Avomies meni heti eron jälleen tinderiin..
Erottiin toissapäivänä, mutta asutaan yhä samassa asunnossa. Kuulin miehen kännykästä tinderin ilmoitusäänen ja suutuin hänelle ihan kunnolla. Onko tämä teidän mielestä ihan ok, kun asutaan kumminkin samassa asunnossa, kunnes löytyy uudet?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät miltä tinderin merkkiäänni kuulostaa?
Koska mies unohti puhelimensa pöydälle, kun kävi vessassa ja ohikulkiessa satuin näkemään, kun näyttö kävi päällä ja tinderin logohan se siinä ensimmäisenä
Ap
Sanoisin, että ennemminkin kaikki miehet lataa tinderin heti, kun erosta on sovittu. Monet myös lataa tinderin, vaikka ei edes olla erottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mies unohti puhelimensa pöydälle, kun kävi vessassa ja ohikulkiessa satuin näkemään, kun näyttö kävi päällä ja tinderin logohan se siinä ensimmäisenä
Ap
Hanki uusi. Liity postimyyntimorsian sivulle. Ratkeaa kämppä pulma.
Mitä vikaa tossa on. Moni kun saa exästä kuukausiksi ja vuosiksi vainoajan. Kiittäisit onneas että siirtyy heti seuraavalle riesaksi ja saat itse rauhassa aloittaa uuden elämän.
Miehille on tyypillistä käytöstä se, että aletaan etsiä uutta akkaa heti eron jälkeen. Kun töytyyhän sitä löytää itselleen kodinhoitaja ja lapsia varten ilmainen lastenhoitaja. Naiset taasen alkavat eron jälkeen kuntoilla, laihduttaa, käydä joogassa, konserteissa, matkustella, tavata kavereita ja nauttia olostaan.
No niin latasin minäkin ja nainen olen. En tietenkään tuonut ketään ukkoa siihen kotiin. Enkä etsinyt uutta suhdetta, sinkku olen edelleen, 4v erosta. Otin pari vuotta sitten komean fuckboyn. En jaksaisi enää miehen kanssa asua.
Christiiina kirjoitti:
Miehille on tyypillistä käytöstä se, että aletaan etsiä uutta akkaa heti eron jälkeen. Kun töytyyhän sitä löytää itselleen kodinhoitaja ja lapsia varten ilmainen lastenhoitaja. Naiset taasen alkavat eron jälkeen kuntoilla, laihduttaa, käydä joogassa, konserteissa, matkustella, tavata kavereita ja nauttia olostaan.
Vaimokatalogissa näkee paljon aapeen kaltaisia tapauksia. Ura/mies/varallisuus meni aika hakea vakaavarainen sponsori.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole vielä mitään. Moni mieshän menee heti hääyön jälkeen Tinderiin.
Tai nainen, jos miehen onki on ottamaton, eteen nimittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
On se voinut mennä tinderiin jo ennen eroakin.
Mutta toi puhelimen näkyville jättäminen vähän kertoo siitä, että halusikin sun näkevän hänen tinderöintinsä.
Tunnen tinderin äänen, tunnistitko myös oliko antavaääni vai kirjeenvaihtoääni?
Eihän se sinulle kuulu enää millään tavalla!
Mua jotenkin kauhistuttaa miten tunteettomia jotkut ihmiset on.
Rakastatteko te oikeasti niitä kumppaneita teidän parisuhteissa, vai käytättekö heitä vain henkisesti tai rahallisesti hyväksi?
Koska jos minä eroaisin omasta kumppanistani, niin kyllä itselläni on aina ollut sellainen tapa, ettei ainakaan pariin kuukauteen yritetä olla kenenkään kanssa, vaan pyrin ensiksi itse käymään omat ongelmani lävitse ja mitä tein väärin siinä parisuhteessa ja muutenkin opettelen ensiksi olemaan yksin.
Sitten vasta, kun toinen on muuttanut pois ja on annettu kummallekkin aikaa päästä siitä erosta ylitse (yleisemmin muutama kuukausi) niin sitten voi jo alkaa katselemaan.
Ei mulla ainakaan eron takia kuole välittäminen toista kohtaan. Vaikka oltaisiinkin erottu, niin ei se silti tunnu mukavalta nähdä, että toisella jo heti sylissä toinen ihminen.
Sinun tilanteessa harkitsisin vakavasti eroa. Ansaitset parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen tinderin äänen, tunnistitko myös oliko antavaääni vai kirjeenvaihtoääni?
Tunnet tinderin äänen? Ootko kuunnelut sitä omasta puhelimestasi kauankin ennen eroa?
Itekkin menin pari päivää eron jälkeen, ex ei ollu antanut puoleen vuoteen. Halusin vaan panna siinä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Juu juu ja minä tai sinä ei runkata koskaan.
Millainen tinderin ääni on? Onko joku linkki, josta siitä voi kuulla ääninäytteen?
Vierailija kirjoitti:
Sinun tilanteessa harkitsisin vakavasti eroa. Ansaitset parempaa.
Siis harkita eroa eroamisen jälkeen?