Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menisitkö töihin yritykseen jolla on todella rankka työpaikkakiusaamismaine?

Vierailija
11.12.2022 |

Ja vaihtuvuus sen takia kova?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseenalaista. Jos pärjäisi kiusaajapaikassa, menisikö oma työmaine?

Vierailija
2/26 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin. Ennenkin savustettu tuottamattomat vikisijät ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! Olisin vaikka työtön ja köyhä mielummin

Vierailija
4/26 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseenalaista. Jos pärjäisi kiusaajapaikassa, menisikö oma työmaine?

Todella hyvä kommentti! Juuri noin. Eli moni olettaa että kuulut kiusaajarinkiin ja uutta työpaikkaa hakiessa se ei ole meriitti, sillä suurin osa työpaikoista on kuitenkin henkisesti terveitä eikä kiusaajaa haluta sinne.

Vierailija
5/26 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä se kiusaaminen tarkoittaa ja mille organisaatiotasolle menisin töihin. Olisihan ainakin hyvä tavoite itselle kitkeä se kiusaaminen pois, jos sellaiseen asemaan olisi pyrkimässä.

Vierailija
6/26 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut, ja takaisin en mene. Kyseessä tehdas, jossa hyvät palkat eikä mitään koulutusta vaadita. Se on ehkä syy siihen, miksi sinne on vuosien mittaan kaikenlaista sakkaa kertynyt. Vuosia talossa olleet muodostavat klikkejä, jotka sitten yhteistuumin kiusaavat varsinkin sellaisia henkilöitä joilla ei ole isoa kaveriporukkaa turvanaan. Karmeaa seurattavaa. Itse kun on ystävällinen näille kiusatuille, niin joutuu näitten kiusaajaporukoiden silmätikuksi itsekin.

Vierailija
7/26 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ottaen ei varmaan kannata. Vaikka ei itse joutuisikaan kohteeksi, niin sellasen touhun katselu joka päivä on aika vituttavaa. Ja jos itse joutuu kohteeksi, niin siinä voi tietysti vaatia korvauksia, mutta nekin on niin alhaisia ettei välttämättä maksa vaivaa.

Vierailija
8/26 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ja paloin loppuun. Moni ei selvinnyt sieltä elävänä. Minä onneksi irtisanouduin itse.

Vierailija
9/26 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtajaksi menisin ja pistäisin nollatoleranssin kiusaamiselle.

Vierailija
10/26 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut, ja takaisin en mene. Kyseessä tehdas, jossa hyvät palkat eikä mitään koulutusta vaadita. Se on ehkä syy siihen, miksi sinne on vuosien mittaan kaikenlaista sakkaa kertynyt. Vuosia talossa olleet muodostavat klikkejä, jotka sitten yhteistuumin kiusaavat varsinkin sellaisia henkilöitä joilla ei ole isoa kaveriporukkaa turvanaan. Karmeaa seurattavaa. Itse kun on ystävällinen näille kiusatuille, niin joutuu näitten kiusaajaporukoiden silmätikuksi itsekin.

Usein noi uhrit on aika tarkkaan harkittuja..

Vierailija
11/26 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan tuottamattomat vikisijät savustavat tuottavan yksilön pois jotta tuottamattomien vikisijöiden laiskottelu näyttäisi työntekemiseltä.

Vierailija
12/26 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
13/26 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan tuottamattomat vikisijät savustavat tuottavan yksilön pois jotta tuottamattomien vikisijöiden laiskottelu näyttäisi työntekemiseltä.

Totta!

Vierailija
14/26 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä määräaikaisella sopimuksella tai keikkalaisena, mutta muuten en.

Vierailija
15/26 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin. En ymmärrä kuinka joku antaa kiusata itseään. Ihan niiden ongelma ketä kiusataan. Minua ei ole työpaikalla koskaan kiusattu.

Vierailija
16/26 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi mistään hinnasta. Jos jostain syystä pakotettaisiin, niin hakisin tauotta uutta työtä enkä osallistuisi mihinkään yhteisiin kahvitaukoihin tms. No see, no hear. 

Vierailija
17/26 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hitossa, minua on kiusattu jo ihan tarpeeksi tässä elämässä.

Vierailija
18/26 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä jännä miten äkkiä työpaikan maine on menetettävissä ja kuinka vaikeaa se on saada takaisin vaikka kiusaajat on potkittu pois.

Vierailija
19/26 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä, mutta kiusaisin takaisin ja olisin asenteella, että potkut saa tulla.

Vierailija
20/26 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin. En ymmärrä kuinka joku antaa kiusata itseään. Ihan niiden ongelma ketä kiusataan. Minua ei ole työpaikalla koskaan kiusattu.

Harva 'antaa' kiusata itseään. Koko tilanne on absurdi, eikä sitä heti edes tajua kun ei osaa ajatella että AIKUISET vielä kiusaavat ketään. Se tapahtuu vaivihkaa ja siihen otetaan mukaan toisia. Ne esittää että mitään ei edes tapahdu, kun otat asian puheeksi ja kysyt mitä tämä on olevinaan, miksi käyttäydytte noin yms. Käy niin että sinut pistetäänkin ongelman rooliin, että se oletkin sinä joka aiheuttaa eripuraa siellä, vaikka vain puolustat itseäsi.