun lopputulos on ghostaus tai unmatchaus, joka on aina yhtä raskas isku omalle mielenterveydelleni.”
Eiköhän pitäisi aikuisen ihmisen itse tajuta, ettei ulkonäköön perustuva deittisysteemi ehkä ole hyvä vaihtoehto itselle jos mielenterveys horjuu siitä että joku ei vastaa viestiin.
Tuon ihmisen mielenterveys ei todellakaan ole normaali. Mitä kaikista keskusteluista pitäisi seurata? Tuo aryikkeli pistä vain ajattelemaan että joillain miehillä on ihan ihme odotuksia jostain sovelluksesta, luuleeko ne voivansa tilata sieltä naisia?
Jos tuollaisella komealla nuorella miehellä ei käy tinderissä flaksi, niin arvatkaapa kaksi kertaa, viitsinkö itse melkein viiskymppisenä edes yrittää.
Tuo jutun päätyyppi Emilhän on onnistunut löytämään sieltä jopa parisuhteen. Itse olen käyttänyt tinderiä ikävuosina 18-25 ja hyvin harva mies on ollut suhteesta kiinnostunut. Harva on halunnut nähdä toista kertaa.
N25