Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En keksi mitään joululahjaa omalle tyttärelle, 21 vuotias

Vierailija
12.12.2022 |

Ei tarvitse mitään, leffaliput saa itse edullisemmin. Jotain haluaisin ostaa koska veljellekin on paketti mutta en mitään ihan hömppää kuitenkaan.Pää lyö vaan tyhjää, olisko kenelläkään mitään ideoita

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin

Siitä lähtien kun lapset ovat omillaan olleet ollaan kysytty.

Vierailija
22/33 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanikäinen tyttö. Ostan hänen valitsemiaan vaatteita netistä ja lisäksi yllätyspehmolelun. (Hän toivoo sitä edelleen joka joulu. Niitä on toki jo ihan liikaa, mutta se on ainoa toive rahan ja itse valittujen vaatteiden lisäksi.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.cocopanda.fi/product/3083325?utm_source=awin&utm_medium=aff…

Ai katohan Cocopandallekin saa lahjakortteja, pienin summa oli 10e. Tuolta tykkää moni tilata kun valikoima on hyvä ja jos rekisteröityy toimitukset on ilmaisia.

T. 13

Vierailija
24/33 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin

Siitä lähtien kun lapset ovat omillaan olleet ollaan kysytty.

Meidän lapset on hyvin ympäristötietoisia eivätkä haluaa mitään silkasta ilosta ostettuja lahjoja. Jos kyseinä vuonna ei ole mitään tarvetta ollaan ostettu s-ryhmän lahjakortti, kun sillä saa ruokaakin. 

- kahden opiskelijan äiti

Vierailija
25/33 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samanikäinen tyttö. Ostan hänen valitsemiaan vaatteita netistä ja lisäksi yllätyspehmolelun. (Hän toivoo sitä edelleen joka joulu. Niitä on toki jo ihan liikaa, mutta se on ainoa toive rahan ja itse valittujen vaatteiden lisäksi.)

Pehmolelu 21 vuotiaalle? :D

Vierailija
26/33 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan perinne ja niitä pitää olla :)

Vierailija
27/33 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin tyttäreni on 21 vuotias ja laskeskelin äsken, että olen ostanut hänelle lahjoja nyt noin 400 e arvosta. Ostin hänen kämpilleen muutama silloin Black weekin aleista nojatuolin, josta hän piti, sitten olen ostanut uudet korvikset, pussilakanat, kylpytakin kotikäyttöön vanhan nuhruisen tilalle, kauniit hyvät lämpimät nahkahanskat ja Leatherman monitoimityökalun kadonneen tilalle. Muitakin juttuja on mielessä, mutta hankin niitä sitten jos ehdin ja löydän.

Vierailija
28/33 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin mielikuvituksettomat ihmiset tekevä lapsia?

Miksi sinun pitää olla tuollainen vttumainen mulkvisti? Hyvät joulut nyt kuitenkin.

Vierailija
29/33 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokkari, villasukat, suklaata ja pieni puteli hyväntuoksuista käsivoidetta

Vierailija
30/33 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan perinne ja niitä pitää olla :)

No huhheijaa, onneksi meillä ei ole mitään tuollaisia typeriä perinteitä.

Vierailija
31/33 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti  likkeeseen, jossa asioi joka tapuksessa. Tai jos tyttö käy kampaajalla, niin lahjakortti sinne. Tulee varmasti käytettyä.

Vierailija
32/33 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamo lahjakortti.

Vierailija
33/33 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin suoraan ja jos ei kerro, antaisin lahjakortin. Tapaninpäivänä alkaa ale ja sen kortin arvo noin kaksinkertaistuu. Jos kortti tuntuu liian proosalliselta, voihan sen kanssa antaa vielä jonkin pienen paketin, vaikka jotain kivaa suihkusaippuaa, koska sellaista tarvitsevat kaikki.