Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok jos hammaslääkäri lähettää laskun 4 kuukautta käynnin jälkeen?

Vierailija
12.12.2022 |

Olin aivan äimän käkenä kun lasku tipahti postiluukusta. Olin ehtinyt jo unohtaa koko käynnin ja nyt tuli sitten jouluylläriksi sähkölaskujen päälle 300 euron hammaslääkärilasku 4 kuukauden viiveellä. Pitääkö tämä maksaa?

Kyse ei siis ole kehoituksesta, vaan en ole saanut mitään laskua tähän mennessä. Kai tässä laskutusviiveessäkin on joku kohtuullisuus? Mielestäni 4 kk on jo melkoisen pitkä aika enkä tosiaan rupea itse soittelemaan laskun perään, jos eivät sitä tajua lähettää.

Kommentit (121)

Vierailija
121/121 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti harmittaa jos on unohtanut, että 300€ lasku on tulossa. Tietenkin se pitää maksaa. Jostain syystä laskutus viivästynyt ja varmaankin nyt loppuvuodesta on tsekattu tämän vuoden laskuttamatta jääneet.

Luulen kyllä, että aloittaja on laskenut sen varaan, että hänet on unohdettu laskuttaa eikä laskua enää edes tule. Tunnollinen ihminen olisi jo aiemmin kysellyt laskun perään.

4 kk on aika helkkarin pitkä viive. Siinä saattaa jo firma kaatua, jos ei tuon nopeammin saa laskuja lähtemään. En uskaltaisi luottaa tuollaiseen yritykseen.

Häh. Tuohan päin vastoin osoittaa, että firmalla on rahaa, kun ei joka satasen laskuttamiseen ole kauheaa kiirettä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi