Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juttu tinderistä miesnäkökulmasta

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Usein keskustelun lopputulos on ghostaus tai unmatchaus, joka on aina yhtä raskas isku omalle mielenterveydelleni.”

Eiköhän pitäisi aikuisen ihmisen itse tajuta, ettei ulkonäköön perustuva deittisysteemi ehkä ole hyvä vaihtoehto itselle jos mielenterveys horjuu siitä että joku ei vastaa viestiin.

Tuon ihmisen mielenterveys ei todellakaan ole normaali. Mitä kaikista keskusteluista pitäisi seurata? Tuo aryikkeli pistä vain ajattelemaan että joillain miehillä on ihan ihme odotuksia jostain sovelluksesta, luuleeko ne voivansa tilata sieltä naisia?

Naiset ovat miehelle sen velkaa. Naisen kuuluu palvella miehen seksuaalista halua. Totuus kiihottaa.

Kiihottaa noita epävakaita tindermiehiä? No äkkiä me löydettiinkin syy sille miksi ne on yksin.

Vierailija
22/54 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamiesten huutoon on vastattu! Eteenpäin on menty! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Usein keskustelun lopputulos on ghostaus tai unmatchaus, joka on aina yhtä raskas isku omalle mielenterveydelleni.”

Eiköhän pitäisi aikuisen ihmisen itse tajuta, ettei ulkonäköön perustuva deittisysteemi ehkä ole hyvä vaihtoehto itselle jos mielenterveys horjuu siitä että joku ei vastaa viestiin.

Tuon ihmisen mielenterveys ei todellakaan ole normaali. Mitä kaikista keskusteluista pitäisi seurata? Tuo aryikkeli pistä vain ajattelemaan että joillain miehillä on ihan ihme odotuksia jostain sovelluksesta, luuleeko ne voivansa tilata sieltä naisia?

Naisten tilaamisesta tuli mieleen:

Tein vuonna 2016 feikkiprofiilin Tinderiin miesmallin kuvilla. Naiset lähettivät minulle avausviestejä hirveää tahtia, ja feikkiprofiilini sai myös usein ihan suoria seksitarjouksia naisilta muutaman viestin vaihtamisen jälkeen, joskus jopa ihan avausviestissä.

Eli jotkut harvat miehet siis voivat kyllä tilata seksiä suoraan tinderistä. Mutta tämä koskee vain sitä kaikkein parhaimman näköistä 1% miehistä.

Viestien kirjoittaminen on sama kuin seksi?

Vierailija
24/54 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä Eemil nyt se kuuluisa TOP5% mies, kerta hän on tinderin kautta päässyt treffailemaan?

Minusta hyvinkin tavalliselta vaikuttava kundi.

Vierailija
25/54 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy nyt sanoa että veikkaan tuon Kanasen puhuvan pelkkää paskaa. Hänellä muka ei ole sosiaalista elämää 17-vuotiaasta eteen päin mutta sitten yhtäkkiä onkin naispuoleisia kavreita joiden tinderiä pääsee katsomaan. Valehtelee minkä kerkeää.

Pakko käyttää tinderiä kun ei tapaa naisia missään mutta sitten onkin läheisissä väleissä monien naisten kanssa. Jokin tässä ei nyt täsmää.

Vierailija
26/54 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä Eemil nyt se kuuluisa TOP5% mies, kerta hän on tinderin kautta päässyt treffailemaan?

Minusta hyvinkin tavalliselta vaikuttava kundi.

Kärkipäätä miestarjonnassa. Suurin osa rumempia.

Vierailija
27/54 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau tuo artrikkeli vaikutti itsetuntooni. Olen luullut olevani ihan nätti ja hauska mutta en sitten ole kumpaakaan koska joka tykkäys ei johda mätchiin ja todellakaan ei riitä että vaan vastailen miesten viesteihin. Olen siis varmaan ruma ja ikävä luonne oikeasti tai noiden kaverit jotain missimalleja.

Haha sama täällä. Olen kuvitellut olevani ihan perusnätti mutta näin sainkin tietää olevani joku suohirviö :D

Vierailija
28/54 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuostakin jutusta näkee heti että ongelma on kuvissa. Miehet, se on niissä kuvissa niin usein. Jutun alussa vasemmanpuoleinen kuva on hyvä, luulisi että olisi paljon kiinnostuneita. Oikeanpuoleisesta kuvasta tulee mieleen yläkoulu. Kuvat lähettää ristiriitaista viestiä. Onko mies komea atleetti vai ikäistään nuoremman näköinen nörtti. Valitse linja mitä olet enemmän. Jos olisin nörtti tyttö, en uskaltaisi vastata koska liian komea ja atleetti. Jos olisin salikissa, halut menis tuosta yläkoulukuvasta.

Naiset on tottuneempia sellaiseen kuvamaailmaan, jossa on kuvat mietittyjä. Mikä tausta, mikä valaistus, mikä ilme (hymyn pitäis ulottua silmiin asti). Miehet ottaa rumia räpsyjä, estetiikan tajua vähemmän ja naisille tulee niistä huono fiilis, vaikka sama ukko  siistimmässä miellyttävämmässä paikassa paremmin teknisesti otetulla kuvalla nostais lämpimämmän tunteen sydämeen (tai muualle) ja herättäis heti kiinnostuksen. 

Vierailija
29/54 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau tuo artrikkeli vaikutti itsetuntooni. Olen luullut olevani ihan nätti ja hauska mutta en sitten ole kumpaakaan koska joka tykkäys ei johda mätchiin ja todellakaan ei riitä että vaan vastailen miesten viesteihin. Olen siis varmaan ruma ja ikävä luonne oikeasti tai noiden kaverit jotain missimalleja.

Minulla vaikuttaa enemmän nuo "pikaratkaisut". Kukaan ei ole kiinnostunut siitä kuka minä olen, vaan siitä miltä minä näytän. Onnekas tuo Eemil kun on löytänyt kymmenen ihmistä jotka häneen haluaa tutustua. Itse olen tinderistä löytänyt vain yhden.

Vierailija
30/54 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuostakin jutusta näkee heti että ongelma on kuvissa. Miehet, se on niissä kuvissa niin usein. Jutun alussa vasemmanpuoleinen kuva on hyvä, luulisi että olisi paljon kiinnostuneita. Oikeanpuoleisesta kuvasta tulee mieleen yläkoulu. Kuvat lähettää ristiriitaista viestiä. Onko mies komea atleetti vai ikäistään nuoremman näköinen nörtti. Valitse linja mitä olet enemmän. Jos olisin nörtti tyttö, en uskaltaisi vastata koska liian komea ja atleetti. Jos olisin salikissa, halut menis tuosta yläkoulukuvasta.

Naiset on tottuneempia sellaiseen kuvamaailmaan, jossa on kuvat mietittyjä. Mikä tausta, mikä valaistus, mikä ilme (hymyn pitäis ulottua silmiin asti). Miehet ottaa rumia räpsyjä, estetiikan tajua vähemmän ja naisille tulee niistä huono fiilis, vaikka sama ukko  siistimmässä miellyttävämmässä paikassa paremmin teknisesti otetulla kuvalla nostais lämpimämmän tunteen sydämeen (tai muualle) ja herättäis heti kiinnostuksen. 

Mulle oli aika vähän loputa merkitystä sillä, kuinka hienoja miehen kuvat olivat. Kunhan mies oli hyvännäköinen, ei haitannut, vaikka kuvien laatu olisi ollut vähän heikompi. Käytännössä edellytin samantyyppisiä kuvia kuin itselläni. En laittanut mitään järkkärillä otettuja, tarkasti suunniteltuja kuvia, vaan kännykkälaatu kelpasi. Valitsin kuvia joissa näytin omasta mielestäni parhaalta, vaikka kuva ei muuten olisi ollut kovin laadukas. Tietysti sen verran katsoin että kokonaisuus oli siistin näköinen (taustalla tässä iso merkitys), mutta uskoisin, että aika paljon vähemmän mietityltä kuvani joka tapauksessa näyttivät kuin monen muun naisen - myös siksi, etten käyttänyt minkäänlaista kuvanmuokkausta. Paljon laadukkaita matchejä tälläkin menetelmällä, mitä kyllä näin jälkikäteen hieman ihmettelen. Tästä on siis nelisen vuotta aikaa, voi olla että nyt kilpailu on kovempaa.

Vierailija
31/54 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen tätä. Hyvinhän siellä tulee matcheja ja tykkäyksiä. Mulla on nytkin monta naista jonka kanssa pitäisi tavata, ihan sitä pimppiä kylläkin vain tarjolla, olen varattu. Mutta helppo olis sieltä vaimokin valkata. Mun jäljiltä syntyy eka tinder lapsi helmikuussa. M37v

Haluaisitko itsellesi vaimon, joka jakaa pimppaansa Tinderissä varatuille?

Ei tuossa jutussa siitä puhuttu mitään miten kenenkin vaimot suhtautuvat vaan Miesten naisten saannista. M37v

Vierailija
32/54 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi puhuu että pitää erottua ja sitten sillä on ihan perus vessakaakelikuva jossa toljotetaan luurin näyttöä :D

Vierailija
33/54 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis naiset suoraan kysyvät miehen pituutta? Kuinka röyhkeää, eivät varmasti itsekään sulattaisi että ensin kysytään heidän painoa.

Vierailija
34/54 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis naiset suoraan kysyvät miehen pituutta? Kuinka röyhkeää, eivät varmasti itsekään sulattaisi että ensin kysytään heidän painoa.

Ei multa ole yksikään nainen Tinderissä kysynyt pituuttani ja matcheja on tullut yli tuhat. Kun olen itse ottanut asiaa puheeksi, on sanottu että ei sillä ole mitään väliä.

Vierailija
35/54 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy nyt sanoa että veikkaan tuon Kanasen puhuvan pelkkää paskaa. Hänellä muka ei ole sosiaalista elämää 17-vuotiaasta eteen päin mutta sitten yhtäkkiä onkin naispuoleisia kavreita joiden tinderiä pääsee katsomaan. Valehtelee minkä kerkeää.

On suostunut juttuun mukaan vain, koska saa siitä näkyvyyttä. Kyllä varmasti monelle muullekin kelpaisi ilmainen deittimainos Hesarissa.

Vierailija
36/54 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei multa ole yksikään nainen Tinderissä kysynyt pituuttani ja matcheja on tullut yli tuhat. Kun olen itse ottanut asiaa puheeksi, on sanottu että ei sillä ole mitään väliä.

Tämä on muuten jännä asia, treffailin aika pitkään yhtä naista, joka selvästi innostui pitkistä miehistä. Itse kun olen 168 cm pitkä, niin olin varma, että jonkun parimetrisen kanssa tämä nainen vielä tulee minua vastaa, vaan eipä sentään, taisi tuore misystävä olla muutaman sentin minua pidempi. Vaikka toki vähän kirpaisi nähdä häntä toisen kanssa, niin sainpa kuitenkin varmuuden, ettei lyhyyteni ollut kuitenkaan syy miksei juttumme edistynyt. 😎

Vierailija
37/54 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten jännä asia, treffailin aika pitkään yhtä naista, joka selvästi innostui pitkistä miehistä. Itse kun olen 168 cm pitkä, niin olin varma, että jonkun parimetrisen kanssa tämä nainen vielä tulee minua vastaa, vaan eipä sentään, taisi tuore misystävä olla muutaman sentin minua pidempi. Vaikka toki vähän kirpaisi nähdä häntä toisen kanssa, niin sainpa kuitenkin varmuuden, ettei lyhyyteni ollut kuitenkaan syy miksei juttumme edistynyt. 😎

Ja mistäs tiedät, ettei dumpannut sinua sen takia kun toinen oli 2 senttiä pidempi?

Vierailija
38/54 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse rakastan pitkätukkaisia miehiä, mutta en ikinä vaihtaisi miestäni yhtään kehenkään. Tottakai jos tämä oma mieheni voisi olla vaikka sen näköinen kuin Henry Cavill Witcherinä niin olisin liekeissä, mutta se on aivan eri asia kuin se, että haluaisin vaihtaa hänet eri henkilöön joka näyttää paremmalta.

Vierailija
39/54 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla vaikuttaa enemmän nuo "pikaratkaisut". Kukaan ei ole kiinnostunut siitä kuka minä olen, vaan siitä miltä minä näytän. Onnekas tuo Eemil kun on löytänyt kymmenen ihmistä jotka häneen haluaa tutustua. Itse olen tinderistä löytänyt vain yhden.

Monenko kanssa menit sänkyyn sitä ennen?  Entä sen jälkeen?

Vierailija
40/54 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistäs tiedät, ettei dumpannut sinua sen takia kun toinen oli 2 senttiä pidempi?

No jos noin pienestä oli kiinni, niin kaipa se oli parempikin, että dumppasi, mutta luulenpa syyn olleen erilaiset elämäntavat.

Mitäköhän ihmettä jaksan muuten aina osallistua tinder keskusteluihin, vaikken itse ole käyttäjä. Kai nämä parisuhde asiat kiinnostaa sen verran.