Kaljuuntuminen pilaa monen ulkonäön täysin. Olen yksi niistä.
Ennekuin laitatte täytee alapeukkua, niin katsokaan ympärillinne kaupaungilla. Iästä riippumatta pystysitte sanomaan kuka näyttää rumalle hiustenlähdön takia. Rehellinen kalju toki on parempi kuin spede tukka, mutta ei se kummoinen parannus ole jos päänmuoto ja kasvot ei sovi kaljulle. Omalla kohdalla lopputulos ei ole kovin kummoinen. Naamakarvoitus ei ole hyvä eikä ja kasvot on muutenkin pyöreähköt ja leuka heikko. Ikää tuli nuorelle miehelle samantien 10+vuotta lisää eikä samanikäiset vilkaisekkaan minunlaisiin päin.
Ennenkuin mainitsette pukeutumisen, puhtauden, käytöstavat ja treenamisen, niin noilla vähän saa rumuutta vähennettyä. Mites jos vielä sattuu olemaa lyhyt ja pienikokoinen koko kropasta?
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljut on ihania 😍.
Kalju, parta ja semmoiset mustasankaiset silmälasit on aivan uskomattoman kuuma yhdistelmä.
Miksi sinunkin piti sanoa "kaikki"? Ei ole sellaista kuin kaikki.
Ap
Ööh mitä sekoilet? Viestissäni ei ole sanaa "kaikki". Toki vain trollaat mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus naisen tekemä miesvihaprovo. Mutta kirjoitettu erittäin ovelasti miesmäisesti. Annan peräti 4/5.
Voisi olla omaa tekstiäni ja olen mies. Minulla ei ole stathamin kasvonpiirteitä ja parran kasvukin rajoittuu viiksiin, niin kaljuuntuessani ulkonäkö olisi sitten siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljut on ihania 😍.
Kalju, parta ja semmoiset mustasankaiset silmälasit on aivan uskomattoman kuuma yhdistelmä.
Kiitos päivän nauruista :D
Naura ihan rauhassa, tässä esimerkkejä mun mielestä todella viehättävistä miehistä:
https://images.app.goo.gl/qYw4cRsgKxofiS2r9
https://images.app.goo.gl/QrxM2tj3Kkqaumt5A
https://images.app.goo.gl/A7NCSR7XZ4e3K4We9
Yannis Papadopouloksella ei ole silmälaseja mutta hottis hänkin on (paljon parempi nykyään kuin silloin kun oli vielä hiuksia):
Meillä taitaa olla samanlainen miesmaku, koska munkin mielestä kalju/siili+parta+lasit=hoooot. Just sellanen stereotyyppinen insinööri-look.
Jep, jos tuollaisella miehellä on ruutupaita päällä niin huhhuh 😍.
Nyt ap postaa tänne itseään muistuttavien miesten kuvia, ja kommentoi sitten muka naisena, että onpa jotta mies😅
Olen ehkä mielipiteeni kanssa vähemmistössä, mutta kun katsoo vanhoja kuvia missä miehillä on kaljuja mutta samalla siisti kampaus eikä klania niin se näyttää paljon paremmalta. Se osoittaa myös hyvää itseluottamusta jos ei yritä peitellä kaljua ajamalla hiuksia pois.
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkä mielipiteeni kanssa vähemmistössä, mutta kun katsoo vanhoja kuvia missä miehillä on kaljuja mutta samalla siisti kampaus eikä klania niin se näyttää paljon paremmalta. Se osoittaa myös hyvää itseluottamusta jos ei yritä peitellä kaljua ajamalla hiuksia pois.
Itse oon aina pitänyt nicholsonin kaljua tyylikkäänä. Toisaalta nicholson on nicholson ei sitä voi meihin kuolevaisiin verrata.
Niin julmalta kun se kuulostaa niin naisena koen kaljuuntuvan pään ja kaljun pään rumana. Minua harvoin kovin tarkkaan miehen ulkonäkökriteerejä on, enemmänkin kokonaisuus ratkaisee. Mutta nuo on jotenkin semmoisia, että menee mies automaattisesti kategoriaan "en ikinä voisi kiinnostua mitenkään läheisemmin tuosta ihmisestä".
En mahda tälle mitään. Kaljuuntuva pää vanhentaa miestä ihan todella paljon ja moni olisi niin seksikäs tukan kanssa. Onneksi nykyisin on hoitokeinoja jo,lääkityksiä ja hiustensiirtoja ja tosi monet miehet niitä käyttääkin. Ja saavat ison avun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljut on ihania 😍.
Kiitos päivän nauruista :D
Naura ihan rauhassa, tässä esimerkkejä mun mielestä todella viehättävistä miehistä:
https://images.app.goo.gl/qYw4cRsgKxofiS2r9
https://images.app.goo.gl/QrxM2tj3Kkqaumt5A
https://images.app.goo.gl/A7NCSR7XZ4e3K4We9
Yannis Papadopouloksella ei ole silmälaseja mutta hottis hänkin on (paljon parempi nykyään kuin silloin kun oli vielä hiuksia):
Meillä taitaa olla samanlainen miesmaku, koska munkin mielestä kalju/siili+parta+lasit=hoooot. Just sellanen stereotyyppinen insinööri-look.
Nyt ap postaa tänne itseään muistuttavien miesten kuvia, ja kommentoi sitten muka naisena, että onpa jotta mies😅
Jos AP näyttää niin saa soittaa mulle koska vaan. T. Tuon viestin oikeasti kirjoittanut nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljut on ihania 😍.
Miksi sinunkin piti sanoa "kaikki"? Ei ole sellaista kuin kaikki.
Ap
Ööh mitä sekoilet? Viestissäni ei ole sanaa "kaikki". Toki vain trollaat mutta silti.
"Kaljut on ihania" ????
Kaljut eli tarkoitat kaikkia kaljuja.
Vierailija kirjoitti:
Niin julmalta kun se kuulostaa niin naisena koen kaljuuntuvan pään ja kaljun pään rumana. Minua harvoin kovin tarkkaan miehen ulkonäkökriteerejä on, enemmänkin kokonaisuus ratkaisee. Mutta nuo on jotenkin semmoisia, että menee mies automaattisesti kategoriaan "en ikinä voisi kiinnostua mitenkään läheisemmin tuosta ihmisestä".
En mahda tälle mitään. Kaljuuntuva pää vanhentaa miestä ihan todella paljon ja moni olisi niin seksikäs tukan kanssa. Onneksi nykyisin on hoitokeinoja jo,lääkityksiä ja hiustensiirtoja ja tosi monet miehet niitä käyttääkin. Ja saavat ison avun.
Ainut rehellinen vastaus täällä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Taisivat olla oikeassa ne jotka sano että sun tarkoitus on vain kitistä ja rypeä itsesäälissä.
En ihan tajua miksei asiaan vois olla montaa eri näkökantaa, ja tapaukset olla yksilöllisiä. Esim sopusuhtainen nainen on ylensä ylipainoista paremman näköinen, mutta jotkut naiset joilla rasva jakautuu oikein on aivan upean näköisiä runsaankin ylipainon kanssa, varmaan jopa paremman näköisiä mitä olisivat hoikkana.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on omat kiinnostuksen ja ällötyksen kohteensa. Elä omien fibojesi mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuo itsesäälin määrä kirjoittaa kaikki, eivät karvat tai niiden puute. Pitäisikö jonkun (naisen) olla koko ajan lohduttelemassa sinua? Ei sellaista kukaan jaksa.
Ulkonäkö lähtee aivan kaikilta, kannattaa keskittyä muihin asioihin. Vaikkapa henkisen kantin kehittämiseen.
Ymmärrän miehen näkökulmasta kun tietää mitä on menettänyt, mutta sellainen harvempi millisiili tai ihan kaljuksi ajettu pää on yksi tyyli muiden joukossa. Ei sitä naisena sen kummemmin kiinnitä huomiota ellei sitten jotain ihmevirityksiä ala päähänsä tunkemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuo itsesäälin määrä kirjoittaa kaikki, eivät karvat tai niiden puute. Pitäisikö jonkun (naisen) olla koko ajan lohduttelemassa sinua? Ei sellaista kukaan jaksa.
Ulkonäkö lähtee aivan kaikilta, kannattaa keskittyä muihin asioihin. Vaikkapa henkisen kantin kehittämiseen.
Älä mee provoon.
Hohhoijaa...
Makuasia sano pappi ku...
Mä olen ollut monta vuotta ihastunut kaljuun mieheen, mutten uskalla tehdä aloitetta kun se on niin HOT 🤩
Harva meistä lopulta on ulkonäkönsä puolesta se hottis. Ptiää vaan pärjätä muilla avuilla ja yrittää löytää sopiva kumppani, ja pitää siitä niin hyvää huolta kuin osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä. Jatkan aloitustani.
Moni täällä vähättelee ja koittaa lohduttaa ilmiselvillä kliseillä. "Kaljut on seksikkäitä" , "en ole ikinä kiinnittänyt huomiota toisen hiuksiin" yms. Miksi ei voi edes anonyymisti kertoa totutta ja olemalla rehellinen? Kaikki ovat kauniita omalla tavallaan on myös klisee jota tunnumme käyttävän täällä. Ei oo kivaa että nuorena siirryin suoraan keski-ikäiseksi ja nuoruus meni ohi jo. Eihän tuolle kukaan voi mitään mutta kaljuuntuminen on itsessään jo vanhemisen merkki.
Nuoruus ohi kaljuuntumisen takia, mitä ihmettä! Nyt sinulla on isompiakin ongelmia kuin se mitä on pään ulkopuolella. Olet vajonnut johonkin itsesääliin omien puuttuvien karvojesi takia ja haluat että me muut synkistelemme yhdessä kilpaa. Kaljut on seksikkäitä osan mielestä, osan ei. Älä ota sellaista naista joka ei kaljuasi huoli, etsi nainen joka huolii. Ehkä kannatankin katsomaan sellaisten naisten perään jotka eivät liiaksi karvoja katsele vaan arvostavat muitakin asioita elämässä. Pahoin vaan pelkään että sinua ei kukaan huoli kun olet nyt aivan täynnä itseäsi ja omia kadonneita karvojasi.
Luitko yhtään aloitustani? Miten voisin olla välittämättä asiasta joka pilasi ulkonäköni? Helppohan se naisena on sanoa kun hiuksiaan ei menetä. Onhan se radikaali muutos sukupuolesta riippumatta että tukan ajaa kokonaan pois. Joillekin se sopii paremmin kuin hiukset ja monelle ei sovi kalju, mutta joutuvat olemaan pakosta. Kalju on seksikäs jos henkilö on viehättävän näköinen.
Ajatteleppa nyt tilanne missä ajaisit yhdessä kumppanin hänen hiukset, kun olisi jo niin harvahiuksinen. Karvat kun ois ajettu ja katsoisit häntä ja hän näyttäisi rumalta. Onhan nuita vaikka miten paljon mitkä tämän oikeasti myöntävät.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut monta vuotta ihastunut kaljuun mieheen, mutten uskalla tehdä aloitetta kun se on niin HOT 🤩
Koska
se
on
hyvännäköinen
muutenkin
eikä
vain kaljun pään takia...