Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhde alkaa irtosuhteena

Vierailija
11.12.2022 |

Parisuhteet alkavat lähes poikkeuksetta irtosuhteena. Baarista tai bileistä päädytään sänkyyn yöksi. Siinä sitten humalassa tai aamulla krapulassa ollessa harrastetaan seksiä. Nainen testaa tässä miehen erektion kunnon ja seksitaidot. Jos hommat sujuvat, voidaan aamulla vaihtaa puhelinnumeroita ja tavata uudelleenkin. Jos hommat eivät suju, annetaan miehelle kenkää ja lähdetään myöhemmin baariin etsimään uutta kokelasta.

Näin ne parisuhteet alkavat. Eli jos mies haluaa naisen suhteeseen, kannattaa skarpata ensimmäisenä iltana. Toista yritystä ei tule jos hommat eivät suju.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun parisuhde ei ole koskaan alkanut naisen kanssa, jolta saa ekalla kerralla. En ala suhteeseen tuollaisen naisen kanssa.

Niin siis käsitinkö oikein että itse kuitenkin annat naiselle ekalla kerralla, vai onko se niin että kysyt ja kävelet ovesta ulos jos pöksyt putoaa? Alkaisitko suhteeseen itsesi kanssa?

Tietysti annan, jos se sitä haluaa. Mutta suhteeseen en sellasen kanssa kuitenkaan ala. Mitä ihmeellistä tässä nyt oikein on. Suhteeseen en itseni kanssa alkaisi, koska en ole homo.

Kuinka läpinäkyvää, et saa naista muutenkaan, saati treffeillä

Vierailija
22/26 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun parisuhde ei ole koskaan alkanut naisen kanssa, jolta saa ekalla kerralla. En ala suhteeseen tuollaisen naisen kanssa.

Niin siis käsitinkö oikein että itse kuitenkin annat naiselle ekalla kerralla, vai onko se niin että kysyt ja kävelet ovesta ulos jos pöksyt putoaa? Alkaisitko suhteeseen itsesi kanssa?

Tietysti annan, jos se sitä haluaa. Mutta suhteeseen en sellasen kanssa kuitenkaan ala. Mitä ihmeellistä tässä nyt oikein on. Suhteeseen en itseni kanssa alkaisi, koska en ole homo.

Ehkä olet vain trollaamassa, mutta väännetään nyt huvin vuoksi rautalankaa: miksi yhdenkään naisen pitäisi alkaa sinun kanssa suhteeseen, jos olet tuollainen jakorasia joka antaa kelle tahansa ekoilla treffeillä?

Nainen voi olla jakorasia. Mies ei. En anna rumille ensi treffeillä, enkä muutenkaan. Parisuhteessa olen ollut jo yli 20 vuotta. Kumpakaan meistä ei antanut ekoilla treffeillä.

Mies voi todellakin olla jakotavaraa, moni onkin ja vielä useampi ilmeisesti haluaisi olla, ainakin sellaisen vaikutelman saa kun näitä keskusteluja lukee. 

Ymmärsinkö nyt oikein, vaimosi on ruma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet vain trollaamassa, mutta väännetään nyt huvin vuoksi rautalankaa: miksi yhdenkään naisen pitäisi alkaa sinun kanssa suhteeseen, jos olet tuollainen jakorasia joka antaa kelle tahansa ekoilla treffeillä?

Nainen voi olla jakorasia. Mies ei. En anna rumille ensi treffeillä, enkä muutenkaan. Parisuhteessa olen ollut jo yli 20 vuotta. Kumpakaan meistä ei antanut ekoilla treffeillä.

Miksei mies voi olla jakorasia?

Ei ole rasiaa, mitä jakaa.

Vierailija
24/26 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah hah hah. Mitä tekopyhyyttä.

Ei kuitenkaan niin paha asia, kun eläminen jakorasian kanssa. Oletko muuten yksi heistä?

Mikä itse olet, jos rasia kelpaa ja kiinnostaa?

Sähkömies

Vierailija
25/26 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi todellakin olla jakotavaraa, moni onkin ja vielä useampi ilmeisesti haluaisi olla, ainakin sellaisen vaikutelman saa kun näitä keskusteluja lukee. 

Ymmärsinkö nyt oikein, vaimosi on ruma?

Väärin ymmärsit. Vaimoa ei ole. Kaunis avovaimo kylläkin.

Vierailija
26/26 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka läpinäkyvää, et saa naista muutenkaan, saati treffeillä

Ikävä tuottaa sulle pettymys, mutta naisia olen kyllä saanut. Ekoilla treffeillä olen pannut vain, jos nainen on itseään tarjonnut ja seksiä ehdottanut. Tää lienee ihan normaalia molemmilla sukupuolilla?