Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaljuuntuminen pilaa monen ulkonäön täysin. Olen yksi niistä.

Vierailija
11.12.2022 |

Ennekuin laitatte täytee alapeukkua, niin katsokaan ympärillinne kaupaungilla. Iästä riippumatta pystysitte sanomaan kuka näyttää rumalle hiustenlähdön takia. Rehellinen kalju toki on parempi kuin spede tukka, mutta ei se kummoinen parannus ole jos päänmuoto ja kasvot ei sovi kaljulle. Omalla kohdalla lopputulos ei ole kovin kummoinen. Naamakarvoitus ei ole hyvä eikä ja kasvot on muutenkin pyöreähköt ja leuka heikko. Ikää tuli nuorelle miehelle samantien 10+vuotta lisää eikä samanikäiset vilkaisekkaan minunlaisiin päin.

Ennenkuin mainitsette pukeutumisen, puhtauden, käytöstavat ja treenamisen, niin noilla vähän saa rumuutta vähennettyä. Mites jos vielä sattuu olemaa lyhyt ja pienikokoinen koko kropasta?

Kommentit (133)

Vierailija
21/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon elänyt 22 vuotta ilman hiuksia. Elämä ei ole hiuskarvan varassa. Silti haluaisin hiukseni takaisin.

N44

Vierailija
22/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa määrä hiuksia on parempi kuin pelkkä kalju. Jopa combover menettelee, ainakin jos hiukset ovat puhtaat.

Heti pienenkin hiustenlähdön ilmetessä ympäristön paineesta kaljuksi ajaminen kertoo heikosta itsetunnosta.

Combover on alfan ratkaisu.

Yläkoulun lehtoritkin olivat hyvin arvostettuja henkilöitä combovereineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt niin kallista ole ottaa hiusistutteita. Elämänlaatu paranee itsevarmuuden myötä. Ottaa naisetkin täytteitä sinne ja tänne.

Juu, ja jos ei niitä silti halua niin minoksidiili (Regaine, geneerinen Rogaine) on noin 60 € per 3 kk ja auttaa kyllä, eikä sivuvaikutukset ole yhtä arveluttavat kuin finasteridissa.

Vierailija
24/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus naisen tekemä miesvihaprovo. Mutta kirjoitettu erittäin ovelasti miesmäisesti. Annan peräti 4/5.

Vierailija
25/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdutuksen sana naiselta:

Kalju on kuitenkin miehinen ominaisuus, joten vaikka se voi muuttaa rumemmaksi, lisää se samalla miehekkyyttä.

Vierailija
26/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en jäänyt rypemään itsesääliin, vaan jatkoin omien polkujeni kulkijana arvostaen itseäni. Ja kun minua ei aidosti kiinnosta saanko jokaisen naisen kiinnostumaan (jotkut eivät syty kaljuista). Mikään totaalinen turnoff kaljuus ei nimittäin naisille todellakaan ole (jopa päinvastoin monelle).

Vai mitä kertoo tosielämä:

Aloitin toissakesänä sinkkuna kesäloman kaatamalla neljänä perättäisenä päivänä neljä eri naista peiton heilutteluun. Pidin neljän naisen haaremiakin yllä kunnes kyllästyin.

Iltapäivälehtien eturivin edustusvaimo antoi merkittäviä katseita (samalla tavalla kuin me miehet välillä nopeasti vähän tuijotamme kauniita naisia) ollessaan ravintolan viereisessä pöydässä.

Välillä katson peilistä että kuuluisinko syöpäsairaalaan, mutta itsevarmana kannattaa silti liikkua ihmisten ilmoilla. Kyllä se ihmisessä näkyy viihtyykö nahoissaan vai ei.

Tässä nähdään millä asenteella naisia saa. Itsevarmuudella. Ei tarvi yltää tähän tasoon, jos riittää vain yksi nainen.

Vierailija
27/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalju on kuitenkin miehinen ominaisuus, joten vaikka se voi muuttaa rumemmaksi, lisää se samalla miehekkyyttä.

entäpä jos mies ei halua näyttää miehekkäältä? entä jos mies haluaa olla kaunis?

Vierailija
28/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on väärä käsitys itsevarmuudesta, sen takia palstamiehetkin varmasti vastustaa kiihkeästi itsevarmuuden kehittämistä. Ihmiset ajattelee että minun täytyy muuttua toisenlaiseksi ja sen jälkeen olen itsevarma. Kun aito itsevarmuus lähtee siitä että lakkaan kokonaan muuttamasta itseäni ja hyväksyn itseni radikaalisti sellaisena kuin olen. Aito rauhallinen ja anteeksipyytelemätön itsevarmuus on ihmisistä viehättävää.

Vierailija
29/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

entäpä jos mies ei halua näyttää miehekkäältä? entä jos mies haluaa olla kaunis?

Mikä estää? Ei mikään.

Vierailija
30/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju ei sovi jos pää muhkurainen tai kananmuna. Myös hörökorvat vaikuttaa. Sivut ja takaa 3mm terällä leikataan ja paavinlakki 👍

Vierailija
31/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain apilla voi varmasti kokeilla miltä näyttäisi kaljulta, ilman että tarvii ajaa hiuksia pois.

Vierailija
32/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen syöpähoitojen vuoksi kalju nainen. Naisena en voi julkisesti näyttäytyä kaljuna ja kadehdin kaljuja miehiä kun se on miehellä ihan normaalia olla kalju.

Käytän joskus peruukkia, mutta yleensä erilaisia huivivirityksiä. Itse asiassa näytän paremmalta muhkeassa huiviviritelmässä ja näyttävissä korvakoruissa kuin entisessä melko mitäänsanomattomassa tukassani. Jos olisi normaalia olla kalju nainen, kaljuus olisi minulle ihan fine. Sitäpaitsi kalju päälaki on ihanan herkkä mieheni kosketukselle, ihan uusia tuntemuksia seksielämässä.

Eli ohjeeksi sinulle ap: hulluttele välillä peruukilla, käytä vaihteeksi ohuita mustia pipoja tai bandenahuivia sisällä, ja muista pestä myös päälakesi joka päivä.

Vierailija
33/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kalju itsessään ei ole mikään turn-off, mutta kun siihen yhdistää ylipainon, huonon hygienian ja mahd.päihdeongelmat, silloin kalju ns. on se loppusilaus. Ja puhun nyt kaljusta, missä tukkaa on laidoilla mutta ei päälaella, se on likaista ja kokonaisuus on muutenkin luotaantyöntävä.

Joillekin kalju jopa sopii, ei kaikille.

Vierailija
34/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää? Ei mikään.

no esim. tota toi hiustenlähtö, en tiedä onko tässä ketjussa vielä mainittu

Vierailija
35/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en välitä pätkääkään mitä suominainen ajattelee siitä, että olen lähes kalju. Älkää te muutkaan miehet välittäkö.

Vierailija
36/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaljut miehet on hyvännäköisiä, mutta noin niinkuin käyttäytymisessä ja naisen huomioon ottamisessa olisi monella kyllä parantamisen varaa ja tarkoitan ihan kaikkia miehiä myös lyhyt hiuksisia.

Vierailija
37/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalju on miehellä aina seksikäs. Oli partaa tai ei.

No ei todellakaan ole. Tosin meitä on moneksi.

Vierailija
38/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siisti, tuuhea, skarppi parta parantaa kaljupään ulkonäköä. Sillon on vielä saumoja.

Hyi helvetti. Kaikki eivät pidä parroista olipa se sitten miten tuuhea tai skarppi tahansa. Nää parta ja leukajutut viehättää eniten toisia miehiä. Naisilta ei jostain syystä ikinä kysytä onko parta hyvännäköinen vai ei.

Vierailija
39/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siisti, tuuhea, skarppi parta parantaa kaljupään ulkonäköä. Sillon on vielä saumoja.

Hyi helvetti. Kaikki eivät pidä parroista olipa se sitten miten tuuhea tai skarppi tahansa. Nää parta ja leukajutut viehättää eniten toisia miehiä. Naisilta ei jostain syystä ikinä kysytä onko parta hyvännäköinen vai ei.

Pah, parta on parhautta. En osaa edes kuvitella tota miestä ilman partaa.

Vierailija
40/133 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti pitää kuitenkin olla kunnon laatikkoleuka sen karvattomankin leuan.