Mihin et muuttaisi?
Kommentit (33)
Kannus ja Zimbabwe tulee heti ensimmäisenä mieleen. Ylimarkku olisi kanssa aika paha pala.
Takaisin Suomeen. Vuoona 2006 lähdin ja tein elämäni parhaan päätöksen.
Myyrmäkeen, Kontulaan, Vuosaareen, Hakunilaan, Koivukylään, Leppävaaraan, Keravalle..
Pääkaupunkiseutu tai Turku/Rauma/Pori akseli. Ennemmin ampuisin itseni.
Alle 100 000 asukkaan kaupunkiin eli kyläpahaseen.
Kotka ja Turku, molemmissa olen valitettavasti asunut. Noissa mainitsemissani paikoissa ei ollut mitään muuta vikaa kuin kotkalaiset ja turkulaiset. Tosin kauniita kaupunkeja kuitenkin molemmat..
Helsinki tai yleensäkin kaupunki olisi hyvin ahdistava paikka.
Kanta-Hämeeseen en muuttaisi. Lammilla en menisi edes käymään.
Vierailija kirjoitti:
Kontulaan enkä Vuosaareen.
Saako kysyä, missä asut?
Itse asuisin näissä tietyillä alueilla ihan mielelläni, joten mielellään kuulisin perusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Myyrmäkeen, Kontulaan, Vuosaareen, Hakunilaan, Koivukylään, Leppävaaraan, Keravalle..
Miksi? Kaikissa noissa on toki levottomia alueita, mutta on myös paremmin kuin hyvin toimeentulevien alueita.
Vierailija kirjoitti:
Helsinki tai yleensäkin kaupunki olisi hyvin ahdistava paikka.
Itse olin varma,etten muuta pks: lle, mutta täälläkin oppinut asumaan. Toki varmaan joskus muutamme vaimon kanssa pois, kun perintöä tulossa, mut en mäkään kaikkialla pks:lla asuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kontulaan enkä Vuosaareen.
Saako kysyä, missä asut?
Itse asuisin näissä tietyillä alueilla ihan mielelläni, joten mielellään kuulisin perusteluja.
Tämän voisi kääntää toisinpäin. Mistä et muuttaisi pois. Sanon, että Vuosaaresta. Mulle on yks hailee, mitä joku muu Vuokista tai itä-Helsingistä ajattelee.
Kontulaan. Asuin siellä 27 vuotta 90-luvun alusta.