Yksin eläminen on ankeaa
Mutta rumalla miehellä ei ole muuta mahdollisuutta. Talvikin masentaa. Ei voi lähtee reissuun kun tarvii ottaa muuten 4 korona rokotetta enkä minä ota yhtäkään.
Kommentit (17)
Peruskoulun pystyy käymään uusiksi. Aikuislukiossa voi nostaa numeroita. Rutisemisen sijaan voisit nostaa itsesi suosta.
Iloinen sydän kaunistaa kasvot. Hymyile.
Jos olet apealla ja nurkuvalla mielellä jatkuvasti, heijastuu mieliala kasvoihin.
Hyvä ja kohtelias käytös on tärkeää kanssakäymisessä.
On maita joihin pääse ja ei tarvitse ottaa injektioita.
Jos ei halua ottaa injektioita, silloin toimitaan edellytysten tapaan.
Tsemppiä 😊
Lähden joululomalla jälleen ulkomaille. Ei ole yhtäkään rokotetta. Ei EU:n sisällä sellaisia edellytetä. Muista maista en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Peruskoulun pystyy käymään uusiksi. Aikuislukiossa voi nostaa numeroita. Rutisemisen sijaan voisit nostaa itsesi suosta.
Ruma on ruma aina. Rumuudesta ei pääse eroon opiskelemalla.
Suomessa on muuten paljon yksinäisiä rumia miehiä joita naiset syrjii. Rikollisia naiset ei syrji vaan haluavat olla niitten kanssa.
Itsekään en ole ottanut yhtään rokotetta ja kyllä matkustamista suurimpaan osaan maista onnistuu tällä hetkellä.
Ei tarvitse olla 4 shottia,älä jauha jaskaa..
Minusta yksin asumisessa on se loistava puoli, ettei tarvitse kysellä toisen mielipiteitä, miten meillä eletään. Ja naisena sekin hyvä puoli, ettei ainakaan ole kotiväkivaltaa. Yksin asuminen on ihan parasta.
Minusta yksin asuminen on parasta.
Voi matkustaa ilman rokotteita jonnekin. Olin kesällä Tsekissä ja mitään ei kyselty.
Thaimaahan ei pääse seksilomalle. Harmi juttu.
Minusta yksin asuminen on oikein mukavaa, olen jo yli 20 vuotta yksin asunut keski-ikäinen nainen. Eikä niitä koronarokotteitakaan useimpiin paikkoihin matkoille tarvitse. En ole yhtään ottanut ja olen kyllä matkustellut koronan jälkeen.
Mies masentuu koska ei saapimppiä. Pimppi tekee miehestä iloisen.
Yksin asuminen masentaa just. Ei ole ketään kelle jutella. Töissä on paskoja tyyppejä en viitsi olla niitten kanssa tekemisissä.
Olen sinkku 51v mies. Avoerosta 8v. Pitkä avoliitto takana. Yksin oikein mukava asua ja olla. Pidän kovasti matkustamisesta ja kodin laittamisesta. Nyt jossain vaiheessa kodin täydellinen remontti. Talous kunnossa ja pärjään mukavasti. En kaipaa mitään vakavampaa suhdetta. Treffeillä mukava välillä käydä. Elän itselleni ja toteutan omia juttuja joista pidän.
Huonossa seurassa vielä ankeampaa.