Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako joulukorttia lähetät

Vierailija
12.12.2022 |

Tänä vuonna, ja montako ajattelet saavasi? Millaisia ostit vai teitkö itse?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähetä yhtään joulukorttia, enkä toivottavasti saa yhtään.

Turhaa kulutusta, mielummin soitan hyvän joulun toivotukset.

Vierailija
2/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähetä yhtäkään.

Ehkä kaksi saan, jos löytävät perille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

en yhtään, koska posti hukkaa ne kuitenkin.

Vierailija
4/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla (0).

Vierailija
6/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle joulukortit ovat tapa muistaa läheisiäni. Valitsen kortit kuvan perusteella saajan mukaan. Ostan hyväntekeväisyysjärjestöjen kortteja , kotimaiten tekijöiden kortteja, muuten vain jos on täydellisen sopiva kuva. Lisäksi ostan diabetesliiton ja Suomen luonnonsuojeluliiton tarroja niihin.

Lähetän yli 50 korttia, ja saan luultavasti n.20kpl. Suuri osa korteista menee suvun lapsille ja nuorille, jotka lähettävät tekstareita.

Vierailija
7/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

18

Valkkaan kortit saajien mukaan. Kotonani on noin 30 korttia. Saan ehkä 10. Ihana tapa muistaa läheisiä. Persoonallisempaa kuin joku tekstari...

Vierailija
8/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän kortit aina kaikille suvun vanhemmille jäsenille ja muutamalle ystävälle ja minulle tärkeälle henkilölle, joiden tiedän erityisesti ilahtuvan kortista. Eihän se ole yhtään sama saada niitä kopioituja whatsapp-viestejä. Kirjoitan välillä oikeita kirjeitäkin. Kokeilkaas, keneltä vielä onnistuu. Voitte yllättyä monin tavoin! miten erilaista on koota ajatuksia ja kirjoittaa käsin. Tänä vuonna lähetän n. 15 korttia.

Vierailija
9/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lähettänyt kortteja 15 vuoteen. En odota saavani yhtään, mutta yleensä on tullut pari korttia.

Vierailija
10/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin viisi. Saan ehkä kaksi. En lähetä heille, joita tapaan muutenkin joulunaikaan.

Vierailija
11/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähetä yhtään, postin kulun epävarmuuden takia.

Saan ehkä 10, en haluaisi yhtään, kun en tiedä, mitä niille tekisin? En raaskisi heittää poiskaan, mutten oikein näe järkeä säästääkään vuosikymmeniä vanhoja joulukortteja, muut henkilökohtaisemmat kortit säästän.

Vierailija
12/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin jo: 72 postitse ja 12 jaoin itse postiloaatikoihin tai annan henkilökohtaisesti.

Vierailija
13/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetin jo: 72 postitse ja 12 jaoin itse postiloaatikoihin tai annan henkilökohtaisesti.

Jiihaa, törsäsit sata euroa postimerkkeihin siis. Eikä ne kortitkaan ilmaisia ole ja itsetehtyjen korttien tarvikkeet vasta maksaakin.

Vierailija
14/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna lähetin viisi, ja samaten tänä vuonna. Viime vuonna ei tosin meille tullut yhtään joulukorttia. Ihmiset on viime vuosina alkaneet  luopua korttien lähettelemisestä. 

Vierailija
15/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 lähetin, kiva perinne

Vierailija
16/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ketään kenelle lähettää.

Vierailija
17/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin saada paljon, mutta lähetän vain 6, koska postimerkit ja kortit maksavat nykyään aivan jumalattomasti.

Vierailija
18/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetän kortit aina kaikille suvun vanhemmille jäsenille ja muutamalle ystävälle ja minulle tärkeälle henkilölle, joiden tiedän erityisesti ilahtuvan kortista. Eihän se ole yhtään sama saada niitä kopioituja whatsapp-viestejä. Kirjoitan välillä oikeita kirjeitäkin. Kokeilkaas, keneltä vielä onnistuu. Voitte yllättyä monin tavoin! miten erilaista on koota ajatuksia ja kirjoittaa käsin. Tänä vuonna lähetän n. 15 korttia.

Kirje. Vaude. Joku muukin

Kirjoitin yhden joulukirjeen, 17 korttia. Olen muutamana vuonna tehnyt uuden vuoden lupauksen: kirjoitan kirjeen vuoden joka kuussa. Siis12. Sain ehkä 4, moni kyllä ilahtui. Ehkäpä ensi vuonna taas...

Vierailija
19/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni jonkin veeran yli satasenkin, kun korteista toistakymmentä oli ulkomaille.

Vierailija
20/40 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin saada paljon, mutta lähetän vain 6, koska postimerkit ja kortit maksavat nykyään aivan jumalattomasti.

Totta. Merkit tolkuttoman kalliit, mutta jouluna raaskin laittaa monta. Muulloin vähän vähemmän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä