Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palvelusvuosilisä 3 vapaapäivää vai 300 euroa ?

Vierailija
12.12.2022 |

Rahasummasta maksetaan tietysti vero.
Vapaapäivät toki houkuttelevia mutta eihän niistä mitään konkreettista jää. Vapaata minulla vuodessa vain 30 vuorokautta. Lauantait kun lasketaan.
Rahalla ajattelin ostaa imurin.
Vai sittenkin vapaat ? Nyt on vaikea valita. Miten sinä valitsisit ja miksi ?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin vapaapäivät. Tienaan ihan hyvin eikä 300e ole itselle niin suuri summa. Vapaille keksin kyllä käyttöä.

Vierailija
2/13 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitäpä tarkemmin. Ikinä ole kuullutkaan moisesta lisästä. Kerranko se maksetaan ja seuraavana vuonna sitten taas ei?

Jos rahat ovat noin tiukoilla, että on jo kohde parille sadalle eurolle ja tämän saa vain kerran, niin ottaisin rahat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuntipalkkani on noin 25 euroa. Kolmen päivän laskennallinen bruttoansio on siis noin 495 euroa.

Valitsisin vapaapäivät.

Vierailija
4/13 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selitäpä tarkemmin. Ikinä ole kuullutkaan moisesta lisästä. Kerranko se maksetaan ja seuraavana vuonna sitten taas ei?

Jos rahat ovat noin tiukoilla, että on jo kohde parille sadalle eurolle ja tämän saa vain kerran, niin ottaisin rahat.

Meillä maksetaan kerran, toki jos vuosia kertyy lisää tietty määrä niin sitten saa taas uuden kerran tai niitä vapaapäiviä.

Vierailija
5/13 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä maksetaan kerran, toki jos vuosia kertyy lisää tietty määrä niin sitten saa taas uuden kerran tai niitä vapaapäiviä.

Niin, riippuu varmaan myös työsi laadusta. Onko se fyysisesti raskasta tai muuten kuluttavaa, silloin ottaisin vapaat. Jos taas kevyttä päätetyötä, niin valitsisin olla työssä hiljaisina yleisinä lomapäivinä ja ottaisin rahat. Koska kerran tarvitset sen imurinkin.

Vierailija
6/13 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täällä kaupungin töissä taitaa saada 20 vuodesta työntekoa juuri tuon kolme vapaata tai 300 euroa. 

Kun siitä rahasummasta vähentää verot, niin toki summa pienenee huomattavasti.

Itse ottaisin vapaata, voisi viettää pidemmän mökkiviikonlopun vaikka keväällä tai mennä arkisin vaikka Tallinnan risteilylle. Tai käydä vaikka ravintolassa lounaalla, mitä ei koskaan voi harrastaa, kun on aina arkipäivät töissä. Kolme pitkää viikonloppuakin houkuttelisi.

Vierailija
7/13 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Rahat eivät ole tiukilla ja tuntipalkka on noin 23. Työ ei ole raskasta, ei edes henkisesti. Mutta jostain syystä nyt houkuttaisi ottaa rahana. Viimeksi otin vapaat kun tuli 20 vuotta täyteen mutta eihän niistä jäänyt muistoa edes..yksittäisistä vapaista.

Vaikea valita kyllä !

Ap

Vierailija
8/13 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee palvelusvuosilisä tuntipalkkaan päälle joka tunnille. Ja sain 20v talossa olleena myös 1kk palkan ja 1vki palkkallisen loman.

Normaali lomapäiviä oli sen lisäksi tänä vuonna 48.

Vierailija
9/13 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ottaisin vapaana, niin työni odottaisivat minua vapaapäivien ajan eli pari viikkoa tekisin vähän tiuhempaan tahtiin. Siksi rahana.

Vierailija
10/13 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Rahat eivät ole tiukilla ja tuntipalkka on noin 23. Työ ei ole raskasta, ei edes henkisesti. Mutta jostain syystä nyt houkuttaisi ottaa rahana. Viimeksi otin vapaat kun tuli 20 vuotta täyteen mutta eihän niistä jäänyt muistoa edes..yksittäisistä vapaista.

Vaikea valita kyllä !

Ap

No jos sinusta tuntuu tuolta, ota rahana. Siitähän se on kiinni, mikä tilanne sattuu kulloinkin olemaan. Jo aloituksessa sanoit, että et oikein osaa arvostaa niitä vapaapäiviä, mutta rahalle sinulla olisi käyttökohde.

Vierailija
11/13 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, ettet osaa olla vapaalla, joten ota rahat. Jos vain kökit kotona imuroimassa arkivapaat, siinä menee vapaapäivä kyllä hukkaan.

Itse varaisin kaupunkiloman ja viettäisin pitkän viikonlopun jossain joko puolison tai hyvän ystävän kanssa.

Vierailija
12/13 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun päiväpalkka on noin 250€, joten ihan rahanakin kolme vapaaäivää on enemmän kuin 300€ (miinus verot). Joo, vapaan ottaisin, vaikka jonkun loman tai pyhän tms yhteyteen.

Vierailija
13/13 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ottaisin vapaana, niin työni odottaisivat minua vapaapäivien ajan eli pari viikkoa tekisin vähän tiuhempaan tahtiin. Siksi rahana.

Tämä ratkaisi. Juuri näinhän se on minullakin. Kiitos !!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi