Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielikuva tästä miehestä?

Vierailija
11.12.2022 |

En yhtään ota selvää tästä miehestä. Luulen että hän haluaa vain fyysistä suhdetta ja sillä tavalla aion asennoitua.

Tapailimme aikaisemmin, mutta tapailu päättyi erimielisyyteen.

Kuukausi myöhemmin mies otti yhteyttä pyysi anteeksi ja otti koko syyn itselleen.

Hän halusi hyvittää ja pyysi tapaamaan. Ajattelin että vaan seksiä.

Mies oli eri tavalla läsnä, kohtelias ja huomioiva.
En joutunut odottamaan kadulla kun hän tuli avaamaan oven. Hän oli siivonnut ja vaihtanut lakanat. Tottapuhuen olin itse kaivannut fyysistä puolta hänen kanssa. Joten suuteluksi se meni.

Sitten hän yhtäkkiä ehdotti että ain nukkuisimmekin vain yhdessä. Sitä emme kuitenkaan tehneet.
Juttelimme tunteja lapsuudesta, vanhemmista ja musiikista. Hän kertoi elämästään. Hän tarjosi iltapalaa.

Jälkeenpäin ehdotin että minun puolestani voisimme tavata silloin tällöin vain seksin merkeissä. Hän vastasi että katsotaan mihin asiat menee kun hän saa erään terveyshuolen hoidettua.

Minusta tuntui kuin hän olisi miettinyt aiempaa käytöstään ja muuttanut kaiken miellyttääkseen minua. Mutta toisaalta olen varuillani.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku?

Vierailija
2/31 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ekalla kerralla ollut tosissaan jostain syystä.. ehkä toinen nainen kierroksessa tai ei uskaltanut. Nyt vaikuttaa olevan tosissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
4/31 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ekalla kerralla ollut tosissaan jostain syystä.. ehkä toinen nainen kierroksessa tai ei uskaltanut. Nyt vaikuttaa olevan tosissaan.

Eli se toinen, parempi nainen on jättänyt, ja nyt ei ole ketään parempaakaan kuin ap tarjolla.

Et ap riittänyt ensimmäisellä kierroksella, niin et tule varmasti riittämään toisellakaan kierroksella. Kunhan hän saa iskettyä taas jonkun toisen, olet mennyttä naista.

Vierailija
5/31 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli se toinen, parempi nainen on jättänyt, ja nyt ei ole ketään parempaakaan kuin ap tarjolla.

Et ap riittänyt ensimmäisellä kierroksella, niin et tule varmasti riittämään toisellakaan kierroksella. Kunhan hän saa iskettyä taas jonkun toisen, olet mennyttä naista.

Itseasiassa hän saattoi ensimmäisellä kerralla olla enemmän kiinnostunut kuin luulin.

Olen erittäin epäileväinen miesten suhteen. Siksi kysyn muiden mielipidettä. Mutta ensimmäinen tapaamisemme oli maaginen, olen aika varma ettei hänellä ollut muita.

Mutta minullakin on muuta seuraa jos haluan. En nyt aio olla helposti saatavilla.

Ap

Vierailija
6/31 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt sillä on sukupuolitauti

Vierailija
7/31 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä se riita oli?

Vierailija
8/31 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riita oli typerä, olin pitkään kasannut erilaisia tunteita sinä päivänä ja sanoin sitten suoraan eräästä asiasta. Nyt myöhemmin mies oli sitä mieltä että olin oikeassa. Tiedän että olinkin.

Kummallakin nousi silloin tunteet pintaan.

Ap

Vierailija
9/31 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/31 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Vierailija
11/31 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista säätämistä.

Vierailija
12/31 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista säätämistä.

Niin mikä oli?

Erimielisyys? Se että kuitenkin selvitimme sen?

Vierailija
13/31 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo, helpompi, ap.

Vierailija
14/31 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko leikkipakolainen Irakista!?

Vierailija
15/31 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo, helpompi, ap.

Mitäs jos minä halusin sitä mieheltä ja mies oli se helppo.

Juntti.

Vierailija
16/31 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista säätämistä.

Niin mikä oli?

Erimielisyys? Se että kuitenkin selvitimme sen?

Toi koko kuvio.

Vierailija
17/31 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa nyt kyllä ihan lasten touhulta. Jos kumpikin etsii vakavaa parisuhdetta niin ei niitä noin aloiteta. Toki jos kevyempää etsii niin siinähän sekoilette miten haluatte.

Vierailija
18/31 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa nyt kyllä ihan lasten touhulta. Jos kumpikin etsii vakavaa parisuhdetta niin ei niitä noin aloiteta. Toki jos kevyempää etsii niin siinähän sekoilette miten haluatte.

Mikä tässä nyt on pielessä? Ihan aidosti kysyn?

Ensimmäisellä kerralla puhuimme ja mies sanoi että voisimme yrittää jotain vakavampaa, mutta myönsi että häntä pelottaa sellainen.

Ja itse en luota miehiin.

Ap

Vierailija
19/31 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä nyt on pielessä? Ihan aidosti kysyn?

Ensimmäisellä kerralla puhuimme ja mies sanoi että voisimme yrittää jotain vakavampaa, mutta myönsi että häntä pelottaa sellainen.

Ja itse en luota miehiin.

Ap

Ei tuollainen käytös mieheltä ainakaan mitään luottamusta herätä. Päinvastoin. Itse ole jo oppinut varomaan tuollaisia ja kiertämään ne kaukaa. Ihan syystäkin.

Vierailija
20/31 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikänne?