Mikä on suhteesi sieniin?
Jotkut ihmiset eivät tiedä sienistä mitään, jotkut ovat lähes ammattilaisia sienestäjiä. Mihin ryhmään sinä kuulut?
Kommentit (47)
Olen allerginen sienille. :( Harmittaa! Tykkään sienistä. Äiti tekee hyviä sieniruokia.
Vierailija kirjoitti:
Poimin vain kantarelleja.
Ostan vain ruskeita herkkusieniä.
En tykkää kanelihomeesta.
Roquefortista tykkään.
Olen kääpien ystävä.
Ihana vastaus! <3 - ap
Muu; sienestän ja käytän lähinnä psykedeelisieniä
Vierailija kirjoitti:
Arvasin että näitäkin vastauksia tulee. Mikäpä siinä, kunhan et vahingoita ketään toista. - ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin että näitäkin vastauksia tulee. Mikäpä siinä, kunhan et vahingoita ketään toista. - ap
Vaikea kuvitella miten se pääsis tapahtuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella miten se pääsis tapahtuun
En tiedä psykedeelisienistä paljon mitään, mutta saattavatko ne aiheuttaa esimerkiksi harhoja tai väkivaltaisuutta? - ap
Vierailija kirjoitti:
Hakkaan tattia säännöllisesti. Eipä mulla muuta.
Omaasi vai toisten?
Vierailija kirjoitti:
Voi, olipa surullinen laulu.
Poimin vain kantarellejä, suppilovahveroita ja lampaankääpiä! Muita en edes kovinkaan monta tunne.
Olen puoliammattilainen. Myyntiin kerään muutaman sata kiloa vuoteen. Rahaa tulee muutamasta satasesta pariin tonniin/kausi. Ainoita harrastuksia jolla voi tienata rehellisesti.
Tatit voittoon. Syön mä mitä vaan sieniä, mutta tunnen rajallisesti, enkä halua poimia ryöpättäviä. En luota kykyihini ja tilat pienet keittiössä.
Tunnen korvasienen, jalkasienen sekä olen tutustunut läheltä myös hiivasieneen.
Opettelin aikuisiällä syömään.
Lapsuuskodista jäi perusteeton sienikammo, koska vanhemmat nyrpisteli sienille.
Makutottumukset voi sitten kertakaikkisen radikaalisti muuttua. Nykyään himoitsen sieniruokia.
Vierailija kirjoitti:
FWB
What kind of benefits?
Vierailija kirjoitti:
Tatit voittoon. Syön mä mitä vaan sieniä, mutta tunnen rajallisesti, enkä halua poimia ryöpättäviä. En luota kykyihini ja tilat pienet keittiössä.
Seuraavaksi kannattaisi opetella haperot. Niissä ei ole myrkyllisiä, pahanmakuiset tunnistaa helposti, eikä tarvitse ryöpätä.
Poimin vain kantarelleja.
Ostan vain ruskeita herkkusieniä.
En tykkää kanelihomeesta.
Roquefortista tykkään.
Olen kääpien ystävä.