Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on oleellisempaa laihdutuksen kannalta: ruoka vai liikunta?

Vierailija
11.12.2022 |

Olen päästänyt itseni ihan hirvittävään kuntoon viimeisen vuoden aikana. Puoli vuotta sitten tuli ero ja sitä ennen meni jo valmiiksi ikävästi ruokavalion suhteen. Olen rapakunnossa, enkä kehtaa mennä salille tässä kunnossa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka tietty.

Vierailija
42/44 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka.  Koettu on, pitkiä lenkkejä ja aina kiljuva nälkä kun pääsi kotiin.  Liikunnan oltava kohtuullista.

Nyt käytän kasvisöljyä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän reilu vuosi sitten mulla oli ihan karmea influenssa ja siinä tipahti viitisen kiloa.  Toki kin parannuin, niin pari kiloa tuli takaisiim.

Sen jälkeen aloin pidentää kävelylenkkejä, joiden vauhti on puhelimen mukaan 4,6km/h. Löysin netistä hyvinohjattuja tuolijooga ohjelmia. Niitä tein.

Syön myöhäisen aamiaisen, yhden lämpimän aterian n klo 16-17 ja illalla jtn jugurttia ja hedelmiä.

Nyt on 12 kg lähtenyt. 
Lähtöpaino 89,9. Ikää 60 vee.

Vierailija
44/44 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunta.

Voin syödä ihan samalla tavalla, mutta kun liikun 4-5 krt/viikossa tunnin päivässä hikeen asti niin laihdun. Sitten vähemmäksi herkuttelu ja se on siinä. Ruokaa liikaa säännöstelemällä tulee vain paha mieli. Terveellinen normiruoka ja kohtuudella herkkuja toimii liikunnan kanssa parhaiten.

Voit syödä ihan samala tavalla JA sitten vähemmäksi herkuttelu? Kumpas se on onkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi