Menisitkö töihin yritykseen jolla on todella rankka työpaikkakiusaamismaine?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Menin ja paloin loppuun. Moni ei selvinnyt sieltä elävänä. Minä onneksi irtisanouduin itse.
#huutonaurua!
Ei moni ei selvinnyt sieltä elävänä pois? Ihan kuin jossain firmassa teurastettaisiin ihmisiä.
Nyt jotain rajaa näihin juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
En hitossa, minua on kiusattu jo ihan tarpeeksi tässä elämässä.
Olet luuseri.
Miksi ihmeessä menisin sinne pahoittamaan mieltäni? Mikä juttu?
Vierailija kirjoitti:
Retorinen kysymys, ei tuollaisia firmoja ole olemassakaan.
Jos olisi tuollainen "maine", niin kyllä nyky-yhteiskunnasta olisi löytynyt jokin taho siihen pikaisesti puuttumaan.
Hellyttävän naiivia :). Se maine kulkee suusta suuhun, sitä ei mainosteta päivälehdissä, ns hiljainen tieto. Pois lähteneet lukuisat työntekijät kertovat läheisille, naapureille ja tutuille, nämä omille läheisille jne. Kun tarpeeksi on ihmisiä kertomassa niin maine on mennyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi tuollainen "maine", niin kyllä nyky-yhteiskunnasta olisi löytynyt jokin taho siihen pikaisesti puuttumaan.
Hellyttävän naiivia :). Se maine kulkee suusta suuhun, sitä ei mainosteta päivälehdissä, ns hiljainen tieto. Pois lähteneet lukuisat työntekijät kertovat läheisille, naapureille ja tutuille, nämä omille läheisille jne. Kun tarpeeksi on ihmisiä kertomassa niin maine on mennyttä.
Kyllähän työpaikoista tieto liikkuu. Ja hirmuisista pomoista erityten.