Saako miehet itkeä?
Tulin äsken bussilla kotiin ja siellä oli nuorehko mies joka puhui itkien puhelimeen. Tuntui että tuo mies sai paljon enemmän katseita kuin itse naisena olen julkisella paikalla itkiessä saanut. Huomasin myös että kukaan ei mennyt kysymään onko kaikki ok, itseltäni on tultu kysymään... Saako miehet itkeä?
Kommentit (19)
No saa (kuka ukko- tai akkaylijumala(tar) tämän voisi kieltää?). Olen itsekin vollottanut junassa ja kyllä vilkuiltiin eikä kukaan kysellyt mitään. Hyvä niin, en tuntemattomien uteluja kaivannutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se aineissa tai muuten sekaisin? Se pelottaa ihmisiä.
Ei. Ihan en tarkasti kuullut mutta ehkä ero oli tullut. Tuntui kysyvän yöpaikkaa joltakin. Ap
mies saa itkeä 5 minuuttia silloin, kun sen isä tai äiti kuolee. silloinkin mielellään pitäisi itkeä jossain yksinään. muuten ei saa itkeä.
No eiköhän se ole selvää ettei kaikki ole okei jos itkee. Mutta olisit tosiaan itse voinut ap mennä kysymään, kun kuitenkin kuuntelit puhelinkeskusteluakin.
Vierailija kirjoitti:
"kukaan ei mennyt kysymään"
Miksi sinäkään et mennyt?
En uskaltanut häiritä. Jotenkin tuntuu että muutenkin tuossa olisi ollut parasta jonkun miehen mennä puhumaan ja kysymään. Voi olla helpompi puhua toisen miehen kanssa. Ap
Metsään saa mennä itkemään, ja ruoskimaan risuilla puunrunkoja suutuspäissään. Muiden seurassa käyttäydytään kuin MIES.
Saa, yksin. Jos haluat naiskumppanisi kanssa seksiä kuluvan päivän aikana, niin ei kannta pillittää hänen edessään.
Ei.