Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaljuuntuminen pilaa monen ulkonäön täysin. Olen yksi niistä.

Vierailija
11.12.2022 |

Ennekuin laitatte täytee alapeukkua, niin katsokaan ympärillinne kaupaungilla. Iästä riippumatta pystysitte sanomaan kuka näyttää rumalle hiustenlähdön takia. Rehellinen kalju toki on parempi kuin spede tukka, mutta ei se kummoinen parannus ole jos päänmuoto ja kasvot ei sovi kaljulle. Omalla kohdalla lopputulos ei ole kovin kummoinen. Naamakarvoitus ei ole hyvä eikä ja kasvot on muutenkin pyöreähköt ja leuka heikko. Ikää tuli nuorelle miehelle samantien 10+vuotta lisää eikä samanikäiset vilkaisekkaan minunlaisiin päin.

Ennenkuin mainitsette pukeutumisen, puhtauden, käytöstavat ja treenamisen, niin noilla vähän saa rumuutta vähennettyä. Mites jos vielä sattuu olemaa lyhyt ja pienikokoinen koko kropasta?

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on tehnyt.

t. kaljuuntunut N35

Vierailija
122/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa leukaimplantti?

Se ei ole iso toimenpide, eikä maksa mahdottomia, ja on pysyvä.

Hiustensiirtokin on olemassa, mutta se täytyy uusia, koska hiukset kuluu?

Mikäköhän tarkoitus luonnolla on kaljuuntumisessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spede tukka! 😂

Vierailija
124/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se pilaa, mutta vain naisilla.

Monen naisen mielestä kalju mies on jopa seksikäs, vähintäänkin kalju on ihan ok. Sattuuko täällä olemaan montakin miestä, jonka mielestä kaljuus ei tee naisesta vähemmän viehättävää? Tai että on ihan ok, jos oma nainen olisi kalju?

Vierailija
125/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippahattua olen ruennut käyttämään itse, luo paljon asiallisemman näköisen vaikutelman kuin harventuneet hiukset siellä päälaella.

T: m48v

Vierailija
126/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen syöpähoitojen vuoksi kalju nainen. Naisena en voi julkisesti näyttäytyä kaljuna ja kadehdin kaljuja miehiä kun se on miehellä ihan normaalia olla kalju.

Käytän joskus peruukkia, mutta yleensä erilaisia huivivirityksiä. Itse asiassa näytän paremmalta muhkeassa huiviviritelmässä ja näyttävissä korvakoruissa kuin entisessä melko mitäänsanomattomassa tukassani. Jos olisi normaalia olla kalju nainen, kaljuus olisi minulle ihan fine. Sitäpaitsi kalju päälaki on ihanan herkkä mieheni kosketukselle, ihan uusia tuntemuksia seksielämässä.

Eli ohjeeksi sinulle ap: hulluttele välillä peruukilla, käytä vaihteeksi ohuita mustia pipoja tai bandenahuivia sisällä, ja muista pestä myös päälakesi joka päivä.

En vähättele sinua mutta jos olisin tilanteessasi, niin ei hiukseni olisi edes top 100 tärkeyslistalla. Kyse on sairaudesta mutta miestyyppinen normaali kaljuuntuminen ei ole sairaus. Tilanne on ihan eri kuitenkin mielestäni.

Ap

Minäkään en vähättele sinun kokemuksiasi, mutta naisille kaljuus on suurempi tabu, eivätkä kaikki naiset ole kaljuja syövän takia. On mniitäkin, joiden kaljuudelle ei löydy syytä. 

Tosin hieman ristiriitaisesti naisille sallitaan peruukit helpommin. Joillain on montakin erilaista peruukkia ja tykkäävät leikitella eri tyyleillä. Miesten pitäisi mukamas vain kestää kaljuna oleminen eikä se ole oikein. 

(eri vastaaja, en ole tuo syöpäpotilas. Hänelle lähetän tsempit)

Vierailija
127/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenkin hiustenlähtö on erittäin yleistä ja liittyy ikääntymisen mukanaan tuomiin hormonaalisiin muutoksiin. Täydellinen kaljuus on naisilla miehiä harvinaisempaa, mutta ei lainkaan harvinaista, että hiukset ohenevat salakavalasti pikkuhiljaa, ja vaihdevuosien aikana ollaan tilanteessa, että päänahka alkaakin paistaa läpi.

Vierailija
128/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä naisetkin menettää hiuksiaan. t: yksi sellanen

Vierailija
129/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuksi sheivaaminen pelastaa tilanteen. Kokeile!

Vierailija
130/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis Zidane-tukka? Kyllä tuollaisella tukalla naisille kelpaa 🤔

https://i.pinimg.com/originals/4e/40/fe/4e40feb7ec529f67058579606e185a8…

Vierailija
131/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3mm siili kuukauden välein 👍

Vierailija
132/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, mutta olen nainen. Kiitos koronarokotus.

Vierailija
133/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, mutta olen nainen. Kiitos koronarokotus.

Mulla ei lähtenyt rokotuksen takia vaan sen  koronan. Mutta kai nää kasvaa takasin?