Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avomies meni heti eron jälleen tinderiin..

Vierailija
11.12.2022 |

Erottiin toissapäivänä, mutta asutaan yhä samassa asunnossa. Kuulin miehen kännykästä tinderin ilmoitusäänen ja suutuin hänelle ihan kunnolla. Onko tämä teidän mielestä ihan ok, kun asutaan kumminkin samassa asunnossa, kunnes löytyy uudet?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tarvii heti uuden. Se vaan on niiden biologiaa. Ne ei kestä ilman. Nainen taas tarttee sen oman vapauden ennen uuteen suhteeseen menoa.

Eiköhän se edellinen ole jo nähty ja jo suhteen aikana loppuun asti surtu. On siitä varmasti puhuttu että ei oikein toimi. Kyllä sitä ilmankin pärjää, mutta miksi pitäisi olla? M37v

Vierailija
62/74 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin kauhistuttaa miten tunteettomia jotkut ihmiset on.

Rakastatteko te oikeasti niitä kumppaneita teidän parisuhteissa, vai käytättekö heitä vain henkisesti tai rahallisesti hyväksi?

Koska jos minä eroaisin omasta kumppanistani, niin kyllä itselläni on aina ollut sellainen tapa, ettei ainakaan pariin kuukauteen yritetä olla kenenkään kanssa, vaan pyrin ensiksi itse käymään omat ongelmani lävitse ja mitä tein väärin siinä parisuhteessa ja muutenkin opettelen ensiksi olemaan yksin.

Sitten vasta, kun toinen on muuttanut pois ja on annettu kummallekkin aikaa päästä siitä erosta ylitse (yleisemmin muutama kuukausi) niin sitten voi jo alkaa katselemaan. 

Ei mulla ainakaan eron takia kuole välittäminen toista kohtaan. Vaikka oltaisiinkin erottu, niin ei se silti tunnu mukavalta nähdä, että toisella jo heti sylissä toinen ihminen. 

Me ollaan niin erilaisia. Mä ehdin käydä sitä eroprosessia hyvin laajalti läpi suhteen aikana, ennen kuin tehtiin lopullinen päätös erosta. Toisella puoliskolla kesti sen jälkeen pitempään, kun ei uskonut, että olen tosissani lähdössä. Kuukauden verran ehkä asusteltiin saman katon alla, ennen kuin sain asuntoasiat kuntoon. 

En tiedä, tekikö puoliso muuta, kuin valitti suruaan somessa (aikuinen?), itse ainakin pyrin kovaa vauhtia takaisin jaloilleni. Muutama kuukausi, niin olin valmis seuraavaan suhteeseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät sen Tinderin äänen.

Tietysti meni, koska haluaa nyt pillua, mitä sinä olet pihdannut.

Vierailija
64/74 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä se tinderin ilmoitusääni on? Sehän on ihan samanlainen kuin Whatsapp viestin tai sähköpostin ääni.

Vierailija
65/74 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Huomaskohan vaimo yöllä kun oltiin menty sänkyyn ja mun puhelin piippas joskus puoli 1 aikoihin että Tinderissä joku laittaa viestiä.

Vierailija
66/74 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastatteko te oikeasti niitä kumppaneita teidän parisuhteissa, vai käytättekö heitä vain henkisesti tai rahallisesti hyväksi?

Koska jos minä eroaisin omasta kumppanistani, niin kyllä itselläni on aina ollut sellainen tapa, ettei ainakaan pariin kuukauteen yritetä olla kenenkään kanssa, vaan pyrin ensiksi itse käymään omat ongelmani lävitse ja mitä tein väärin siinä parisuhteessa ja muutenkin opettelen ensiksi olemaan yksin.

Sitten vasta, kun toinen on muuttanut pois ja on annettu kummallekkin aikaa päästä siitä erosta ylitse (yleisemmin muutama kuukausi) niin sitten voi jo alkaa katselemaan. 

Ei mulla ainakaan eron takia kuole välittäminen toista kohtaan. Vaikka oltaisiinkin erottu, niin ei se silti tunnu mukavalta nähdä, että toisella jo heti sylissä toinen ihminen. 

Pitääkö aina olla syyllinen? Mitä jos suhteen hehku oli sammunut jo kauan aikaa sitten?

Vaikka suhteen hehku olisi sammunut kauan aikaa sitten niin usein yhä se ero tulee jommalle kummalle vähän pahempana ja jokainen ero yleisemmin vie oman aikansa, että totuttelee olemaan ilman toista.

Tarkoittaako se, että jos sun suhteet jotakuta sammuu niin lopetat kokonaan välittämästä henkilöstä ja hänen tunteista? 

Kyllä, ex oli kunnon paskiainen jo pitkään, narsisti, määräili kaikesta, piti yhteistä vuokra-asuntomme vain hänen kotinasn (muutin siis miehen luo kun alettiin seurustella), olin siis käytännössä koditon. Tätä kesti monta vuotta, nyt jälkeen kaduttaa kun jäin suhteeseen niin pitkäksi aikaa. Ja sun mielestä olis pitäny pitää miehen vuoksi joku suruaika? Siinä vaiheessa onkin ilosta, kun suhde oli päättynyt.

Nimenomaan tuollaisen jälkeen pitää olla yksin!

Siis hemmetti. Itse kun erosin pettävästä puolisosta niin tärkein asia oli olla YKSIN, jotta ymmärrän syyt sille miksi minä olin pettävän miehen kanssa ja millä tavalla minä olisin itse voinut lähteä suhteesta aikaisemmin. Myöskin tässä yksin ollessani olen opetellut rakastamaan itseäni ja ymmärtämään myös omat ongelmani.

Tuollaisen suhteen jälkeen nimenomaan pitäisi ensiksi keskittyä korjaamaan oma itsensä. Muussa tapauksessa kaadat kaikki nuo edellisen suhteet ongelmat ja jäjet seuraavan kumppanin harteille. 

Vierailija
67/74 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan niin erilaisia. Mä ehdin käydä sitä eroprosessia hyvin laajalti läpi suhteen aikana, ennen kuin tehtiin lopullinen päätös erosta. Toisella puoliskolla kesti sen jälkeen pitempään, kun ei uskonut, että olen tosissani lähdössä. Kuukauden verran ehkä asusteltiin saman katon alla, ennen kuin sain asuntoasiat kuntoon. 

En tiedä, tekikö puoliso muuta, kuin valitti suruaan somessa (aikuinen?), itse ainakin pyrin kovaa vauhtia takaisin jaloilleni. Muutama kuukausi, niin olin valmis seuraavaan suhteeseen. 

Niin, sinä jättäjänä ajattelit jo eroa itsenäisesti ennen kuin päätit sitten tuoda sen puolisollesi tyhjästä, jolle tottakai eroaminen on järkyttävä kokemus, kun ei välttämättä osannut sitä edes odottaa.

Sitten ihmettelet sitä, kun toisella menee kauemmin aikaa eron ylipääsemisestä, vaikka itse otit USEAMMAN KUUKAUDEN varaslähdön siihen, että kävit ihan itse eroprosessia päässäsi?

Ja sitten hyppäsit heti uuteen suhteeseen. Mitä väliä sillä entisellä on. 

Ootte kyllä tunteettomia ihmisiä. En usko, että teistä kukaan oikeasti välittää ja rakastaa kumppaniaan.

Vierailija
68/74 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö aina olla syyllinen? Mitä jos suhteen hehku oli sammunut jo kauan aikaa sitten?

Vaikka suhteen hehku olisi sammunut kauan aikaa sitten niin usein yhä se ero tulee jommalle kummalle vähän pahempana ja jokainen ero yleisemmin vie oman aikansa, että totuttelee olemaan ilman toista.

Tarkoittaako se, että jos sun suhteet jotakuta sammuu niin lopetat kokonaan välittämästä henkilöstä ja hänen tunteista? 

Kyllä, ex oli kunnon paskiainen jo pitkään, narsisti, määräili kaikesta, piti yhteistä vuokra-asuntomme vain hänen kotinasn (muutin siis miehen luo kun alettiin seurustella), olin siis käytännössä koditon. Tätä kesti monta vuotta, nyt jälkeen kaduttaa kun jäin suhteeseen niin pitkäksi aikaa. Ja sun mielestä olis pitäny pitää miehen vuoksi joku suruaika? Siinä vaiheessa onkin ilosta, kun suhde oli päättynyt.

Siis hemmetti. Itse kun erosin pettävästä puolisosta niin tärkein asia oli olla YKSIN, jotta ymmärrän syyt sille miksi minä olin pettävän miehen kanssa ja millä tavalla minä olisin itse voinut lähteä suhteesta aikaisemmin. Myöskin tässä yksin ollessani olen opetellut rakastamaan itseäni ja ymmärtämään myös omat ongelmani.

Tuollaisen suhteen jälkeen nimenomaan pitäisi ensiksi keskittyä korjaamaan oma itsensä. Muussa tapauksessa kaadat kaikki nuo edellisen suhteet ongelmat ja jäjet seuraavan kumppanin harteille. 

Korjasin virheeni hakemalla seksiseuraa, en uutta parisuhdetta. Seksiä en edellisessä parisuhteessa tarpeeksi saanut. Näin sain iloakin elämään, itkin onnesta. :)

Vierailija
69/74 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sentään eros ennen, toiset ei viitti nähdä sitä vaivaa. Olis vaan jättänyt ilmoitusäänen ilmoitettavaksi.

Kyllä on ok. Hän on nyt vapaa mies.

Vierailija
70/74 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oot tienny että mies on pettäjä ja jäänyt suhteeseen kanssa? Tossa kohtaa miehelle potku perseeseen ja pellolle! That it.

Vierailija
71/74 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä sille asialle meinasit tehdä, jos täällä saisit vakutteeluja, että tinderiin meno heti eron jälkeen ei olisi ok?

Eroaminen tarkoittaa, että exäsi ei ole sinulle tilivelvollinen mistään.

Vierailija
72/74 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäit miehes asuntoon notkumaan ilmaiseksi itse ottamasi eronkin jälkeen ja kehtaat valittaa siitä että hän on Tinderissä?

Hyvä hänelle, että tapaa uusia!

Vierailija
73/74 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen voi tehdä mitä huvittaa eli mennä vaikka tinderii. Se ei sitte kuulu sinulle nainen että mies etsii uutta kumppania.

Vierailija
74/74 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mies olisi tilannut sihteeriopistolta kinkyn daamin makuuhuoneeseensa.