Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook tilin luominen

Vierailija
12.12.2022 |

Aion liittyä faceen, koska ilman sitä ei pääse monille sivuille ollenkaan. En halua jakaa mitään itsestäni tai olla kenenkään "kaveri" siellä. Näkyykö muille, että olen facessa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitsisikö joku vastata? Olen tarkoituksella pysytellyt pois tuolta, mutta hankalaksi käy, kun niin moni juttu ohjautuu sinne eikä pääse ilman sovellusta katsomaan.

Vierailija
2/14 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee feikkiprofiili, keksi joku random nimi niin sitten ei ainakaan näy tutuille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee feikkiprofiili, keksi joku random nimi niin sitten ei ainakaan näy tutuille.

Kiitos tästä, näin teenkin.

Vierailija
4/14 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salanimeä ei saa käyttää, pitää olla omalla nimellä.

Vierailija
5/14 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat niin et näy kellekään. Voihan siellä olla tekonimellä, ensi kertaa kirjautuessa tarvitset antaa puhelinnumerosi, mutta jos estät profiilissasi sen sekään ei näy muille.  Silloin kukaan esim läheinen ei tiedä, että olet siellä. Lisäksi kun tutustuu asetuksiin niin saa estettyä kaiken mitä ei halua näyttettävän. Jos teet profiilin, niin tarvittaessa voit poistaa sen tilapäisesti käytöstä ja kun tarvitset, niin kirjaudut sisään uudelleen. jne.

Vierailija
6/14 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sivuille tarvitsee olla Facebookissa? Tiesitkö ap, että kirjautumista muihin palveluihin ei tietoturvasyistä suositella tehtävän Fb-tunnuksilla.

Vierailija
7/14 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat niin et näy kellekään. Voihan siellä olla tekonimellä, ensi kertaa kirjautuessa tarvitset antaa puhelinnumerosi, mutta jos estät profiilissasi sen sekään ei näy muille.  Silloin kukaan esim läheinen ei tiedä, että olet siellä. Lisäksi kun tutustuu asetuksiin niin saa estettyä kaiken mitä ei halua näyttettävän. Jos teet profiilin, niin tarvittaessa voit poistaa sen tilapäisesti käytöstä ja kun tarvitset, niin kirjaudut sisään uudelleen. jne.

Kiitos. Onko nuo estot helppo asettaa? Voiko nimi olla tyyliin Aku Ankka vak pitääkö olla ns. oikea (tekaistu) nimi.

Vierailija
8/14 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sivuille tarvitsee olla Facebookissa? Tiesitkö ap, että kirjautumista muihin palveluihin ei tietoturvasyistä suositella tehtävän Fb-tunnuksilla.

No siis lähes joka asialla/yrityksellä/tapahtumalla on face-sivut ja niille ei pääse.

Vierailija
9/14 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Onko nuo estot helppo asettaa? Voiko nimi olla tyyliin Aku Ankka vak pitääkö olla ns. oikea (tekaistu) nimi.

Mä olen nähnyt sen tyylisiä nimiä kuin Ei Mi (kun oikea nimi olisi tyyliin Eija Mikkonen)

Vierailija
10/14 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä taitaa voida laittaa melkein kaiken näkymään vain sinulle. Itse tein FB-tilin jo v. 2008. Ei ole kuvaa eikä juuri muitakaan tietoja enkä sinne mitään postaile. Kerran yhdessä koulutuksessa käytettiin yhteydenpitokanavana. Parempiakin vaihtoehtoja olisi siihen tarkoitukseen ollut.

Vierailija
11/14 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis lähes joka asialla/yrityksellä/tapahtumalla on face-sivut ja niille ei pääse.

Nykyisin tätä lisätty entisestää. Ei juuri näe kirjautumatta kuin sivuston alun, jos sitäkään.

Vierailija
12/14 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä taitaa voida laittaa melkein kaiken näkymään vain sinulle. Itse tein FB-tilin jo v. 2008. Ei ole kuvaa eikä juuri muitakaan tietoja enkä sinne mitään postaile. Kerran yhdessä koulutuksessa käytettiin yhteydenpitokanavana. Parempiakin vaihtoehtoja olisi siihen tarkoitukseen ollut.

Asetuksiin kun muuttaa vielä: ketkä voivat lähettää kaverikutsuja -kohtaan valinnaksi kaverin kaverit (toinen vaihtoehto on kaikki), niin sittenhän sinne ei edes voi saada kavereita, jos ei pyydä kaverikseen ketään.

Jos ihan haluaisi hifistellä, niin luo Facebookia varten jollain nimimerkillä sähköpostiosoitteen ja kirjautuu sillä (eri sähköposti kuin mitä käyttää muualla).

Vierailija
13/14 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asetuksiin kun muuttaa vielä: ketkä voivat lähettää kaverikutsuja -kohtaan valinnaksi kaverin kaverit (toinen vaihtoehto on kaikki), niin sittenhän sinne ei edes voi saada kavereita, jos ei pyydä kaverikseen ketään.

Jos ihan haluaisi hifistellä, niin luo Facebookia varten jollain nimimerkillä sähköpostiosoitteen ja kirjautuu sillä (eri sähköposti kuin mitä käyttää muualla).

muistaakseni siellä on myös vaihtoehto "vain minä" voin nähdä/voin kutsua jne

Vierailija
14/14 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö laittaa koko nimi vai riittääkö etunimi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme