Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta joulukorttia aiot lähettä? (2022)

Vierailija
10.11.2022 |

Siis ihan postitse.

Kuinka monta joulukorttia aiot lähettä? (2022)

Vaihtoehdot

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lapsuudestani, että vanhempani lähettivät joka joulu noin 25 korttia. Itse sain olla kirjoittamassa niitä sitten kun käsialastani sai jotain selvää. Itse en kortteja lähetä. Joskus oon muutaman lähettänyt mutta en enää nykyään.

Vierailija
2/28 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Viimeinen iäkäs sukulainen joka ei osannut käyttää nettiä kuoli muutama kuukausi sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Postimaksut on niin korkeat niin en lähettele enää joulukortteja.

Vierailija
4/28 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kuoleen siskoni aikuisille poijille,eli heidän perheille. 1 elossa olevan siskoni perhelle.1 Espanjaan ,1 Ruotsiin sinä ne olikin.5kpl.En ole F.B. ilmaskortien mahdolisudessa sitä kautta käytämän kortti palvelua.Sähköposti osoiteni ei jaossa.Harvalla se. Joten sietä kortit ei kulje mihinkän eikä tule.

Vierailija
5/28 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nada. Liian kallista.

Vierailija
6/28 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simot ja Siskot -kampanjan kautta aika monta. Muuten en ehkä ainuttakaan. Joulukukkia vien muutaman, ja lähettelen viestejä.

Vierailija
7/28 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lähetin liki kaikille jotka osoitekirjassani on. Lähetin lapsieni kummeillekkin, heiltä ei ikinä korttia tullut, ei edes syntymäpäivinä, lopetin lähettämisen.

Sit pikkuhiljaa lopetin kaikki, yksipuolista lähettämistä ja moni ei edes laittanut uutta osoitettaan.

Vierailija
8/28 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tertte postin enää "itkeä" joulurumbaa korttien takia. Katoavaa kansanperinnettä.

Vierailija
9/28 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain varaa lähettää vielä kortteja?

Vierailija
10/28 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvun vanhuksille eli muutamat. Kaukana on ne ajat kun lähetettiin n. 40.

Vierailija
11/28 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun yhden lähetän.

Vierailija
12/28 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-5. Korttien tuotto menee eläinsuojeluun. Kaupan kortteja en osta enkä lähetä enkä toivo itsellenikään.

Vierailija
13/28 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastan joulukortteja edelleen ja olen 49 vuotias. Korttimäärät toki vähentyneet reilusti ja nykyään lähetän noin 10 kpl (8-12 kpl).

Itse en pidä yhtään niistä "Hyvää Joulua" tekstareista. Toki, joku siinä sentään ajatellut minua kun sen lähettää, mutta silti. Kaikki muut onnittelu yms viestit on ihan ok tekstarina, mutta joulu ei.

Vierailija
14/28 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parille vanhalle sukulaiselle laitan.

Vierailija
15/28 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmille ja ainoalle elossa olevalle isovanhemmalle lähetän kortin.

Vierailija
16/28 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän ois kiva saaha sata ääntä

Vierailija
17/28 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolla jo vuosikymmenen ajan

Vierailija
18/28 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvun ainoa vanhus on yli 90v ja hänelle lähetin n 5v sitten vielä joulukortin.

Hänkin tykkää lähettää viestinä tai soitetaan joulutervehdys kumpi ensin ehtii ja sanoi vuosia sitten ettei hänkään lähetä enää yhtään korttia. On mukavampaa soittaa ja samalla vaihtaa kuulumiset.

En lähetä yhtään korttia.

Vierailija
19/28 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi niitä ihania aikoja, kun edes jouluisin nähtiin vaivaa joulukortin postittamisella. Mietittiin sopivat kortit itse kullekin ja se lähettämisen iso ilo!!

Nykyisin on muka niin kiire, ettei ehditä. Tekosyitä tekosyiden perään. Joulu on kerran vuodessa ja aina samaan aikaan. Kiire on nykyihmisen kirosana. Laiskuus ja mukavuudenhalu seuraavat. Ei jakseta mitään.

Tai sitten itketään postimaksun kalleutta. Sipsipusseihin ja tekoripsiin on aina rahaa, se on jännä.

Minusta on aivan ihanaa muistaa joulukortilla niitäkin, joihin harvemmin tulee pidettyä yhteyttä. Arvostan ihmisiä, jotka myös minulle kortin laittavat. Koristelen niillä jouluiseksi asunnon.

Vierailija
20/28 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähetän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi