Lue keskustelun säännöt.
Miten suhtautua kun yksi lapseni koulukaveri tuo aina joka vuosi sika kalliin lahjan?
10.11.2006 |
Yleensä muut 5 euron lahjaa maksimissaan, ja tämä tyttö tuo 30 euron luokkkaa olevan lahjan, tuntuu et olemme kiitollisuuden velassa...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla