Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, millaiseen naiseen olet ihastunut tällä hetkellä?

Vierailija
11.12.2022 |

Ulkonäkö? luonne? Mikä tekee hänestä ihanan mielestäsi? Aiotko toimia asian suhteen jotenkin? Kyselee näin joulun alla erittäin romantiikan nälkäinen sinkkunainen :)

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuun. Ja hän ei ole miestään jättämässä, joten aika paska mäihä mulle..

Vierailija
22/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverini kaveri, joka tuntee miehen tuli kiireellä kertomaan minulle että mies on "ujo, mutta hyvä mies" heti kun sai vihiä että olemme tavanneet. Tuntuu pitävän paikkansa.

Jos ihan rehellisiä ollaan niin ensimmäinen ajatus mikä minulla oli hänen ulkonäöstään oli jotain tyyliä "onpas epäonnekkaat kasvonpiirteet". Mutta en minäkään mikään malli ole ja muuten mies on kropaltaan minua viehättävä (harteikas, minua isompi ja pidempi).

Olen nyt aivan pöhkönä tästä ihastuksesta.

Otsikko kuului "Mies, millaiseen naiseen..." ja olet kaiketikin ihastunut mieheen?

Mut jos ei ole ihastunut naiseen, vaan mieheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilevä, isotissinen, vähän pullea mutta tuntuu kivalta sylissä.

Vierailija
24/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mojovaperseiseen! Sellaiseen, kenellä ei ole tatuointeja mutta kenellä on muodokas iso perse suhteessa lantioon....Huh!

Itselläni päinvastoin. Mojovaperseitä nykyään joka puolella. Sopusuhtainen, hoikahko kauttaaltaan, on paras.

Hitto kun ei ole persettä ollenkaan, mutta tissit löytyy!

Vierailija
25/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi varmaan olin ihastunut joskus vuoden 2011 tienoilla. Nuorempana toki useasti ja vähän joka suuntaan.

Mutta jouduin jo kauan sitten naimisiin. Ei noi ihastumiset ole perheellisten hommia.

Vierailija
26/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiseen vaaleaan ja puheliaaseen naiseen. Hyvä käytös ja huumorintajuinen. Innokas ruuanlaittaja ja pyytää usein minut mukaan kokkailemaan. Ja jos en hirveesti osallistu siihen ruuan valmistukseen niin olen ainakin henkisesti siinä paikalla ja keskustelemassa mukavia.

Sopivan aktiivinen. Kaunis nainen ja pitää itsestään huolta. Huolehtii myös ympäristöstä, eli kodista, perheestä, minusta ja kaikista läheisistään. Suuri . ja sopivasti myös herkkyyttä.

Vierailija
27/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiseen iloiseen, passelinpulskaan, keski-ikäiseen blondiin.

Luonteeltaan hän on iloinen ja rauhallinen.

Ollaan oltu yhdessä 30v.

Vierailija
28/36 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ihastu, koska kukaan ei ole koskaan tuntenut minua kohtaan samoin.

Vierailija
29/36 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut elämässäni ihastunut kuin ehkä kolme kertaa ja nyt en ole ollut ihastunut keneenkään kymmeneen vuoteen. Kai se on joku aivojen defenssimekanismi, joka estää. Turhaahan se on aina ollut ja mennyt vain aikaa ja energiaa hukkaan.

Vierailija
30/36 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihana hyvän mielen ketju!

Vierailija
31/36 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemattomaan ja on ihanaa. Säälin jokaista miestä joka on niinkin kieroon ja petolliseen eläimeen kuin nainen ihastunut.

Vierailija
32/36 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheerleaderiin.

Vierailija
33/36 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänä aamuna tajusin päässeeni yli ihastuksesta, jonka kanssa parin vuoden ajan tuli pidettyä yhteyttäkin. Melkein tekisi mieli väittää, että olin jopa rakastunut.

Kirjastosta bongasin, puolisen vuotta katselin ja ihastelin miten moneen tapaan hän hiuksensa laittoi, palmikkoa oli jos jonkinlaista. Huoliteltu hän oli muutenkin, muttei meikannut, aiheesta keskustelimmenkin, joten se nyt vaan on fakta, ja yksi syy miksi alunperin kiinnostuinkin.

Kai hän löysi paremman, elämäni tarina, niin aina.

Vierailija
34/36 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin pitkin hampain elämäni viimeisille Tinder-treffeille, mutta niinhän siinä kävi että molemmin puolin sitten meni silmiin tuijotteluksi. Perhana, ei tässä enää pitänyt näin käydä kun olin jo puoliksi päättänyt siirtyä munkin elämään.

Vierailija
35/36 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummatukkaiseen kaunokaiseen, jonka ruskeiden nappisilmien katse huumaa ja huimaa.

Vierailija
36/36 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä kun ei mitään vastakaikua kuitenkaan ikinä tule. Kun ei kelpaa niin ei vaan kelpaa. Minimi koko minimi tsägä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi