Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaljuuntuminen pilaa monen ulkonäön täysin. Olen yksi niistä.

Vierailija
11.12.2022 |

Ennekuin laitatte täytee alapeukkua, niin katsokaan ympärillinne kaupaungilla. Iästä riippumatta pystysitte sanomaan kuka näyttää rumalle hiustenlähdön takia. Rehellinen kalju toki on parempi kuin spede tukka, mutta ei se kummoinen parannus ole jos päänmuoto ja kasvot ei sovi kaljulle. Omalla kohdalla lopputulos ei ole kovin kummoinen. Naamakarvoitus ei ole hyvä eikä ja kasvot on muutenkin pyöreähköt ja leuka heikko. Ikää tuli nuorelle miehelle samantien 10+vuotta lisää eikä samanikäiset vilkaisekkaan minunlaisiin päin.

Ennenkuin mainitsette pukeutumisen, puhtauden, käytöstavat ja treenamisen, niin noilla vähän saa rumuutta vähennettyä. Mites jos vielä sattuu olemaa lyhyt ja pienikokoinen koko kropasta?

Kommentit (133)

Vierailija
41/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohdutuksen sana naiselta:

Kalju on kuitenkin miehinen ominaisuus, joten vaikka se voi muuttaa rumemmaksi, lisää se samalla miehekkyyttä.

Naiset ne aina rientävät lohduttamaan miehiä ulkonäkökomplekseissaan. Näkisipä edes joskus saman toisinpäin. Sellaista ei tapahdu koskaan. Jos nainen kärsii epätäydellisestä ulkonäöstä, miehet vain lyövät lisää.

Vierailija
42/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju on merkki vanhuudesta, ei miehekkyydestä. Siksi se on epähaluttavaa. Mutta elämässä on paljon muutakin kuin olla haluttava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalju on merkki vanhuudesta, ei miehekkyydestä. Siksi se on epähaluttavaa. Mutta elämässä on paljon muutakin kuin olla haluttava.

Ei ole läheskään aina, jotkut kaljuuntuvat nuorina.

Vierailija
44/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalju on kuitenkin miehinen ominaisuus, joten vaikka se voi muuttaa rumemmaksi, lisää se samalla miehekkyyttä.

Naiset ne aina rientävät lohduttamaan miehiä ulkonäkökomplekseissaan. Näkisipä edes joskus saman toisinpäin. Sellaista ei tapahdu koskaan. Jos nainen kärsii epätäydellisestä ulkonäöstä, miehet vain lyövät lisää.

Totta.

Olen tuo lohduttanut nainen, ja kieltämättä toivoisin vastavuoroisuutta myös anonyymien palstalla.

Vierailija
45/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta.

Olen tuo lohduttanut nainen, ja kieltämättä toivoisin vastavuoroisuutta myös anonyymien palstalla.

No sitä et tule saamaan, mutta kiva että jaksat nostaa epäviehättävien miesten itsevarmuutta, niin he kuvittelevat olevansa liian hyviä epäviehättäville naisille.

Vierailija
46/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se oikein ketään komista ja iso parta voi entisestään lisätä koomista vaikutusta (koska kompensointi näkyy). Itse sain joskus vähäisestä selluliitista kuittailua entiseltä misogynistiseltä poikaystävältäni (olin normaalipainon alarajoilla ja muuten timmi, silloin nuorena). Näin hänen kaljun päänsä tässä 30 vuoden jälkeen ja ajattelin, että se mun "sellu on nyt sun päälaellasi" :D. Eihän meidän itse kunkin kannattaisi joka ikävaiheessa suhtautua toistemme ulkonäkövikoihin suopeammin. Kauneus on kuitenkin katoavaista.

Vierailija
47/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pilaa, mutta onneksi elämässä on muita ja isompiakin ongelmia kuin ulkonäkö.

Vierailija
48/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen näin. Ulkonäköä koskevissa ketjuissa ja sellaisissa, joissa joku on saanut huonoa kohtelua. Aikaisemmin minäkin jaksoin lohduttaa myös miehiä, nykyisin tulee useimmiten vain suljettua ketju. Säästän omalle miehelle lohdutukset.

Vierailija
49/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen syöpähoitojen vuoksi kalju nainen. Naisena en voi julkisesti näyttäytyä kaljuna ja kadehdin kaljuja miehiä kun se on miehellä ihan normaalia olla kalju.

Käytän joskus peruukkia, mutta yleensä erilaisia huivivirityksiä. Itse asiassa näytän paremmalta muhkeassa huiviviritelmässä ja näyttävissä korvakoruissa kuin entisessä melko mitäänsanomattomassa tukassani. Jos olisi normaalia olla kalju nainen, kaljuus olisi minulle ihan fine. Sitäpaitsi kalju päälaki on ihanan herkkä mieheni kosketukselle, ihan uusia tuntemuksia seksielämässä.

Eli ohjeeksi sinulle ap: hulluttele välillä peruukilla, käytä vaihteeksi ohuita mustia pipoja tai bandenahuivia sisällä, ja muista pestä myös päälakesi joka päivä.

En vähättele sinua mutta jos olisin tilanteessasi, niin ei hiukseni olisi edes top 100 tärkeyslistalla. Kyse on sairaudesta mutta miestyyppinen normaali kaljuuntuminen ei ole sairaus. Tilanne on ihan eri kuitenkin mielestäni.

Ap

Vierailija
50/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuntuva nainen, se vasta onkin tabu. Kuitenkin myös naisten hiukset ohenevat iän myötä. Jonkinlainen armeliaisuus olisi tarpeen tänä fitnesspimujen ja ankkahuulien aikana.

Vierailija
51/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se oikein ketään komista ja iso parta voi entisestään lisätä koomista vaikutusta (koska kompensointi näkyy). Itse sain joskus vähäisestä selluliitista kuittailua entiseltä misogynistiseltä poikaystävältäni (olin normaalipainon alarajoilla ja muuten timmi, silloin nuorena). Näin hänen kaljun päänsä tässä 30 vuoden jälkeen ja ajattelin, että se mun "sellu on nyt sun päälaellasi" :D. Eihän meidän itse kunkin kannattaisi joka ikävaiheessa suhtautua toistemme ulkonäkövikoihin suopeammin. Kauneus on kuitenkin katoavaista.

Toisaalta vaihtoehdot ovat huonot, joko kompensaatio parralla ta sileä kilpikonna/ET-look.

Vierailija
52/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se toisinpäin on niin, että miehen pitäisi kehua ylipainoista naista vasten tahtoaan seksikkääksi, niin aika hankalaahan se on. Miehillä ei muutenkaan ole oikein verissä tää naisten tyyli aiheetta kehua kaikkea ihanaksi ja ihanan näköiseksi, vaan useammin kuulee karun totuuden.

Vierailija
53/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lääkärissä. Nykyään on saatavilla erilaisia hoitoja kaljuuntumisen estämiseksi.

Vierailija
54/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa määrä hiuksia on parempi kuin pelkkä kalju. Jopa combover menettelee, ainakin jos hiukset ovat puhtaat.

Heti pienenkin hiustenlähdön ilmetessä ympäristön paineesta kaljuksi ajaminen kertoo heikosta itsetunnosta.

Combover on alfan ratkaisu.

Rehellinen 70-luvun tyylinen combover on tosiaan sellanen ratkaisu että harvalla on munaa tehä.

Vierailija
55/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se toisinpäin on niin, että miehen pitäisi kehua ylipainoista naista vasten tahtoaan seksikkääksi, niin aika hankalaahan se on. Miehillä ei muutenkaan ole oikein verissä tää naisten tyyli aiheetta kehua kaikkea ihanaksi ja ihanan näköiseksi, vaan useammin kuulee karun totuuden.

Naiset taitavat tosiaan olla taitavampia valehtelijoita.

Vierailija
56/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin poppakonstit käyttöön ja ne näyttää jopa osin toimivan. Harmi vaan että alotin niin myöhään ettei täys tukka mitä suurimmalla todennäköisyydellä enää ikinä palaa. Turhan pitkään valehtelin itselleni ettei hiukset muka kiinnosta.

Vierailija
57/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kaljut miehet on hyvännäköisiä, mutta noin niinkuin käyttäytymisessä ja naisen huomioon ottamisessa olisi monella kyllä parantamisen varaa ja tarkoitan ihan kaikkia miehiä myös lyhyt hiuksisia.

Kukaan ei usko tuota. Väitätkö pokkana että kaikki maailman kaljut miehet on hyvännäköisiä? Miksi ei voi olla rehellinen edes anonyymisti?

Ap

Vierailija
58/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kalju on ruma ja saa kantajansa näyttämään seksittömältä, vanhalta ja rupsahtaneelta pierulta.

En tiedä mitä iloa tästä kommunikaatiotyylistä on kenellekään, mutta käytetään sitä kun miehet ovat sen aloittaneet ja sitä käyttävät keskinäisessä vuorovaikutuksessaan naisten kanssa.

Vierailija
59/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju miehellä on aina seksikäs.Jos joku moitii on typereys. Voit pitää halutessa,pipoa,lätsää ,huivia tiet miten se pälki mieht pojat laitaa.Lisäksi et tiedäkään monella miehellä on perukki tapu josta ei puhuta ei hiiskuta.Ihan perukki likeistä vaikka ei aitoa hiusta hyvän näköisiä.Lulaan se on naisten juttu ja peruki liiket vain naisille.Ne ajat on ohi ollut vuosia sitten.Hinat ei päätä huimaa soita ja kysy. Ne jotka matkustaa uomailla ostaa mieht halvalla Turkista ja Thaimaa niitä. Saa myös tallinasta.Aidot hiukset suomi maksaa. Mutta sulla varaa ei aitoihin hiuksin Suomikin.Mulla on 3 perukkia.Kaikki tietä kun kertonut syyn ja ei noteraa asiaan.eletän vuotta pian 2023 mailma mutuu.Muuten miehet joilla harvat hiukset otta hiusten tuhenukset,eli siellä on sitä samaa mitä naisille keinokuitu hiuksia.Hyvin harvalla naisella on aidot paksut omat hiukset ja nimenomaan pitkät.

Vierailija
60/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten haukkuminen on vain "miehinen" keino kasvattaa itsevarmuuttaan. Jos epätäydellisen ulkonäön omaavaa miestä lohduttaa, niin se on kuin heittäisi bensaa liekkeihin. Eli sitä ilkeämpää ja alentavampaa settiä saa takaisin, kun mies tuntee omat vikansa vähäisemmiksi ja merkityksettömiksi.