MARRASMURUJEN lauantai
Kommentit (27)
Onnittelut kaikille vauvansa jo saaneille...
Oma (.) Ei mitään uutta,ei supistuksia,ei limatulppaa eikä edes vesi lorahtele.Maanantaina äitipolikäynti ja yritän kaikkeni jos saisin jäädä sinne jo.Taidan kuitenkin kuulua joukkoon joka kärvistelee täällä kuun lopussakin :( Tulipahan taas valitusta...
-kisupikkukuu 39+4-
Onnea vauvansa saaneille jälleen...näitähän tupsahtelee reippaaseen tahtiin.
Jaksamista Efficalle ja perheelle.Istahdimme miehen kanssa
aamupöytään hetkeksi juttelemaan asiasta kun tuli niin surullinen olo.
Mietiimme myös suomen kuitenkin niin hyvää terveydenhoitoa vaikka joskus tullut nuristuakin.
No,masu ennallaan.Yö taas polttelua ja supistelua...amusta taas ei mitään.Kylki ja lonkka vaan kipeänä yhdessä asennossa nukkumisesta.
Olen vallannut koko parisängyn tyynykasoineni...pääsee edes hetkeksi tyynyjen varassa puoliksi mahalleen,että massu jää kuitenkin ilmaan...äh!vaikea selittää,mutta surkuhupaisaa.
Huulet täälläkin turvoksissa ja edelleenkään ei paljoa kävellä.
Mies parka...viihdyttää isompia lapsia, imuroi,tekee ruuat työssäkäynnin lisäksi.Hyvää isänpäivää vaan huomenna ...
Eipä hän ole valittanut...päin vastoin.Nytkin alkaa laittaa lapsia saunaan.
Ai niin...tuntuu uusivan tuo poskiontelotulehduskin minulla...juuri lopetin lääkekuurin ja nyt on takaisin.Päätä ja kasvojen toista puolta särkee niin vietävästi.Toivottavasti ei ylly samanlaiseksi kuin viimeksi...vie viimeisetkin mehut tästä elefantista.
Nyt alkanut painokin nousta kilo per viikko kun ei pysty liikkumaan.
No, niitä harvoja nautintoja tuo syöminen nyt onkin.Nytkin mies kävi tökkäämässä suuhuni jonkun ihanan lihapalleron =)
Täytyypä saatella perhe saunareissulle...eri talo.
Mukavaa lauantai-iltaa kaikille kuitenkin kärvistelyistä huolimatta!
rv 41+1
Todella paljon voimia Effican perheelle!! En pysty edes kuvittelemaan miltä teistä tuntuu. Toivottavasti pieni paranee hyvin leikkauksesta.
Täällä myös ne huulet turvoksissa, samoin nenä on kuin peruna! Kauhean näköinen. ;) Toivottavasti enteilisi sitä synnytystä, olisin jo valmis lähtemään.
Mekku ja Beebe 38+3
Täälläkin meni sitten eilen illalla miettiessä että pitäskö soittaa Haikaranpesään kun oli supistellut todella lupaavasti reilun tunnin ajan, ajattelin että soitan jos vielä oisivat ½ tuntia kestänyt niin eiköhän ne sitten siitä kuitenkin laimenneet.
Tosin oonhan tässä nyt sanonut että ei saisi syntyä kun vasta ensi torstaina klo 12 jälkeen, on sen verran täynnä tuo kalenteri kaikkia menoja =D
Tänään äitini tuli auttamaan vähän siivoomisissa, kävi pesemässä meille keittiön ja olohuoneen lattian, itse imuroin edelläpäin, vielä pitäs jaksaa eteinen tuosta siivota ja lastenhuone, taitaa vaan jäädä aamuks nuo, sitten pitäs yksi kaappi tyhjentää tavaroista kun kaappi lähtee huomenna eteenpäin täältä.
Illalla pitäs vielä jaksaa tehdä isänpväkakku ja enköhän sen tuosta jossain vaiheessa laita tulemaan.
Huomaa että on juuri saanut syötyä kun alko ramasemaan niin mahdottomasti, mutta pakko se on tästä kohta nousta ja jatkaa noita siivoushommia, tosin teen niitä varmaan taas vaihteeks puolilleöin =D
rv 37+1
erittäin paljon vaan valittamista... :(
Mulla alkaa totaalisesti oleen voimat ja hermot loppu tähän odottamiseen. Esikoisen kohdalla näillä viikoilla oltiin tyttöä jo kovasti saamassa, nyt ei tapahdu mitään. :(
Lonkkia selkää särkee samoin päätä. Masu painaa ja luita vihloo. Mä en jaksais enää päivääkään tätä oloa. :(
Viime yönä näin unta että olin neuvolassa, eli luultavasti sinne sit joutuu vielä maanantaina menemään. :(
miitu rv 40+3
Sitä olis nyt tarkoitus kokeilla seuraavaksi. Masukki on ollut nyt pidemmän aikaa tosi vilkas ja alapäätä vihloo, en tiedä onko supistuksia, mutta aina voi toivoa että jotain siellä alakerrassa tapahtuu. Tuntuu siltä kuin vauva haluais pois ja ui väkisin alaspäin ja painaa ikävästi peräsuolta. Toivottavasti tämä enteilee jotain. Jos ei tänään niin joskus ens viikolla vaikka... =)
Hyvää lauantai-illan jatkoa!!
rusina 38+2
Efficalle perheineen paljon voimia ja lämpimiä ajatuksia. Ja pienelle Remulle suojelusenkeleitä.
Marrastoive