Mihin et muuttaisi?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Takaisin Suomeen. Vuoona 2006 lähdin ja tein elämäni parhaan päätöksen.
Ilo on molemminpuolinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kontulaan enkä Vuosaareen.
Saako kysyä, missä asut?
Itse asuisin näissä tietyillä alueilla ihan mielelläni, joten mielellään kuulisin perusteluja.Tämän voisi kääntää toisinpäin. Mistä et muuttaisi pois. Sanon, että Vuosaaresta. Mulle on yks hailee, mitä joku muu Vuokista tai itä-Helsingistä ajattelee.
Samoin. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Takaisin Suomeen. Vuoona 2006 lähdin ja tein elämäni parhaan päätöksen.
No eipä ole hääppöistä elämäsi,roikut suomalaisella pascapalstalla siellä ihanassa ulkomailla.
🥱
En muuttaisi Helsinkiä pohjoisemmaksi.
En muuttaisi Kallioon. Mielikuva: vanhoja taloja ja monesti remontoituja asuntoja, ikkunat kadulle tai pimeälle sisäpihalle. Naapureina voi olla ihan mitä vaan, surkea äänieristys vanhoissa taloissa, ikivanhat putket, joissa tuholaiset kulkee asunnosta toiseen.
Syyria, Afganistan, Somalia, Irak.
Venäjään en koske enää eläissäni pitkällä tikullakaan (ellei väkisin viedä leirille nälkää näkemään ja raiskuutettavaksi, mikä nyt on ihan heidän pelinsä henki, eli en ihmelleisi...huoh). Muut terroristivaltiot. Suomessa isojen kaupunkien slummit, eikä mikään Pori tai Rauma myöskään. Liian kauas palveluista metsän keskelle. Pieniin kyliin, joissa on sisäänpäinlämpeävä meininki. Valtaviin miljoonakaupunkeihin en haluaisi myöskään. Lontoossa esim. pitäisi asua hyvin ankeasti mun budjetillani.
Espooseen enkä mihinkään päin Lapissa.
Helsinkiin.
🤢🤮